AndroidHealthClinic

Trt en pezen

De reden dat androgel voor velen niet werkt is dat het zo onstabiel als wat is. Plus korte halfwaarde tijd. Ik stuiterde letterlijk de hele dag met moodswings en al. Zie plaatje.

androgel.png
Precies dat dus!

Ik heb zelf na een tijd niet dat ik mij beter ging voelen bij sust ED, integendeel. Zet het nu 2x per week. Waarschijnlijk vind mijn lichaam de hogere pieken en dalen prettiger. Maar dit is natuurlijk voor iedereen anders. ED, EOD was een nog go voor mij.

Ik heb je eigen topic gelezen ja
Heb ik meteen een vraag aan jou kameraad.
Hoe kan ik ervoor zorgen een goeie balans te krijgen tussen ratio testosteron en oestrogeen in je lichaam.
Want zoals je weet word het teveel aan testosteron in je lichaam omgezet in estradiol.
Ik heb eerlijk gezegd nooit last gehad van borstvorming of pijn bij de tepels.
Tamoxifen heb ik nog liggen bij de hand.
Maar dat zou pas handig zijn bij afsluiting kuur.

Hoe kan ik ervoor zorgen een goeie balans te krijgen tussen ratio testosteron en oestrogeen in je lichaam.
Want zoals je weet word het teveel aan testosteron in je lichaam omgezet in estradiol.
aromasin gebruiken, 6mg ED. ook je HCG verhoogd Oestrogeen + dan nog 500mg Test

Ik heb zelf na een tijd niet dat ik mij beter ging voelen bij sust ED, integendeel. Zet het nu 2x per week. Waarschijnlijk vind mijn lichaam de hogere pieken en dalen prettiger. Maar dit is natuurlijk voor iedereen anders. ED, EOD was een nog go voor mij.
Erectyle disfunction of elke dag??

Kun je beter overgaan op Nebido

Ik zal het in mijn achterhoofd houden.
Ik ben nu al een aantal jaar off.

Mijn laatste kuur is denk ik 3 jaar terug geweest.
Altijd test tren gezet.
500/400 .
Toen destijds geen pct plan gedaan en was ik na de kuur f%€#@d

Heeft mij wel tijdje gekost om te herstellen.
Maar word nu anders aangepakt

is je oestrogeen recent nog gemeten ?

misschien eigen topic aanmaken

Je lichaam regelt dit zelf

Kun je beter overgaan op Nebido
Als je goed gaat op die pieken van 2x pw sustanon dan heb je niets te zoeken bij nebido.
Ik voel mij op dit moment uitermate prettig bij het bestaande protocol.
Lekker op sustanon blijven dan. Zat zelf wel op sustanon eod en voelde me daarop misschien wel iets beter nog dan nebido 1x pw

Als je goed gaat op die pieken van 2x pw sustanon dan heb je niets te zoeken bij nebido.
Hij komt van ED naar 2x pw, dat kan ook zo weer anders worden. Nebido is het meest stabiel, en bij waarde aan de hogere kant gaat het jaren goed.
Verder kun je lezen uit alle topic mbt TRT, alleen hier al, dat iedereen anders reageert op Gel en Sust, en dat het ook verandert. Dit komt duidelijk door alle verschillende esters, waar je bij Nebido geen last van hebt. Bij Test E(ja in DE krijg je dat eerder) en Nebido hoor je amper klachten.

Terug
Naar boven