MuscleMeat

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Zet hem op he tymen! Laat me niet boos worden :mad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.843

gezellig in de zin van lekker samen farten in de trein?!
oh dude die laatste van jou was echt killing!

Zet hem op he tymen! Laat me niet boos worden :mad:

kom helemaal goed.

ben net thuis. was eerst naar de opendag van mijn vriendin haar carnavalsgroep.

anyway, zoals ik al voorspelde droppen we in intensiteit en kcals zijn omhoog gegaan.

alleen benen zijn nog erger geworden met repranges van 30 tot 10

hahaha heb je de treinreis wel overleefd Tymen :P

nja morgen weer vroeg op om naar veldhoven te gaan. het zal me eens benieuwen wat rene en harry te melden hebben :D

Wat hadden ze verder dan te melden behalve dat je mer cals nodig hebt (wat half DBB je ook wel had kunnen vertellen) en in welke zin intensiteit omlaag? Komt hier nauwelijks wat voorbij van wat je echt uitvoert, hardly mn abbo waard de laatste tijd tbh...

• #3.847
Wat hadden ze verder dan te melden behalve dat je mer cals nodig hebt (wat half DBB je ook wel had kunnen vertellen) en in welke zin intensiteit omlaag? Komt hier nauwelijks wat voorbij van wat je echt uitvoert, hardly mn abbo waard de laatste tijd tbh...

ik kan gewoon niet alles vertellen ivm met de flexchallenge. had je graag alles verteld maar vind het niet waard om het risico te lopen om gekickt te worden.

wat ik je wel vertellen kan:
het schema is behoorlijk omgegooid. bijna alle oefeningen zijn verwisseld met andere en we hanteren nu lagere repranges met wel ongeveer evenveel sets. ook de groepen per dag zijn omgegooid.
van het dieet is nauwelijks/niks verandert behalve dat het voor mij iets meer is geworden.

meer kan ik er niet van maken en als je het niet meer de moeite vind, dan feel free to unsub.

DUs hier kunnen we alleen je gejammer aanhoren :p

je kunt toch wel even vertellen wat je vooruit gang was in die 4 weken ?? Ik moet het trainingsschema nog eens even goed bekijken ,mijn eten is niet veranderd eigenlijk zit nog op hetzelfde aantal cal.

Je wordt ook gewogen en gemeten toch? Hoe hebben je gewicht en vet% zich ontwikkeld de afgelopen vier weken?

• #3.859
DUs hier kunnen we alleen je gejammer aanhoren :p

hahah nee hoor :) ik zal mijn euforische momenten hier ook uitgebreid met jullie delen :)

je kunt toch wel even vertellen wat je vooruit gang was in die 4 weken ?? Ik moet het trainingsschema nog eens even goed bekijken ,mijn eten is niet veranderd eigenlijk zit nog op hetzelfde aantal cal.

had ik dat nog niet gedaan dan :eek: hahah helemaal vergeten, dat zal ik dan ook maar snel ff delen met jullie.

mijn bf was gedropt van 11% naar 9,5% en bf was ook gedropt naar 71,5.

heb meer kcals gekregen, maar die extra kcal komen alleen maar van eiwitten, wat ik niet begrijp. carbs en vetten zijn gelijk gebleven.

dat vond dat kleine meisje ook :D:D

:roflol: ging echt stuk in de bus. al helemaal toen dat meisje hem peerde kort na die fart van jelmer LOOOOOOLLL

---------- Post added 19 February 2012 at 13:13 ----------

Je wordt ook gewogen en gemeten toch? Hoe hebben je gewicht en vet% zich ontwikkeld de afgelopen vier weken?

zie mijn vorige post. ik was het helemaal vergeten te vertellen. maar het staat er nu.

Ja vertel Tijmen, wat vond die oudere meneer van je in dat kleedhokje?

haha toevallig was er net een man een tanktop aan het passen in het enige kleedhokje daar. en ik moest een update maken, dus rene zei: ga jij maar eens even lekker samen met die meneer in het kleedhokje :roflol: dus ik liep al half naakt knipogend richting het hokje naar die kerel xD.

Hmmm dus dit schema is bedoeld voor de bulk en zo te zien raakt je lichaam er ripped op... herkenbaar overigens ;).

Tymen, dat gepraat over scheten vind ik niet echt bevordelijk voor het afspreken van een nieuwe meeting :p

No worries bro, dit is gewoon een standaard schema zodat zoveel mogelijk mensen er goed op reageren. Waarschijnlijk een 1xpw split (4-5 dagen?) met redelijk hoog volume. Als dit schema zo bijzonder was, was het toch al wel bekend op dbb. Vind het wel een beetje raar dat je er niet open over mag spreken, -respect voor de flex organisatie van mij (maarja gaat ze om de poen natuurlijk).

Terug
Naar boven