XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Ik leidde een hol en betekenisloos bestaan voordat ik verrijkt werd met jouw inzichten. Sindsdien ben ik verlicht.
Van hol naar vol, het kan verkeren. :D

Korte krachtige krabbels en poëtische polemische pennenstreken lijken je goed te liggen en zijn, op dit moment, van een hogere kwaliteit zijn dan je langere stukken.

In je rants mis ik een duidelijke lijn en komt je eigen inbreng of invalshoek niet tot uiting, het lijkt meer een opsomming van losse al bekende ideeën. De creativiteit en humor is in je korte posts veel meer aanwezig. Inhoudelijk zijn je langere posts over koken en je gezin het sterkst, daar spat ook de liefde en passie vanaf.

Neem nu je post die ik citeer, het is een perfecte balans tussen serenade en sarcasme.

Laatst bewerkt:
One man's terrorist is another man's freedom fighter.

Ja demonstreren door op een treurig verlaten veldje met een groep lekker de hele middag tegen de hemel te schreeuwen zet zoden aan de dijk. Dat zal effect hebben!
Precies zoals je puppetmasters willen dat je demonstreert. Met een beetje geluk word je demonstratie zelfs nog ff vermeld door de desbetreffende minister tijdens 1 of ander random interview op tv. Goed gedaan jongen! Geef jezelf een schouderklopje.

Maar morgen wel weer aan het werk met je bek, je moet de staatskas vullen met belastinggeld.

Niet door gepraat en meerderheidsbesluiten worden de grootste vragen der tijd beslist, maar door ijzer en bloed - Otto von Bismarck
Van mij hoeven ze niet op een veldje te gaan staan, dat zit onschuldige mensen ook weer in de weg. Ik dacht dat de adressen van politici publiekelijk waren? Weten die mongols niet hoe straatnamen en huisnummers werken?

Van hol naar vol, het kan verkeren. :D

Korte krachtige krabbels en poëtische polemische pennenstreken lijken je goed te liggen en zijn, op dit moment, van een hogere kwaliteit zijn dan je langere stukken.

Neem nu je post die ik citeer, het is een perfecte balans tussen serenade en sarcasme.
Wie zegt dat ik sarcastisch was?

Wel lief dat je het waardeert. Ik hoop ooit, na decennia van noeste literaire training, mijzelf in de schaduw van mijn grote idool, @Schwarzeneggertje, te kunnen plaatsen. Dan is mijn leven voltooid en kan ik vredig sterven.

Van mij hoeven ze niet op een veldje te gaan staan, dat zit onschuldige mensen ook weer in de weg. Ik dacht dat de adressen van politici publiekelijk waren? Weten die mongols niet hoe straatnamen en huisnummers werken?
Onschuldige mensen?
Hallo, ff bij de les blijven hé. Dit land kent geen onschuldige mensen.

Kan me herinneren dat In Syrië en Libië ook op protestanten werd geschoten :thinking:

Terug on-topic:

Mooie woorden van de voorzitter.

Ik las even Protestanten en vroeg me af waarom dat erg was. :D

Is er al iets bekend wat de aanleiding was, want het wordt zo wel steeds grimmiger?
Aanleiding is het rampzalige stikstofbeleid dat onze boeren tot wanhoop drijft. Dit soort beelden zijn trouwens wel gevaarlijk. Zijn vast zat boeren met een wapenvergunning

Hij was braziliaan

Aanleiding is het rampzalige stikstofbeleid dat onze boeren tot wanhoop drijft. Dit soort beelden zijn trouwens wel gevaarlijk. Zijn vast zat boeren met een wapenvergunning
Als inrijden op agenten, brand stichten op snelwegen en blokkeren van distributiecentra de norm wordt is het snel afgelopen met de sympathie voor de boeren, wanhoop of niet.

Aan de andere kant wordt dat mooi gecompenseerd door columnisten in de Volkskrant die de vergoeding voor boeren vergelijken met de vergoeding per slaaf voor plantagehouders bij het einde van de slavernij.

Als inrijden op agenten, brand stichten op snelwegen en blokkeren van distributiecentra de norm wordt is het snel afgelopen met de sympathie voor de boeren, wanhoop of niet.
De gewone man staat wel achter ze en blijft dat voorlopig wel. Wat je op het nieuws en in de talkshows hoort is niet wat het volk denkt

Aan de andere kant wordt dat mooi gecompenseerd door columnisten in de Volkskrant die de vergoeding voor boeren vergelijken met de vergoeding per slaaf voor plantagehouders bij het einde van de slavernij.
Hoeveel maanden hebben we in totaal in lockdown gezeten de afgelopen 2,5 jaar?

Go boeren! Zijn we inmiddels zo kleingeestig geworden dat we een groep die vecht voor hun voortbestaan niet meer kunnen waarderen? Terwijl de groep waar ze tegen strijden ons al jaren in de reet neukt?

Het is trouwens verdacht stil bij de Rabobank. Waren zij niet de Boerenbank? Althans, zo profileerde ze zich toch altijd?

Terug
Naar boven