Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben je ook al zo gelovig?
Nogmaals: de essentie/basis is dat twee mensen (in dit geval vrouw en vrouw) verliefd worden, van elkaar houden en (voor altijd) bij elkaar willen zijn. Precies hetzelfde als man en vrouw. 'Houden van' is hetzelfde hoor, dat is gewoon een gevoel. Of misschien ken je dat gevoel niet?
Hoe heb je die "twee mensen" bedacht? Het is toch echt man en vrouw.Verder ben ik niet gelovig, hoe kom je erbij?Ik vind gewoon zo'n gay huwelijk een farce.
Ik moet er niet aan denken dat ik zo'n iemand in mijn familie heb.
Hoe heb je die "twee mensen" bedacht? Het is toch echt man en vrouw.Verder ben ik niet gelovig, hoe kom je erbij?Ik vind gewoon zo'n gay huwelijk een farce.
sterk gelovigen die zich zo gedragen en zelf niet logisch nadenken mogen ze van mij part allemaal opsluiten.

Hoe heb ik die twee mensen bedacht? Ehm, omdat het twee mensen zijn?
Zou je je familielid verstoten als hij/zij homo zou zijn en zou willen trouwen met zijn/haar partner?
Ik ben gelukkig niet in zo'n situatie geweest, dus ik kan heel moeilijk zeggen wat ik zou doen.
Maar ik zou er zeker moeite mee hebben, wat ik zou doen is de vraag.
).Ik ben zelf gay en sinds 1 jaar getrouwd met mijn vrouw. Ik vind het belachelijk dat je jezelf afvraagt wat JIJ zou doen![]()
Het is toch het allerbelangrijkste dat de mensen om je heen gelukkig zijn en wat ze in hun slaapkamer uitspoken is niet jouw zaak (net zo min dat het mij interesseert wat hetero's in hun slaapkamer doen).
Ik vind dat je erg kortzichtig reageert en het lijkt wel alsof je bang voor iets bent?
Zit je soms zelf met je geaardheid in de knoop zodat je je maar lekker gaat afzetten (is namelijk wel vaker het geval).
En waarom is een gay huwelijk een farce? Zijn gay mensen in jouw ogen anders dan 'normale hetero's'?

En waarom is een gay huwelijk een farce? Zijn gay mensen in jouw ogen anders dan 'normale hetero's'?