AndroidHealthClinic

Trouwen

Homohuwelijk, mooi toch ... kinderadoptie is een ander punt, maar daar weet ik niet genoeg van af om een mening over te vellen. Het is wel zo dat een stel potten alleen een zaad donor hoeven te scoren ... waar leg je de grens en wil je dat wel. Bij dat soort zaken moet ik altijd aan die enge Gristen unie denken met hun slogan back to the 50's.

Ikzelf zou eerst groot trouwen.
Maar de kinderwens bij de vrouw werd zo groot, dat wij het huwelijk naar voren hebben gehaald, om zo eerder aan kinderen te starten.
Niet dat ik tegen kinderen ben voor een bruiloft, echter financieel was alles tegelijk (huis kopen, trouwens, kindje) te veel.
Dus trouwen op een dinsdag. Vrij goedkoop:D
Ik heb er geen spijt van, de vrouw wel, die wilt het eigenlijk overdoen.

Trouwen regelt idd veel zaken wat makkelijker.
Als je met niks begint is dat niet zo'n probleem.
Verder weet je toch niet of een relatie 1 jaar of 50 jaar goed gaat.

Huwelijken zijn engagementen die je aangaat met een persoon om er financieel beter van te worden . Schijn hoog houden , kinderen maken en doen alsof je elkaar graag ziet zijn absolute musts .
Maar dat is maar mijn mening . Dus als je het mij vraagt mag de paus trouwen met Pamela Anderson of David Hasselhoff . Couldn't care less .

Ja mij kan het niet schelen wie er trouwt en wie niet :p

Huwelijken zijn engagementen die je aangaat met een persoon om er financieel beter van te worden . Schijn hoog houden , kinderen maken en doen alsof je elkaar graag ziet zijn absolute musts .
Maar dat is maar mijn mening . Dus als je het mij vraagt mag de paus trouwen met Pamela Anderson of David Hasselhoff . Couldn't care less .

Ben er financieel niet bete van geworden.
Welke schijn zou ik hoog moeten houden?
Kinderen maken (is meer krijgen) is een huwelijk niet voor nodig.
Ik hoef gelukkig niet te doen alsof ik haar graag zie. Als ik op dat punt zou zijn, zou ik wat papieren in orde aan het maken zijn.

Dus veel onzin in 1 post!

Ben tegen een huwelijk en snap ook niet dat er kerken zijn die er mee in stemmen.

Zolang ze niet in het openbaar kleffen vallen ze mij er niet mee lastig. Have fun dus :)

Mij maakt het niets uit. Ze doen maar. Zolang er maar niet teveel homo's openbaar bezig zijn. Maarja dat geldt ook voor de hetero's

Op de gemeente trouwen, pf is toch maar een stom papiertje tekenen. Voor de kerk trouwen? dikke ..... , dat is niet zoals het huwelijk bedoeld is en dan moet je de kerk ook niet verplichten om die mensen te trouwen. Voor de rest trekken ze hun plan

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

just kidding, waarom niet, dat ze de mensen eens laten doen, wat anderen zeggen over die adoptie, ik vind dat dit moet kunnen maar dan moet het kind wel een persoon van het ander geslacht in zijn/haar leven hebben, persoonlijk denk ik dat hij/zij anders onnatuurlijk opgroeid, kan zijn dat ik dit mis heb ook

Ik vind dat iedereen mag trouwen met wie ze zelf willen.

Of het nu man, vrouw, onzijdig is.. dat boeid me niet...

als je van elkaar houdt en die wens hebt om te trouwen moet je het gewoon lekker doen.

vind het huwelijk ook onzin, zou het zelf niet snel doen, en ALS ik het doe dan wel met huwelijkse voorwaarden (ben toch niet gek...)

Huwelijkse voorwaarden staat dan weer los van evt te betalen partneralimentatie als het mis gaat.

Nutteloos? Ligt eraan hoe de situatie is. Als je kinderen hebt samen is het vaak het makkelijkst en goedkoopst om te trouwen om ervoor te zorgen dat het goed geregeld is voor de kinderen als er iets met je gebeurd.

Indien niet getrouwd kun je wettelijk ouderlijk gezag aanvragen bij het kantongerecht,dus om die reden hoef je echt niet te gaan trouwen.

Homohuwelijken moeten die mensen zelf weten zolang ze maar gelukkig zijn.

Kinderadoptie onder homo's ben ik fel tegen, leuk als dat kind later opgehaald wordt op school door zijn/haar 2 vaders, dat kind zal geen leven hebben op school, of vriendjes en vriendinnetjes thuis kunnen laten langskomen, kleine kinderen begrijpen daar geen reet van.

Dat zal wel meevallen. Onlangs een prog gezien op mtv over kinderen met homo-ouders in amerika (en het waren nog zwaar christelijke staten). Those kids were fine. Pesterijen gebeuren enkel als je de kinderen laat doen.

Niks meer dan een papiertje..

Maar als er later een dame is waar ik al heel lang mee samen ben en die wil heel graag trouwens.. dan zou ik het wel doen. Van mij hoeft het however niet persé.

als ik mijn meisje daarmee gelukkig kan maken, waarom niet.

uit mezelf boeit het me niet zo veel.

en die holebi's doen maar wat ze willen, kinderadoptie maakt mee ook niet uit eigenlijk. Die mensen worden toch eerst grondig gescreend voor ze kinderen mogen adopteren, terwijl hetero's die beter geen kinderen zouden hebben ze zomaar kunnen verwekken.

Trouwen kost veel geld en is wat mij betreft nutteloos.

Maar, traditioneel gezien en omdat het toch wel wat heeft kan het leuk zijn wanneer je genoeg geld hebt.

Gasten die het huwelijk zien als alleen iets tussen man/vrouw, sterf stelselmatig aan hongerige pacman platjes die je bekrompenheid uitvreten.

Duur? Zo duur als je het zelf maakt, er zijn gemeenten waar het op bepaalde dagen zelfs gratis kan. Dan kost het je helemaal niks.

Nutteloos? Ligt eraan hoe de situatie is. Als je kinderen hebt samen is het vaak het makkelijkst en goedkoopst om te trouwen om ervoor te zorgen dat het goed geregeld is voor de kinderen als er iets met je gebeurd.

OT: ik hoef niet zo nodig te trouwen ofzo maar als mijn meisje dat wil, dan doen we dat toch.

Verder moet iedereen zelf weten met wie er getrouwd gaat worden, ik maak me er niet druk over, als ze maar gelukkig worden.

En ook iedereen mag van mij kinderen adopteren.

+1, iedereen moet zelf weten met wie hij/zij wil trouwen, homo of hetero. Who cares. Kinderadoptie vind ik ook prima.

nou ik moet wel bekennen, ik vergaap me graag naar die mooie jurken in de etalages :o

:D Same here.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

just kidding, waarom niet, dat ze de mensen eens laten doen, wat anderen zeggen over die adoptie, ik vind dat dit moet kunnen maar dan moet het kind wel een persoon van het ander geslacht in zijn/haar leven hebben, persoonlijk denk ik dat hij/zij anders onnatuurlijk opgroeid, kan zijn dat ik dit mis heb ook

Ben ik het niet echt mee eens. Stel dat mensen scheiden als een kind nog jong/pasgeboren is, of een van de ouders overlijdt, of de vader laat de moeder in de steek of whatever, dan groeit een kind vaak ook op met maar één ouder. Groeit hij/zij dan ook onnatuurlijk op?

flowergrrl;2985749 Ben ik het niet echt mee eens. Stel dat mensen scheiden als een kind nog jong/pasgeboren is zei:
Groeit hij/zij dan ook onnatuurlijk op[/B]?

helaas ja :(

optimaal is beide ouders

flowergrrl;2985749 Ben ik het niet echt mee eens. Stel dat mensen scheiden als een kind nog jong/pasgeboren is zei:
whatever[/I], dan groeit een kind vaak ook op met maar één ouder. Groeit hij/zij dan ook onnatuurlijk op ?

helaas ja :(

optimaal is beide ouders

Terug
Naar boven