Fitness Seller

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Ik snap het even niet.. wat is nou het probleem met je voedingsschema?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.802
Ik snap het even niet.. wat is nou het probleem met je voedingsschema?

op zich.... niks. maar met mij wel. het kost mij erg veel moeite om netjes op tijd de meals te koken. dus probeer ik het al beperken tot 2x koken in de week. daarnaast kost het mij nog meer moeite om netjes optijd de meals te nemen. mede dankzij mijn onregelmatige schoolrooster.

dan heb ik even niet de motivatie om gewoon ff die meal naar binnen te schuiven. dus dan geef ik mezelf ook de ruimte om de meal te missen. en als ik dan een paar uur verder ben, ben ik boos op mezelf omdat ik de meal heb gemist. dat geeft zoveel druk op mezelf dat ik na poosje weer in een dipje terecht kom. ook mede dankzij school want daar loopt het ook niet op rolletjes.

ik hoop dat ik mijn probleem een beetje heb kunnen verhelderen.

Niet zoveel druk op jezelf zetten. Je doet t voor jezelf en niet voor anderen, je hoeft je niet te bewijzen voor anderen. Je bent al 10x meer dedicated als de standaard fitness-gast.

Doorzetten kerel , al gaat school altijd voor he dat is wel stuk belangrijker dan flex cup ;)

• #3.805
Niet zoveel druk op jezelf zetten. Je doet t voor jezelf en niet voor anderen, je hoeft je niet te bewijzen voor anderen. Je bent al 10x meer dedicated als de standaard fitness-gast.

i know. maar ik wil winnen...
eerste worden... de beste zijn.

en krijg je weer de twijfels of je wel capabel bent om die winnaar te zijn. nja ik ga er gewoon voor.

Life is tough, that's a given.
When you stand up, you're gonna be shoved back down.
When you're down, you're gonna be stepped on.
My advice to you doesn't come with a lot of bells and whistles. It's no secret, you'll fall down, you stumble, you get pushed, you land square on your face. And every time that happens, you get back on your feet. You get up just as fast as you can, no matter how many times you need to do it.
Remember this, success has been and continues to be defined as getting up one more time than you've been knocked down.
If experience has taught me anything, it's that nothing is free and living ain't easy. Life is hard, real hard, incredibly hard. You fail more often than you win, nobody is handing you anything.
It's up to you to puff up your chest, stretch your neck and overcome all that is difficult, the nasty, the mean, the unfair.
You want more than what you've now, PROVE IT!
You want beat the very best out there that is, get out there and earn it!
Once you decide that, you'll know where it is you want to be, then you won't stop pushing forward until you get there! That's how winners are made. At the end of the day, success is what we all want.
We all wanna win, and the race will be won. There is no question about that. So c'mon, get out on top, run faster, dream bigger, live better than you ever have before. This is in you. You can do this. Do it for yourself. Prove it to yourself!

Uiteraard moet je je doelen hoog houden en ervoor gaan. Maar je moet niet zoveel van jezelf verwachten dat je je er k*t van gaat voelen;)

Tymen iedereen hier ervaart wel een soort dergelijke situatie. Ik verkeer bijv. in exact dezelfde situatie als jij. Maar wie de meeste doorzettingsvermogen en discipline heeft bepaalt wie de champion is én dat ben jij. In plaats van teveel vraagtekens over jezelf neer te zetten, ga je nu je meal vreten! :trollface::D

het kost mij erg veel moeite om netjes op tijd de meals te koken. dus probeer ik het al beperken tot 2x koken in de week. daarnaast kost het mij nog meer moeite om netjes optijd de meals te nemen.

Ik snap dit niet echt ik ben max 40min per dag aan het koken. Probeer anders een grote hoeveelheid kip op zondag te bakken in de oven en verdeel dat in zakjes en daarna invriezen.
Meals zijn niet heel groot toch? Probeer anders je leraar uit te leggen wat je aan het doen ben zodat je tijdens de les kan eten.

Ik maak altijd in 20-30 min sochtends alles klaar voor de hele dag, gewoon doen en je bent er zo aan gewend.

Niet dat ik het leuk vind hoor :p

Willen winnen is natuurlijk de goede instelling, maar houd er dan wel rekening mee dat te veel druk op jezelf leggen daar niet aan bij draagt.. Dan mis je toch eens een meal, don't beat yourself up!

• #3.811
Uiteraard moet je je doelen hoog houden en ervoor gaan. Maar je moet niet zoveel van jezelf verwachten dat je je er k*t van gaat voelen;)

Tymen iedereen hier ervaart wel een soort dergelijke situatie. Ik verkeer bijv. in exact dezelfde situatie als jij. Maar wie de meeste doorzettingsvermogen en discipline heeft bepaalt wie de champion is én dat ben jij. In plaats van teveel vraagtekens over jezelf neer te zetten, ga je nu je meal vreten! :trollface::D

Ik snap dit niet echt ik ben max 40min per dag aan het koken. Probeer anders een grote hoeveelheid kip op zondag te bakken in de oven en verdeel dat in zakjes en daarna invriezen.
Meals zijn niet heel groot toch? Probeer anders je leraar uit te leggen wat je aan het doen ben zodat je tijdens de les kan eten.

Ik maak altijd in 20-30 min sochtends alles klaar voor de hele dag, gewoon doen en je bent er zo aan gewend.

Niet dat ik het leuk vind hoor :p

Willen winnen is natuurlijk de goede instelling, maar houd er dan wel rekening mee dat te veel druk op jezelf leggen daar niet aan bij draagt.. Dan mis je toch eens een meal, don't beat yourself up!

alle comments zijn erg gewaardeerd!

ik moet gewoon even de balans vinden tussen wat ik wil en wat ik kan.
zodra ik hier de balans heb, ben ik unstoppable hahah.

ik ga jullie op de hoogte houden over de komende dagen/weken. kijk uit naar de nieuwe meeting. weer beetje bijkletsen met Jelmer en uiteraard noxcs koekie en de rest :)

meeting.....?

Ervaar je wel dat het beter gaat het eten en koken?

Want de problemen die ik nu lees, heb je ook 100 bladzijdes terug ervaren.
enkel staat nu wat meer druk op de ketel wat zo te zien verkeerd uitpakt.

• #3.816
Ervaar je wel dat het beter gaat het eten en koken?

Want de problemen die ik nu lees, heb je ook 100 bladzijdes terug ervaren.
enkel staat nu wat meer druk op de ketel wat zo te zien verkeerd uitpakt.

vorige week was wel ruk... maar als ik netjes aan mn maaltijd hou blijf ik op bw (miss heel iets stijging).

de problemen nu zijn de problemen van toen... ze zijn nog niet weg en ik heb gewoon nog een lange weg te gaan. het is vallen en opstaan. en vooral leren van de keren dat je gevallen bent. moet een beetje beter loadbalancing gaan doen.
die druk creeer ikzelf. door mezelf geen enkele ruimte meer te geven en dat werkt gewoon niet!

anyway vandaag weer met frisse moed begonnen aan deze week. gisteren eten gekocht en gekookt. vandaag alles netjes gegeten en getrained. ook maar gelijk bij de macro 8 liter ei-wit gekocht en 5 kilo rijst :D. net gekookt voor morgen en overmorgen.

oh dat wou ik nog delen. ik heb een excel schema gemaakt met daarin mijn dag indeling. gewoon van 12 tot 12. daarin heb ik gewoon de vaste dingen gezet zoals: slaap, school, meals, training en koken. geeft me wat meer rust in mijn hoofd omdat ik nu een houvast heb.

vandaag getrained, ging redelijk. helaas (wel verwacht) was mijn bw weer iets gedropt naar 71,3. nja keep my head up and keep focused.

kom op kerel ff die voeding beuken want je zit echt al een hele lange tijd rond dit gewicht te hangen. Weet zeker dat wanneer je echt goed gaat eten en dat vol houdt dat je echt een gruwelijk fysiek kan krijgen! Heb er vertrouwen in;)!

Slim van je dagschema, een beetje structuur doet soms wonderen!

i know. maar ik wil winnen...
eerste worden... de beste zijn.

en krijg je weer de twijfels of je wel capabel bent om die winnaar te zijn. nja ik ga er gewoon voor.

Je bent gewoon de beste!
zo niet, ik heb hier schoenen waarmee ik diep in je hol kan schoppen als je zo lult!

Je hoeft toch niet eens te winnen? ik doe alleen mee voor de begeleiding, die wedstrijd kan me gestolen worden! gaat mij om mijn fysiek en de kennis die ik opdoe.

Vind het zelf echt een easy dieet om aan te houden dus snap niet precies wat je valkuilen daar zijn. Als ik verder naar jou fysiek nu kijk denk ik wel dat je heel hoog kan komen, je hebt het in eigen hand.

Terug
Naar boven