Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Wie zegt dat ik sarcastisch was?

Wel lief dat je het waardeert. Ik hoop ooit, na decennia van noeste literaire training, mijzelf in de schaduw van mijn grote idool, @Schwarzeneggertje, te kunnen plaatsen. Dan is mijn leven voltooid en kan ik vredig sterven.

Onschuldige mensen?
Hallo, ff bij de les blijven hé. Dit land kent geen onschuldige mensen.
Je staat in mijn schaduw en kan er nu een eind aan maken.

Heb je gisteren toch bijna je zin gekregen. T was weliswaar de politie en niet de marechaussee en dr is niemand dood maar gericht geschoten is er wel:thumbd:
Als dit bericht waar is lijkt me het schieten van de politie niet meer dan terecht:
2022-07-06 09_34_00-Politie schiet gericht bij boerenprotest op A32 omdat trekkers op agenten ...png

Het is een grapje dat gaat over het amper protesteren van Nederlanders en het veelvuldig protesteren van Fransen.
Ik vermoedde al zoiets, maar volg het nieuws niet, dus was er niet helemaal zeker van. De Romeinen hadden het ook niet zo op met mensen die protesteren en hadden bijzonder weinig consideratie met Spartacus c.s.

Als dit bericht waar is lijkt me het schieten van de politie niet meer dan terecht:
2022-07-06 09_34_00-Politie schiet gericht bij boerenprotest op A32 omdat trekkers op agenten ...png
Het bericht is niet waar, bekijk het filmpje eens. Er wordt helemaal niet op de politie ingereden en de agent in kwestie schiet op het voertuig nadat het hem gepaseerd heeft.

Poging tot doodslag, agent oppakken en vervolgen.

Het bericht is niet waar, bekijk het filmpje eens. Er wordt helemaal niet op de politie ingereden en de agent in kwestie schiet op het voertuig nadat het hem gepaseerd heeft.

Poging tot doodslag, agent oppakken en vervolgen.

Vind het altijd lastig oordelen op basis van een 30sec video fragment aangezien je de aanloop en alles er naartoe niet ziet.
Maar het ziet er niet uit als echt recht op een agent inrijden nee.

Vind het altijd lastig oordelen op basis van een 30sec video fragment aangezien je de aanloop en alles er naartoe niet ziet.
Maar het ziet er niet uit als echt recht op een agent inrijden nee.
De aanloop doet er niet toe. Zolang er niet op de politie wordt ingestuurd, hetgeen hier ook niet gebeurd, is er geen sprake van een levensbedreigende situatie waarbij dodelijk geweld mag worden gebruikt.

Ja hij negeert een politiebevel. Maar dan mag je niet zomaar gaan schieten als agent, het is hier geen Amerika.

Hij rijdt gewoon achter een andere trekker aan.

Dit gaat een staartje krijgen voor de agent.

Terug
Naar boven