AndroidHealthClinic

true natural motivatie?

• Topic Starter Topic Starter
Mister10 Ik vind jouw fysiek wel erg mooi voor een naturel, maar 9 van de 10x geld dat helaas niet voor andere naturel bb'ers.

Voor een echt indrukwekkend fysiek is anabolica een vereiste.
Anders neigt het meer naar fitness.

@Ludens voor 19 jaar trainen niet echt indrukwekkend. Wel stoer dat je je nooit hebt laten beïnvloeden en gewoon je eigen weg bent gegaan.

Dank voor je reactie Enzyme,
Mocht ik al een punt willen maken, dan sla jij met deze reactie de spijker op de kop. We hebben allen de vrijheid om inhoud te geven aan wat we onder "indrukwekkend" verstaan. Ik heb die lat voor mezelf niet zo hoog gelegd dat daar anabolica aan te pas moeten komen. Voor mij is duurzaam gemotiveerd aan mijn kracht en fitheid werken indrukwekkend genoeg.

Dan is het goed toch, doe waar je achter staat. Gaat zo verder :)

En daarbij gewoon trainen alleen al is goed voor je, en als je de er dan ook nog bij groeit is dat mooi meegenomen, ik zie dat als een extraatje.

het punt dat ik wilde maken is, een "echt" bodybuilders fysiek gaan altijd hand in hand met anabolica. Niks mis mee, maar gewoon de realiteit.
En ik ben van mening dat jouw fysiek en de mijne trouwens ook meer neigt naar fitness.

En zoals Mister10 al zei, het is ook maar net wat je gewend bent te zien en dus wat voor vergelijkingsmateriaal je hebt.

Laatst bewerkt:
dat dit wel een goed fysiek is maar om hier nou motivatie uit te halen gaat wat ver.
naturel is veel meer mogelijk.

1.82 90kg op dat % is niet voor iedereen aangelegd. Vind het wel overdreven om te zeggen dat er veel meer mogelijk is. Je ziet ook duidelijk dat het "ouder" lichaam is. Ik vind het iig echt goed. Er zijn veel mensen met praatjes over naturel trainen. Ik zie hier maar weinig mensen op hetzelfde niveau zonder de nodige middelen. De gene die dat wel hebben behaald, met 1 woord respect.

ik vraag me eigenlijk af tot welke leeftijd je echt kan doortrainen en voluit groeien? 30,35 jaar?

• Topic Starter Topic Starter
Allen bedankt voor de toffe reacties! Het heeft me doen besluiten me in de komende weken wat uitgebreider voor te stellen met wat meer info.

@enzyme: volledig mee eens, maar ergens wel vreemd (en soms voor de jeugd gevaarlijk) dat we een ideaalbeeld hebben gecreeerd waar niemand zonder AS aan kan voldoen. Dat zouden we toch anders moeten willen.

@theoOw: bedankt voor de mooie woorden. Ik ben -net als jij- ook van mening dat veel collega sporters online een gestilleerde versie van zichzelf presenteren. Een relativerend 'tegengeluid' kan m.i. voor startende krachtsporters geen kwaad.

@mysticwizard: voluit groeien zal ik op deze leeftijd niet meer doen, maar progressie is tot op hoge leeftijd mogelijk. Het lastige is dat -naast fysiologishe veranderingen- ook 'het leven' er wat meer tussenkomt. Op deze leeftijd heb je doorgaans meer zaken en verantwoordelijkheden die je week vullen, waardoor je (of althans ik) wat anders naar sporten gaat kijken.

Laatst bewerkt:
Netjes man! Indd je bent 40 dus dit is zeker een prima fysiek vind ik :)

Netjes, Zelf gebruik ik ook geen subs. Uiteindelijk bepaald Goede voeding en een juiste training voor het grootste gedeelte je progressie.

Hoewel ik het gratis zakjes van B&f niet heb afgeslagen:)

allen bedankt voor de toffe reacties! Het heeft me doen besluiten me in de komende weken wat uitgebreider voor te stellen met wat meer info.

@enzyme: Volledig mee eens, maar ergens wel vreemd (en soms voor de jeugd gevaarlijk) dat we een ideaalbeeld hebben gecreeerd waar niemand zonder as aan kan voldoen. Dat zouden we toch anders moeten willen.

@theoow: Bedankt voor de mooie woorden. Ik ben -net als jij- ook van mening dat veel collega sporters online een gestilleerde versie van zichzelf presenteren. Een relativerend 'tegengeluid' kan m.i. Voor startende krachtsporters geen kwaad.

@mysticwizard: Voluit groeien zal ik op deze leeftijd niet meer doen, maar progressie is tot op hoge leeftijd mogelijk. Het lastige is dat -naast fysiologishe veranderingen- ook 'het leven' er wat meer tussenkomt. Op deze leeftijd heb je doorgaans meer zaken en verantwoordelijkheden die je week vullen, waardoor je (of althans ik) wat anders naar sporten gaat kijken.

+ 1

Vind het er netjes uitzien!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven