Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap het even niet.. wat is nou het probleem met je voedingsschema?
Niet zoveel druk op jezelf zetten. Je doet t voor jezelf en niet voor anderen, je hoeft je niet te bewijzen voor anderen. Je bent al 10x meer dedicated als de standaard fitness-gast.

het kost mij erg veel moeite om netjes op tijd de meals te koken. dus probeer ik het al beperken tot 2x koken in de week. daarnaast kost het mij nog meer moeite om netjes optijd de meals te nemen.
Uiteraard moet je je doelen hoog houden en ervoor gaan. Maar je moet niet zoveel van jezelf verwachten dat je je er k*t van gaat voelen![]()
Tymen iedereen hier ervaart wel een soort dergelijke situatie. Ik verkeer bijv. in exact dezelfde situatie als jij. Maar wie de meeste doorzettingsvermogen en discipline heeft bepaalt wie de champion is én dat ben jij. In plaats van teveel vraagtekens over jezelf neer te zetten, ga je nu je meal vreten!![]()
Ik snap dit niet echt ik ben max 40min per dag aan het koken. Probeer anders een grote hoeveelheid kip op zondag te bakken in de oven en verdeel dat in zakjes en daarna invriezen.
Meals zijn niet heel groot toch? Probeer anders je leraar uit te leggen wat je aan het doen ben zodat je tijdens de les kan eten.
Ik maak altijd in 20-30 min sochtends alles klaar voor de hele dag, gewoon doen en je bent er zo aan gewend.
Niet dat ik het leuk vind hoor![]()
Willen winnen is natuurlijk de goede instelling, maar houd er dan wel rekening mee dat te veel druk op jezelf leggen daar niet aan bij draagt.. Dan mis je toch eens een meal, don't beat yourself up!

ik wacht nog op een invite van bbq van vorig jaar zomer...
Nou je zin tymen! We hadden het zo goed geheim gehouden voor bart
![]()
heb ik jou naam genoemd dan

Ervaar je wel dat het beter gaat het eten en koken?
Want de problemen die ik nu lees, heb je ook 100 bladzijdes terug ervaren.
enkel staat nu wat meer druk op de ketel wat zo te zien verkeerd uitpakt.
. net gekookt voor morgen en overmorgen. i know. maar ik wil winnen...
eerste worden... de beste zijn.
en krijg je weer de twijfels of je wel capabel bent om die winnaar te zijn. nja ik ga er gewoon voor.