- Waardering
- 2.952
Idd we, momenteel ik en GetXXL hier. En nog meerdere op het forum waarvan ik weet dat ze zich niet op 1 enkel onderzoek baseren.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is maar een simpel voorbeeld dat laat zien dat wetenschap belangrijk is en vooruit gaat. Onderzoeken dus ook. Soms wordt een ouder onderzoek bevestigd en komen er meer details. Maar er kan dus ook het tegendeel bewezen worden of dat een deel van het onderzoek niet klopt. Ligt aan mogelijkheden van toen en manier waarop. Nu ook.
Daarom posten we altijd meerdere studies die elkaar bevestigen. Zo doe je research ook trouwens. Zoveel mogelijk onderzoeken opzoeken over het onderwerp en dan vergelijken en zo je conclusie maken.
Maar er kan dus ook het tegendeel bewezen worden zeg je. Nu zijn we er.
Dan is het toch een beetje voorbarig of naief om direct hier te gaan roepen dat iets ZO IS op basis van iets wat je leest in een onderzoek ofzo.
"Geloof niet alles wat in de krant staat"

Ik heb een fanclub!
Lid worden
?Dat is al de derde keer dat ik dat zeg en heb niet anders gezegd. Zeg toch dat ik me niet op 1 onderzoek daarom baseer. Maar velen, 10 tallen onderzoeken.

Er is momenteel (nog) geen aanname om iets anders aan te nemen.
Ik heb een fanclub!Lid worden
?

Dus als 4 kranten het zelfde schrijven is het per definitie de waarheid?
---------- Post added vr 10 jun 2011 at 15:18 ----------
Ik denk niet dat ik door de acceptatie procedure heen kom mbt IQ etc![]()

Dat is al de derde keer dat ik dat zeg en heb niet anders gezegd. Zeg toch dat ik me niet op 1 onderzoek daarom baseer. Maar velen, 10 tallen onderzoeken.
Het is een stelling van me ondersteund door onderzoeken dan. En is het aan jou het tegendeel te bewijzen als je niet akkoord bent, maar je moet wel bewijzen hebben dan he![]()

LOL, wat heeft de krant nu met wetenschappelijke research te maken![]()

pffffff en jij bent nog al een onderzoeker he.......... jij vreet vast nog van een petrischaaltje of niet?
---------- Post added vr 10 jun 2011 at 15:28 ----------
Dit is een grapje toch? je weet wel dat de citaat: "Geloof niet alles wat in de kranten staat" iets spreekwoordelijks is toch?
Anders google het snel even!![]()
Ik ben nogal een onderzoeker ja. Ik heb verleden jaar niets anders dan 12u per dag onderzoeken zitten lezen en testen gedaan. 8 maand aan een stuk, dag in dag uit. Het jaar daarvoor 3 maanden en het jaar daarvoor 6 maanden. En het jaar daarvoor 3 maanden, maar dan vooral over voeding. Nu in mindere mate, maar soms ga ik er nog wel is 10u tegenaan.
Ik lees, test en bestudeer. Wat een onderzoeker dus doet.
---------- Post added vr 10 jun 2011 at 15:35 ----------
Nee, dit is een vraag. Wat heeft wetenschap met de krant te maken? Krant is voor nieuws. Af en toe komt er eens een artikel over een onderzoek, maar hoe kan je checken of het klopt in een krant?
En het is niet zomaar snel googelen hoor. Via google vind je over vele onderwerpen bitter weinig onderzoeken.
Dat het een gezegde of spreekwoordelijk iets is, betekend dat het niet direct iets met een krant te maken hoeft te hebben................maar ik snap niet dat ik dit aan zo'n groot intellect als jij aan het uitleggen ben
Ah lol, zie al wat je daarmee bedoelde. Het is geen spreekwoord, maar een gezegde. Specifiek voor de krant dus.

Boek boekIk moest ff herlezen wat je geschreven had ja en dan heb ik ff voor jou gegoogled wat een spreekwoord is. Of heb jij thuis een boek met spreekwoorden? Het is zelfs geen gezegde. Zoals ik zeg het betekent wat het betekent.

? niet alles staat in boeken Einstein!

Ja ok, bij deze is de discussie langs mijn kant afgesloten dan.

Ik ben nogal een onderzoeker ja. Ik heb verleden jaar niets anders dan 12u per dag onderzoeken zitten lezen en testen gedaan. 8 maand aan een stuk, dag in dag uit. Het jaar daarvoor 3 maanden en het jaar daarvoor 6 maanden. En het jaar daarvoor 3 maanden, maar dan vooral over voeding. Nu in mindere mate, maar soms ga ik er nog wel is 10u tegenaan.
Ik lees, test en bestudeer. Wat een onderzoeker dus doet.
---------- Post added vr 10 jun 2011 at 15:35 ----------
Nee, dit is een vraag. Wat heeft wetenschap met de krant te maken? Krant is voor nieuws. Af en toe komt er eens een artikel over een onderzoek, maar hoe kan je checken of het klopt in een krant?
En het is niet zomaar snel googelen hoor. Via google vind je over vele onderwerpen bitter weinig onderzoeken.