Fitness Seller

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.001
zoals ik het heb gelezen. heeft je lichaam tijdens de nacht ook veel meer voedingstoffen nodig voor het herstel... ook heeft het te maken met stofjes in je lichaam die snacht vrijkomen. enz enz enz. ikga nu een maaltijd naar binnen schuiven :P

Zeggen me ouders ook maar staat niks erover op internet en volgens mij is dat nooit wetenschapelijk onderbouwd. Maar eerder onder het gedachte dat je maag moeite ermee gaat hebben omdat je gaat slapen en dan je lichaam moet rusten blablabla, terwijl in je slaap je vertering veel beter op gang komt. :rolleyes:

:birthday: 1000ste post! Dat het hier nog maar lang gezwellig mag blijven! Hoera! Hoera! Hoera! :D

---------- Toegevoegd om 23:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

zoals ik het heb gelezen. heeft je lichaam tijdens de nacht ook veel meer voedingstoffen nodig voor het herstel... ook heeft het te maken met stofjes in je lichaam die snacht vrijkomen. enz enz enz. ikga nu een maaltijd naar binnen schuiven :P

+1 idd, daarom kan je vlak voor het slapen gaan beter nog een shakie naar binnen knikkeren...

Jullie spammen mijn log anders nooit vol. :(
Maar goed ook, we moeten wel soms serieus blijven! :p

heb niet al die spam gelezen.. maar voel je je alweer wat beter?

Daarom staat mijn laatste training inmiddels als link in mijn sig, ik wil de dedicated bezoekers niet kwijt, maar wil het ook gezellie hebben.... :D

:roflol:
Je hebt maar je laatste training gepost in je sig omdat je anders 5-20 pagina's terug moet bladeren om het terug te vinden. :yarly:

• #1.007
heb niet al die spam gelezen.. maar voel je je alweer wat beter?

He marvin. haha die spam moet je gewÃ*n f skippen, want kwark wil zn #1 positie op lijt met top poster behouden :D

ik lig nu lekker in mn bedje. net nog ff 600
g vit c nàr binnen gegÃ*it, en nu hoopen dat ik me morgen wat beter voel :)

He marvin. haha die spam moet je gewÃ*n f skippen, want kwark wil zn #1 positie op lijt met top poster behouden :D

ik lig nu lekker in mn bedje. net nog ff 600
g vit c nà r binnen gegÃ*it, en nu hoopen dat ik me morgen wat beter voel :)

hahah oké.
nou beterschap verder nog.
en ik hoop dat je morgen weer kiplekker bent!

• #1.011
Nou kwark nu màk ke op dit forum alsnog èn kans:p

Ik wou morgen èns benen gaan trainen. maar ik zie wel waar het schip strand. :D

• #1.012
Ohoooh nog 30karma pumten en ik heb 1000karmaaa :D

• #1.015
Precies, want die vinden dat vervelend ja, hahaa

---------- Toegevoegd om 08:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:46 ----------

haha, dan heb jij ineens ook weer een kleine e-boner haha

Tja vroeg of làt zal ik er ook aan moeten geloven.

ik ben nu net weer wakker, en heb nu ook keelpijn erbij.... handig dus. haha gister vroeg ik aan mn muttie hoeveel mg vit c ik moet innemen. ze zei dat ik aan twee pillen (elk 300mg) meer dan genoeg had. maar ik ff op google ùitzoeken, wat blijk als je verkouden mag je het op scroeven tot 10gram :eek:
en dagelijks mag je 3 gram.

link komt later.

Tja vroeg of làt zal ik er ook aan moeten geloven.

ik ben nu net weer wakker, en heb nu ook keelpijn erbij.... handig dus. haha gister vroeg ik aan mn muttie hoeveel mg vit c ik moet innemen. ze zei dat ik aan twee pillen (elk 300mg) meer dan genoeg had. maar ik ff op google ùitzoeken, wat blijk als je verkouden mag je het op scroeven tot 10gram :eek:
en dagelijks mag je 3 gram.

link komt later.

klopt. wist je dat sporters, rokers en mensen die zwaar lichamelijk werk evrrichten ook een verhoogde behoefte hebben aan vitamine C?

• #1.017
klopt. wist je dat sporters, rokers en mensen die zwaar lichamelijk werk evrrichten ook een verhoogde behoefte hebben aan vitamine C?

nope. maar ik wist niet dat je zo moeilijk veel vit c tot je kon nemen :o...
als ik op me me mobiel twee klinkers achter elkaar invoer, zet hij er een streepje boven :S.

nope. maar ik wist niet dat je zo moeilijk veel vit c tot je kon nemen :o...
als ik op me me mobiel twee klinkers achter elkaar invoer, zet hij er een streepje boven :S.

haha, ik dacht eerst dat het aan mijn Mac lag ofzo... ik denk whuh...? Wat zijn die tekens raar... Maar zoals gewoonlijk ligt het niet aan Apple :D

• #1.019
[Link niet meer beschikbaar]
hier heb je de link.

ik ben nu alles aan het ontkrachten wat mijn ouders wijs proberen te maken :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven