MuscleMeat

Trt en pezen

Isometrische oefeningen zoals deze maken de pezen snel sterker

Ook grip training helpt veel.

Zoek maar eens op het verhaal van Alexander Zass (the story of Alexander Zass op youtube). Hij woog maar 75 kg en hij was 173 cm ofzoiets. Maar hij kon een paard tillen en met zijn knieen door het water dragen in het midden van een oorlog.
Dan kan geen enkels levend mens op dit moment. Zelf de strongmen niet. Hij had de sterskte pezen op aarde.

Je kan opzoeken: Overcoming Isometrics
Isochain

Hij komt van ED naar 2x pw, dat kan ook zo weer anders worden. Nebido is het meest stabiel, en bij waarde aan de hogere kant gaat het jaren goed.
Verder kun je lezen uit alle topic mbt TRT, alleen hier al, dat iedereen anders reageert op Gel en Sust, en dat het ook verandert. Dit komt duidelijk door alle verschillende esters, waar je bij Nebido geen last van hebt. Bij Test E(ja in DE krijg je dat eerder) en Nebido hoor je amper klachten.
Ik geef je ook helemaal gelijk dat Nebido het meest stabiel is, maar qua gevoel is stabiel niet per definitie beter.
Diederik was bij mij ook wat terughoudend met het voorschrijven van Nebido, omdat zijn ervaring is dat ex-kuurders de werking van het middel als ‘zwak’ ervaren. Dat is nu juist het gevolg van het ontbreken van de grote pieken en dalen die je bij andere middelen vaak wel hebt.
Ik voel me prima op Nebido, maar heb op dezelfde dosering Sustanon meer libido en het gevoel van ‘aan’ staan.
Verder eens met wat je zegt. Iedereen reageert anders.

Nebido moet je ook wat hoger doseren, want het heeft maar 158mg/ml tov 176 van sust. En het duurt erg lang voor je het merkt, daarom ook 4ml ineens en 125mg opvolgend. Als je hoger in waarde zit en stabiele base, heb je geen pieken nodig.
Mede dit, is ook een reden waarom in Duitsland geen sust wordt voorgeschreven.

Er moet een politieke partij komen jongens die steroïden legaal maakt in Nederland.
Wie is IN

In Amerika krijgen mannelijke patiënten standaard groeihormoon en testosteron van huisarts

Jij hebt er een andere kijk op dan ik en meerdere die al jaren lang trainen, en kuren. Is geen discussie waard.
jij vind testen op oestrogeen al onzin
Dat is niet alleen mijn visie. Een groeiend aantal experten en Trt-ers die hebben ingezien dat ze het beter doen zonder AI. Geef me een studie die aantoont dat je een AI nodig hebt tijdens TRT.

Dan is het nog gekker. Aromatase komt op een plateau bij hogere testosteron waardes. Dus er wordt geen extra oestrogeen meer geproduceerd.
De conversie vlakt op een gegeven moment af bij een bepaalde dosering doordat aromatase verzadigd raakt ja.
Op dat moment stijgt de verhouding tussen androgeen en oestradiol, maar dat wilt niet zeggen dat de absolute oestradiolwaarde niet stijgt.
Daar kun je dus weldegelijk nog bijwerkingen door krijgen.

Ben zelf wel voorstander van AI’s alleen gebruiken bij oestradiol gerelateerde bijwerkingen. Er zijn namelijk zat mensen die oestradiol heel hoog kunnen hebben zonder daarvan klachten te ondervinden.

Tegelijkertijd ken ik er ook, waaronder ikzelf die zelfs ruim onder 250mg test al gyno ontwikkelen.

@IkWilGrootWorde Bedankt voor het antwoord. Ik ken zelf iemand waarbij zijn gyno verdwijnt bij 300mg TRT. Waar ik me ook druk in maak is dat er steeds geadviseerd wordt om test als basis te gebruiken. Dit om de voordelen vanoestrogeen. Waarom dan nog dit gaan afremmen.

@IkWilGrootWorde Bedankt voor het antwoord. Ik ken zelf iemand waarbij zijn gyno verdwijnt bij 300mg TRT. Waar ik me ook druk in maak is dat er steeds geadviseerd wordt om test als basis te gebruiken. Dit om de voordelen vanoestrogeen. Waarom dan nog dit gaan afremmen.
300mg test*, zo’n dosis is per definitie geen TRT.
Er is een verschil tussen oestrogeen ietsje verlagen of het volledig laten crashen.
Er zijn best wel redenen te bedenken om een lage dosis AI toe te voegen als iemand anders bijwerkingen heeft.
Je wilt wel altijd een bepaalde hoeveelheid oestradiol over houden en dus ook zeker niet te laag uit komen.

@IkWilGrootWorde Ik bestudeer het TRT landschap nu al een aantal jaren en 300mg Test is uitzonderlijk maar niet zo uitzonderlijk. 400mg heb ik ook al zien voorbij komen. Het tegengestelde kan ook. Het laagste dat ik gezien heb is 10mg/week.
Gemiddeld ligt het zowat op 180mg/week. Iedereen is daar verschillend in en heeft te maken met de androgeengevoeligheid. Deze laatste hangt af van de lengte van de cag repeats. Bij langere lengtes is de gevoeligheid het minste. Deze mensen hebben hogere doses nodig dan gemiddeld. Van nature zie je dat die mensen testosteronwaardes bovenaan de referentie hebben en hogere dan normale LH waardes.
Bij korte lengtes is de gevoeligheid het hoogst.
SHBG lijkt ook een rol te spelen. Hoe lager deze is, hoe minder gevoelig de androgeenreceptoren worden.

Een AI heeft als eigenschap dat het oestrogeen verminderd en bijgevolg testosteron verhoogt. Je kan in de illusie verkeren dat het verlaagde oestrogeen bepaalde symptomen vermindert. De werkelijkheid is dat je testosteron dosis te laag was.

Je bent niet wijs

Cool ik zit op trt dus.

@IkWilGrootWorde Ik bestudeer het TRT landschap nu al een aantal jaren en 300mg Test is uitzonderlijk maar niet zo uitzonderlijk. 400mg heb ik ook al zien voorbij komen. Het tegengestelde kan ook. Het laagste dat ik gezien heb is 10mg/week.
Gemiddeld ligt het zowat op 180mg/week. Iedereen is daar verschillend in en heeft te maken met de androgeengevoeligheid. Deze laatste hangt af van de lengte van de cag repeats. Bij langere lengtes is de gevoeligheid het minste. Deze mensen hebben hogere doses nodig dan gemiddeld. Van nature zie je dat die mensen testosteronwaardes bovenaan de referentie hebben en hogere dan normale LH waardes.
Bij korte lengtes is de gevoeligheid het hoogst.
SHBG lijkt ook een rol te spelen. Hoe lager deze is, hoe minder gevoelig de androgeenreceptoren worden.

Een AI heeft als eigenschap dat het oestrogeen verminderd en bijgevolg testosteron verhoogt. Je kan in de illusie verkeren dat het verlaagde oestrogeen bepaalde symptomen vermindert. De werkelijkheid is dat je testosteron dosis te laag was.
Zal het de volgende keer doorgeven bij Android.
Laatste keer op 125mg zat ik al te hoog voor TRT.
Bedankt voor de info maat 👍

Voor de non-believers.

We found a greater accumulation of body fat (and lower serum levels of SHBG) in boys with long CAG repeats (within normal range), but the opposite was found in boys with short CAG repeats. These findings became statistically significant after the onset of pubic hair, ie, at the beginning of puberty, which suggests that androgens are involved in the physiological mechanisms. This suggestion is consistent with previous findings of higher body fat content in adult men with longer CAG repeats (16) and lower BMI or higher muscle mass in men with shorter CAG repeats (17).

https://academic.oup.com/jcem/article/98/3/E605/2537029?login=false

@Peter Wouters heb je zelf ooit wel eens gekuurd, of haal je alle onzin van online bronnen. je klets namelijk zomaar wat en haalt dingen door elkaar !

@Peter Wouters zou jij mij advies kunnen geven of @Bullshark wat voor kuur ik het beste kan samen stellen voor een hoge sex drive regelmatig harde pik over de dag door.

Test e 500mg /hcg / hgh 6iu ED ( doe ik nu)
Test e 500mg /mast 400mg/ hcg/ hgh 6iu ED

Of iets anders?

Ik hoor graag jullie reacties

Terug
Naar boven