- Waardering
- 62
dan doe je toch iets verkeerd broeder...
nja morgen weer vroeg op om naar veldhoven te gaan. het zal me eens benieuwen wat rene en harry te melden hebben![]()
JAAA Gezellig in de trein!,
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dan doe je toch iets verkeerd broeder...
nja morgen weer vroeg op om naar veldhoven te gaan. het zal me eens benieuwen wat rene en harry te melden hebben![]()

Wat hadden ze verder dan te melden behalve dat je mer cals nodig hebt (wat half DBB je ook wel had kunnen vertellen) en in welke zin intensiteit omlaag? Komt hier nauwelijks wat voorbij van wat je echt uitvoert, hardly mn abbo waard de laatste tijd tbh...
Busreis was epic, volgende keer fix ik het nummer van dat meisje. jwz.
iig heb je in de bus wel je buikspieren getraind dus dat is dan weer een voordeel

mooi gezicht was datJe wordt ook gewogen en gemeten toch? Hoe hebben je gewicht en vet% zich ontwikkeld de afgelopen vier weken?
ik zal mijn euforische momenten hier ook uitgebreid met jullie delen 
je kunt toch wel even vertellen wat je vooruit gang was in die 4 weken ?? Ik moet het trainingsschema nog eens even goed bekijken ,mijn eten is niet veranderd eigenlijk zit nog op hetzelfde aantal cal.
hahah helemaal vergeten, dat zal ik dan ook maar snel ff delen met jullie.
ging echt stuk in de bus. al helemaal toen dat meisje hem peerde kort na die fart van jelmer LOOOOOOLLLJe wordt ook gewogen en gemeten toch? Hoe hebben je gewicht en vet% zich ontwikkeld de afgelopen vier weken?
Ja vertel Tijmen, wat vond die oudere meneer van je in dat kleedhokje?
dus ik liep al half naakt knipogend richting het hokje naar die kerel xD.
.
Wat hadden ze verder dan te melden behalve dat je mer cals nodig hebt (wat half DBB je ook wel had kunnen vertellen) en in welke zin intensiteit omlaag? Komt hier nauwelijks wat voorbij van wat je echt uitvoert, hardly mn abbo waard de laatste tijd tbh...