AndroidHealthClinic

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
ik heb ff gebeld. en ja hoor die vrachtwagen heeft een klapband gekregen, daarom zijn mn kranten er nog niet. nu moet ik vanavond gaan lopen, hij kan een hele nare ziekte krijgen. ik die ze morgen wel . mofokkers!

ze kunnen me pijp opblazen :)

ik heb ze net bijna allemaal gevouwen, morgen breng ik ze wel rond. want ik ben toch om 11 uur al klaar met school:D. lekkah heur ....

Zo. al opgeknapt lilleke draak? :D

Zo. al opgeknapt lilleke draak? :D

ik vind het allemaal wel best, ik ga morgen gewoon naar school, anders gaan mn ouders b**chen als ik ga trainen, geen zin in. en voor 2 uur en 15 min kan ik het wel aan. morgen weer rijlesse om 16:00 uur. dus zorg dat je uit de buurt bent :)

Als je zo doorgaat haal ik je nooit in met het Squaten. :sad:

's nachts verteer je juist relatief goed. Dan werkt namelijk het parasympatische deel van je autonome zenuwstelsel het best, dit deel zorgt juist voor stimulering van de aanmaak van verteringssappen, meer bloed naar het verteringsstelsel enz.
Overdag werkt voornamelijk het orthosympatische deel van het autonome zenuwstelsel, dit deel zorgt ervoor dat je lichaam actief is, meer bloed naar hart/longen en het verteringsstelsel wordt minder gestimuleerd.
Wat je nou precies wel/niet moet doen weet ik niet, TS, maar wilde even duidelijkheid scheppen

gevont!
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=136&t=895065

:orly:

Vond z'n Squats altijd zeer minder in vergelijking met z'n Deadlift to be honest.

klopt, zijn deadlift is beter. Maar was ook wel een beetje spottend bedoeld,. Als iemand me afbrandde toen ik de "foute" squat deed, was hij het wel...hahaha

Maar nu is mijn techniek op de squat perfect, en daar pluk ik nu de vruchten van ;)

---------- Toegevoegd om 22:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:38 ----------

's nachts verteer je juist relatief goed. Dan werkt namelijk het parasympatische deel van je autonome zenuwstelsel het best, dit deel zorgt juist voor stimulering van de aanmaak van verteringssappen, meer bloed naar het verteringsstelsel enz.
Overdag werkt voornamelijk het orthosympatische deel van het autonome zenuwstelsel, dit deel zorgt ervoor dat je lichaam actief is, meer bloed naar hart/longen en het verteringsstelsel wordt minder gestimuleerd.
Wat je nou precies wel/niet moet doen weet ik niet, TS, maar wilde even duidelijkheid scheppen

gevont!
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=136&t=895065

Interesting...

Ja, ik zal me techniek ook eens vast moeten leggen, schijnt dat ik qua kracht veel en veel meer uit me Squat kan halen als ik dus de bar op de juiste manier plaats en daardoor me rug rechter hou. :p

mijn pa kwam met het avond eten er weer mee dat eten voor het slapen gaan slecht is. dus ik ga dan op onderzoek uit. en tot nu toe vind ik niks dat zijn redenatie ondersteunt. eerder het tegenovergestelde.

mijn pa kwam met het avond eten er weer mee dat eten voor het slapen gaan slecht is. dus ik ga dan op onderzoek uit. en tot nu toe vind ik niks dat zijn redenatie ondersteunt. eerder het tegenovergestelde.

Zeggen me ouders ook maar staat niks erover op internet en volgens mij is dat nooit wetenschapelijk onderbouwd. Maar eerder onder het gedachte dat je maag moeite ermee gaat hebben omdat je gaat slapen en dan je lichaam moet rusten blablabla, terwijl in je slaap je vertering veel beter op gang komt. :rolleyes:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven