apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Ik volg al een tijdje de @Steks methode. Gaat prima.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik volg al een tijdje de @Steks methode. Gaat prima.
Graag gedaan, het is een eer om te vernemen dat je zoveel waarde hecht aan mijn meningen en inzichten.Thnx guys, deze bevestiging had ik ff nodig. Nu ik weer weet dat ik goed bezig ben zal ik nog meer van zulke posts plaatsen. 👍
Ik leidde een hol en betekenisloos bestaan voordat ik verrijkt werd met jouw inzichten. Sindsdien ben ik verlicht.Graag gedaan, het is een eer om te vernemen dat je zoveel waarde hecht aan mijn meningen en inzichten.
Van hol naar vol, het kan verkeren.Ik leidde een hol en betekenisloos bestaan voordat ik verrijkt werd met jouw inzichten. Sindsdien ben ik verlicht.

Van mij hoeven ze niet op een veldje te gaan staan, dat zit onschuldige mensen ook weer in de weg. Ik dacht dat de adressen van politici publiekelijk waren? Weten die mongols niet hoe straatnamen en huisnummers werken?One man's terrorist is another man's freedom fighter.
Ja demonstreren door op een treurig verlaten veldje met een groep lekker de hele middag tegen de hemel te schreeuwen zet zoden aan de dijk. Dat zal effect hebben!
Precies zoals je puppetmasters willen dat je demonstreert. Met een beetje geluk word je demonstratie zelfs nog ff vermeld door de desbetreffende minister tijdens 1 of ander random interview op tv. Goed gedaan jongen! Geef jezelf een schouderklopje.
Maar morgen wel weer aan het werk met je bek, je moet de staatskas vullen met belastinggeld.
Niet door gepraat en meerderheidsbesluiten worden de grootste vragen der tijd beslist, maar door ijzer en bloed - Otto von Bismarck
Wie zegt dat ik sarcastisch was?Van hol naar vol, het kan verkeren.![]()
Korte krachtige krabbels en poëtische polemische pennenstreken lijken je goed te liggen en zijn, op dit moment, van een hogere kwaliteit zijn dan je langere stukken.
Neem nu je post die ik citeer, het is een perfecte balans tussen serenade en sarcasme.
Onschuldige mensen?Van mij hoeven ze niet op een veldje te gaan staan, dat zit onschuldige mensen ook weer in de weg. Ik dacht dat de adressen van politici publiekelijk waren? Weten die mongols niet hoe straatnamen en huisnummers werken?
Kan me herinneren dat In Syrië en Libië ook op protestanten werd geschoten![]()
Aanleiding is het rampzalige stikstofbeleid dat onze boeren tot wanhoop drijft. Dit soort beelden zijn trouwens wel gevaarlijk. Zijn vast zat boeren met een wapenvergunningIk las even Protestanten en vroeg me af waarom dat erg was.
Is er al iets bekend wat de aanleiding was, want het wordt zo wel steeds grimmiger?
Kan me herinneren dat In Syrië en Libië ook op protestanten werd geschoten![]()
In dat geval kan hij zich beroepen op jarenlange systemische en institutionele discriminatie van 1588 t/m 1983.
Als inrijden op agenten, brand stichten op snelwegen en blokkeren van distributiecentra de norm wordt is het snel afgelopen met de sympathie voor de boeren, wanhoop of niet.Aanleiding is het rampzalige stikstofbeleid dat onze boeren tot wanhoop drijft. Dit soort beelden zijn trouwens wel gevaarlijk. Zijn vast zat boeren met een wapenvergunning
De gewone man staat wel achter ze en blijft dat voorlopig wel. Wat je op het nieuws en in de talkshows hoort is niet wat het volk denktAls inrijden op agenten, brand stichten op snelwegen en blokkeren van distributiecentra de norm wordt is het snel afgelopen met de sympathie voor de boeren, wanhoop of niet.
Hoeveel maanden hebben we in totaal in lockdown gezeten de afgelopen 2,5 jaar?Als inrijden op agenten, brand stichten op snelwegen en blokkeren van distributiecentra de norm wordt is het snel afgelopen met de sympathie voor de boeren, wanhoop of niet.
Aan de andere kant wordt dat mooi gecompenseerd door columnisten in de Volkskrant die de vergoeding voor boeren vergelijken met de vergoeding per slaaf voor plantagehouders bij het einde van de slavernij.