AndroidHealthClinic

Turinabol tabs only

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties.

Iemand nog antwoorden op deze vragen?
Ben van plan om 2 x 20 mg in te nemen hoe kan ik dit het beste verdelen, welke tijdstippen ongeveer?
Hoe zit het met voeding hoe ver moet ik boven mijn dagelijkse calorie behoefte gaan zitten? om aan te komen.
Als ik 500 calorieen boven mijn behoefte zou gaan zitten kom ik dan ook vet aan of alleen lean massa?

Bedankt voor de reacties.

Iemand nog antwoorden op deze vragen?
Ben van plan om 2 x 20 mg in te nemen hoe kan ik dit het beste verdelen, welke tijdstippen ongeveer?
Hoe zit het met voeding hoe ver moet ik boven mijn dagelijkse calorie behoefte gaan zitten? om aan te komen.
Als ik 500 calorieen boven mijn behoefte zou gaan zitten kom ik dan ook vet aan of alleen lean massa?
Doe gewoon in de morgend 20 mg en voor je training 20mg.
Hoeveel je erboven wilt zitten ligt ook van je lichaamsbouw af, zet je snel vet aan ofniet als je wat ecto bent kan je idd beginnen met 500 kcal eroboven en geleidelijk aan verhogen. Verhoog ook je eiwitten, de tbol zal je eiwitsynthese verhogen.

• Topic Starter Topic Starter
Doe gewoon in de morgend 20 mg en voor je training 20mg.
Hoeveel je erboven wilt zitten ligt ook van je lichaamsbouw af, zet je snel vet aan ofniet als je wat ecto bent kan je idd beginnen met 500 kcal eroboven en geleidelijk aan verhogen. Verhoog ook je eiwitten, de tbol zal je eiwitsynthese verhogen.

Thnx man, mijn eiwitten zitte nu rond de 225 gram moet genoeg zijn toch?
Als ik hoger ga in kh zal mijn bf dan ook snel stijgen met turinabol?
Ik heb trouwens een logje aangemaakt.

gast als je turinabol neemt om je haartjes te beschermen dan moet je ook neit gaan kuren.....

Terug
Naar boven