XXL Nutrition

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gvd dit soort replies doen me toch wel goed :D

Hey jongens ik heb een goed idee: laten we @ dbb traningslogs voortaan alle oefeningen gewoon in bw+x uitdrukken, dan krijg je een veel beter beeld van de relatieve kracht van de persoon.

Bijvoorbeeld die BP van net:

12xbw-10
8xbw
6xbw+5
4xbw+5
6xbw
10xbw-10

Enz enz... :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.942
xD

dat idee had ik gister ook, maar ik vond het zo debiel klinken dat ik het niet postte :roflol:

thanx dennis

en eddine, het gaat dan om verhouding op bw/kracht zoals mark ook probeert te vertellen

Weet ik, het was ook niet serieus bedoeld. Mass moves mass, dus ja :p

• #2.947
zooo

powercage heeft nog een likje verf nodig, ff drogen en dan zet ik hem in elkaar. hopelijk nog voor mijn vakantie. donderdag :)

• #2.948
gisteren getrained maar was te lui om te posten.

BOR
15*20
10*60
10*70
8*80
10*70

Chin up
8*bw+15
20*bw (niet strikt hoor :D)
10*bw (wel strikt)
10*bw

face pulls
3*10*45

flat DB press
4*10*28

incline cable cross
10*12,5
10*15
10*17,5
10*20

bent over cable cross
3*10*35

v-grip pull down
10*60
10*70
8*80

bah ik ga met de dag slechter eten :( merk ik ook in de trainingen!

Misschien overheen gelezen maar hoezo eet je met de dag slechter dan??
Ik vind je BOR trouwens wel echt bruut.. in wat voor hoek doe je die ongeveer?

• #2.950
Misschien overheen gelezen maar hoezo eet je met de dag slechter dan??
Ik vind je BOR trouwens wel echt bruut.. in wat voor hoek doe je die ongeveer?

geen idee ik kan de motivatie niet meer vinden om mijzelf elke dag helemaal vol te stoppen met eten :mad:

heel diep, bijna paralel aan de vloer. maar nu moet ik wel toegeven dat ik bij de 80 wel cheate :P

---------- Toegevoegd om 09:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:22 ----------

gistern geprobeert mn powercage in elkaar te zetten, maar wat een ellende! dan klopte die balk weer niet, dan die staander niet, dan die schraag niet, enz enz.
maar we hebben nou het eerste deel staan, alleen de eerste zijkant.

Dude, probeer van je voeding een gewoonte te maken. De eerste weken zal het soms moeilijk zijn, maar na een tijdje gaat het vanzelf gaan. Het gaat je fysiek en trainingen alleen maar tengoede komen.

Wel sterke training hoor:D 20 x bw chinnen is ongelofelijk :D!

Lekkere training makker ;) Gaat goed. Wel lekker door trainen in Griekenland eh?

je hebt best wel goed getraint vind ik hoor, groeten aan lian

• #2.954
Dude, probeer van je voeding een gewoonte te maken. De eerste weken zal het soms moeilijk zijn, maar na een tijdje gaat het vanzelf gaan. Het gaat je fysiek en trainingen alleen maar tengoede komen.

Wel sterke training hoor:D 20 x bw chinnen is ongelofelijk :D!

dat lukte mij ook een tijdje geleden. alleen dan kom ik weer in een ander ritme en dan gaat het helemaal naar de klote :( dus dan moet ik weer een drive zien te vinden... natuurlijk gaat mijn fysiek er op vooruit.

Lekkere training makker ;) Gaat goed. Wel lekker door trainen in Griekenland eh?

jazeker! een van de eisen was dat ik daar kon trainen. er is een gym. wss 60 kilo ofzo :roflol:

---------- Toegevoegd om 12:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:40 ----------

je hebt best wel goed getraint vind ik hoor, groeten aan lianne

dankje :)

zal ik doen :D

• #2.955
zo hij staat tenminste :D

hij moet nog wel wat geedit worden :)

maar eerst op vakantie :cool:

Foto0246[1].jpg

Foto0245[1].jpg

Foto0244[1].jpg

ook een lakje erop of hou je het rusty?

Niet verven = Hardcore look

Fijne vakantie trouwens baas, vreet niet al het eten op in Rhodos want ik wil er binnenkort ook nog wat kunnen kopen :)

Ook al op vacantie:mad: Nou ja het is je gegund;)

veel plezier kereltje, groeten aan de lianne en doe haar maar nog eens de groeten tijdens het...;)

• #2.960
ook een lakje erop of hou je het rusty?

Niet verven = Hardcore look

Fijne vakantie trouwens baas, vreet niet al het eten op in Rhodos want ik wil er binnenkort ook nog wat kunnen kopen :)

een keertje licht opschuren en dan zwart spuiten :) eerst maar helemaal op orde maken.

Ook al op vacantie:mad: Nou ja het is je gegund;)

veel plezier kereltje, groeten aan de lianne en doe haar maar nog eens de groeten tijdens het...;)

thanx thanx ik zal me zeker vermaken maar morgen ben ik er nog, overmorgen ochtend zal ik nog post achter laten met instructies voor het gebruik van mijn log zonder mij :P

zal ik doen koen xD

TRAINING!!! ging erg lekker

sitting shoulder press
15*20
10*40
10*45
8*45
6*50

rear side raise
10*10
10*12

bent over raise
10*14
10*14

side raise
2*10*9

front raise
10*9
8*14

sitting shoulder db press
2*8*16

SS
bar push down
10*50
10*60
10*70
8*75
8*75

ez bicep curl
10*25
2*10*31

toen nog wat preacher curls
10*12
6*14

en nog wat dips
3*20*bw

dikke training vond ik zo :D!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven