XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

hhhmmm het lijkt erop, dat ik geboren ben om on stage te komen.... maar ik durf niet zonder begeleiding :(

Ik begeleid je wel, we beginnen met 750ml test en 400ml tren, ik maak wel een champ van je!!!!!

Of een wijf met ballen maar geen test aanmaak

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.542
Ik begeleid je wel, we beginnen met 750ml test en 400ml tren, ik maak wel een champ van je!!!!!

Of een wijf met ballen maar geen test aanmaak

xD als naturel uiteraard :) eerste paar wedstrijden wil ik dan sowieso als natty draaien

Pfff, ik kom me bed er nog niet vooruit als natty, laat staan een wedstrijd draaien! :roflol:

• #2.544
Net als zyzz en die andere fitness guru's :pee

Bedoelde naturals zoals gregg plitt en zyzz, zelfde als al die 'natural bbers' die 8/10x gewoon ooit gejuiced hebben.

• #2.550
Bedoelde naturals zoals gregg plitt en zyzz, zelfde als al die 'natural bbers' die 8/10x gewoon ooit gejuiced hebben.

persoonlijke keuze om te liegen tegen beter weten in over je kuur verleden (of zelfs heden)

ik zal er nooit over liegen. het doet de echte naturels verbleken wat ik eeuwige zonde vind!

Mwa, als ik ga kuren ga ik het niet dood leuk aan al mijn vriendjes vertellen hoor :p

je gaat ma door he goed bezig man! hoest met je mma trainingen?

---------- Post toegevoegd Thu 15 Sep 2011 om 20:07 ----------

wat is je voeding trouwens?

Wauw, mooi fysiek man! En lekker bruin. :)

• #2.554
Mwa, als ik ga kuren ga ik het niet dood leuk aan al mijn vriendjes vertellen hoor :p

duuuh maar op een BB forum ga je er toch niet over liegen :roflol:

je gaat ma door he goed bezig man! hoest met je mma trainingen?

---------- Post toegevoegd Thu 15 Sep 2011 om 20:07 ----------

wat is je voeding trouwens?

juist mma. dat word niks meer man. ik kan het niet meer passen in mn huidige levensstijl. dus helaas pindakaas ga ik daar mee stoppen om me volledig te focussen op BB wat ik overigens allang deed :)

eten voor vandaag was:

7:00
500 ml melk
60 gr brinta

200 ml melk
50 gr whey

10:00
3 boterhammen
300 ml chocomelk

13:00
1 boterham
300 ml chocomelk

14:30
150 gr oats
300 ml melk

17:00
200 ml chocomelk
100 ml melk
50 gr whey

18:00
spagetti met bolognese saus, flink bord vol

21:00
150 gr tonijn
300 ml melk

23:00
handje noten
200 ml chocomelk
200 ml melk
50 gr night prot.

her en der wil ik nog wat stijgen in carbs

Wauw, mooi fysiek man! En lekker bruin. :)

thanx flower :D
kleurtje heb ik nog weten bij te werken op de dagen dat het kon.

Helaas lezen er een hoop vriendjes mee op dit forum, tevens mijn vriendin die me in de gaten houd hahahaha

• #2.556
tja als je nu toch al rond loopt te schreeuwen dat je kuren wilt/gaat.... wat is het probleem dan :D

Omdat het in de echte wereld nogal bekend is dat ik dit forum alleen maar vol spam met onzin ,had je dat nog niet gemerkt? :p

• #2.558
  • #2.559
Whey Perfection * 1x 5 lb/2270 gram (81 shakes) Chocolate Milkshake € 32,90 € 32,90
Star! * 1x 500 Gram Introductie aanbieding! € 14,90 € 14,90
Micellar Casein Superior * 1x 1500 gram (60 shakes) Weekaanbieding! Chocolate € 23,90 € 23,90

mmmmmmmmmmmmmm

Supps zijn slecht voor je, aas werkt veel beter

Terug
Naar boven