MuscleMeat

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
haha beter gooi je met die db's! die moeten er niet splinter nieuw uit zien

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.422
powercage moet nog af worden gemaakt. alstie klaar is kan je er een olifant in hangen :)

Pics? :D

ik wil namelijk ook nog een legpress, maar die zijn niet te betalen :eek:

maar ik zal wel een pic uppen als ik het waardig vind. of kom het zelf een keer irl aanschouwen ;)

Een legpress thuis, zou echt té nice zijn ook!

**** yhea morgen jarig en me ouders gaan wss een verstelbare bank voor me kopen van FS :D

en ik heb mijzelf gisteren ook een cadeau gekocht. 5 kilo bulk whey, 2,2 kilo night prot en een XXL trainingsvest.

Dat is de shit man :cool:

deze keer de dbs hardcore laten fl*kkeren, wat een klapper :roflol:

Voelt goed he :)

ik ben al goed onderwegh :D ik moet dadelijk de zooi opruimen. schijven stangen klemmen alles ligt overal verspreid :roflol:

:roflol:

Waarom draag je trouwens handschoentjes ?

• #3.425
Pics? :D

heb ik al een keer geupt. zal daluk wel ff zoeken

Een legpress thuis, zou echt té nice zijn ook!

dat zou echt heel cool zijn :D

Dat is de shit man :cool:

ja mn vriendin verklaarde mij voor gek ??? :D

Voelt goed he :)

mwa, wel met het gevoel hoe zal de vloer er nu uitzien??? :D

:roflol:

Ik ben SniperX

---------- Toegevoegd om 15:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:33 ----------

Waarom draag je trouwens handschoentjes ?

bij chin ups??? omdat waaraan ik chin up de grips heel klein zijn, dan snijden ze in je handen

het is nooit klaar xD

maar ik zal wel een pic uppen als ik het waardig vind. of kom het zelf een keer irl aanschouwen ;)
daarom staat het ook tussen haakjes sjaak trekhaak.. :roflol:
waar de fak woon je dan? ik ga niet helemaal naar timboektoe hoor!
ohwja gisteren ook nog een mislukte training borst.

bench
15*55
10*65
6*75
3*75
15*55

db press
10*25
10*26
8*26
7*26
deze keer de dbs hardcore laten fl*kkeren, wat een klapper :roflol:

---------- Toegevoegd om 11:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

aint nothing' to it.
hahah hardcore laten fl*kkeren.. ik viel van me stoel toen ik dat las :D

• #3.427
daarom staat het ook tussen haakjes sjaak trekhaak.. :roflol:
waar de fak woon je dan? ik ga niet helemaal naar timboektoe hoor!

hahah hardcore laten fl*kkeren.. ik viel van me stoel toen ik dat las :D

ik woon in Timboektoe :(
ik maak n glapjuh dushi :D Lobithhhhh :hedbang:

haha ja maar ik moet vloermatten roggelen!

haha net zat ik bij me oma (2 huizen verder van mijn huis) en ineens zag ik op de markt dat een n*ger een boete kreeg voor openbaar drinken :roflol: hij zag me kijken en lachen :D

ik woon in Timboektoe :(
ik maak n glapjuh dushi :D Lobithhhhh :hedbang:

haha ja maar ik moet vloermatten roggelen!

haha net zat ik bij me oma (2 huizen verder van mijn huis) en ineens zag ik op de markt dat een n*ger een boete kreeg voor openbaar drinken :roflol: hij zag me kijken en lachen :D

Je woont vlakbij de duitse grens ? Motor kopen dan blazen! :D

Als je wilt dat k het niet vraag oid. Zeg het ff dan edit ik het.

• #3.429
Je woont vlakbij de duitse grens ? Motor kopen dan blazen! :D

Als je wilt dat k het niet vraag oid. Zeg het ff dan edit ik het.

je mag gerust weten waar ik woon. i've got nothing to fear :cool: cuz im the meanest moddefokker in town :D

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lobith

het eerste plaatje van het marktplein, daar woon ik xD

kom gerust een keer buurten als me homegym klaar is. nieuwe "echte" contacten maken is altijd leuk vind ik!

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

Over 2 uur en 55 min ben ik 19.... GRATTISSS BIERRRR :bierbang::zuip::klink::hedbang:

je mag gerust weten waar ik woon. i've got nothing to fear :cool: cuz im the meanest moddefokker in town :D

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lobith

het eerste plaatje van het marktplein, daar woon ik xD

kom gerust een keer buurten als me homegym klaar is. nieuwe "echte" contacten maken is altijd leuk vind ik!

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

Over 2 uur en 55 min ben ik 19.... GRATTISSS BIERRRR :bierbang::zuip::klink::hedbang:

Haha, als ik motor heb ga ik denk wel keer die kant op. Me neef woont in Nijmegen, en het is denk de snelste weg richting Duitsland om even te spelen.

Nieuwe motor word waarschijnlijk nu wel een R6 2001 model :heart:

• #3.431
Haha, als ik motor heb ga ik denk wel keer die kant op. Me neef woont in Nijmegen, en het is denk de snelste weg richting Duitsland om even te spelen.

Nieuwe motor word waarschijnlijk nu wel een R6 2001 model :heart:

hahah ik ouw net zeggen, racen met de moto zit er voorlopig voor jou nog niet in :P

hahah ik ouw net zeggen, racen met de moto zit er voorlopig voor jou nog niet in :P

Tja ik weet echt niet welke motor ik wil kopen. Ben al kritisch als het gaat om de looks van een motor.

Wijsheid - leren rijden - ervaring op doen = Brik kopen
Droom motor - Nice - looks - snelheid = R6

Pfff, nog best lastig. Ga je zelf ook motor rbw halen, of houd je het bij een auto ?

• #3.433
Tja ik weet echt niet welke motor ik wil kopen. Ben al kritisch als het gaat om de looks van een motor.

Wijsheid - leren rijden - ervaring op doen = Brik kopen
Droom motor - Nice - looks - snelheid = R6

Pfff, nog best lastig. Ga je zelf ook motor rbw halen, of houd je het bij een auto ?

nee geen plannen voor moter. wel heel gaaf, maar het risico is mij te groot

gefeliciteerd :)

• #3.436
Je weet niet wat je mist! :D

Gefeliciteerd gozer!

19 jaar jong, dat gaat al richting de 20 :x
Geintje, geniet van je verjaardag!

hhaha thanx man!!!

ik ga nu pitten :) heb al een kadootje van me vriendin: zak met rituals earl grey tea (vind ik er er lekkere thee:D) morgen krijg ik me horloge van haar :D

nu nog wachten op de belangrijkste felicitaties : van DBB natuurlijk :P

---------- Toegevoegd om 00:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:18 ----------

Thanx Ziyed:D

haha is goed. ik hoop dat ik me homegym deze zomer nog kan completen. zodat het eckte werk kan beginnen!

heb nu:
2db's (35 cm)
bb 1x200 cm 2x165
ez 1x170
bijna 200 kilo (4*20, 4*10, 10/12*5 en dan nog een hele pleur: 2,5 1,25 0,5
bank druk set

powercage moet nog af worden gemaakt. alstie klaar is kan je er een olifant in hangen :)

cable system moet nog afgemaakt worden. alleen de katrollen moeten bevestigd worden. kabel(aanslagen) en grips zijn er.

ik wil nog een verstelbaar bankje. dip bars. chin up bars. chains.

nog miss nog wat leuk strongman spul. sled, bierfust. farmers.

het is nooit klaar xD

**** yhea morgen jarig en me ouders gaan wss een verstelbare bank voor me kopen van FS :D

en ik heb mijzelf gisteren ook een cadeau gekocht. 5 kilo bulk whey, 2,2 kilo night prot en een XXL trainingsvest.

oh en als me ouders dat bankje bestellen, bestel ik gelijk de chin up en dip bars erbij :cool:

Echt dikke shit so far. Krijgen we dit, WTF GAST!

heb al een kadootje van me vriendin: zak met rituals earl grey tea (vind ik er er lekkere thee:D)

Maar gefeli gast. Hoop dat je fysiek niet op een zak met rituals earl grey tea gaat lijken, moet goed komen met het gear wat je in huis hebt ;)

happy b-day allerliefste :$

gefeliciteeerd man :)

• #3.440
Echt dikke shit so far. Krijgen we dit, WTF GAST!

Maar gefeli gast. Hoop dat je fysiek niet op een zak met rituals earl grey tea gaat lijken, moet goed komen met het gear wat je in huis hebt ;)

hahah is nog wel ff een project hoor :rolflol:

thanx!

---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

Thanx bro, waar blijft me topic :P

thanx marv, ouwe baas :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven