MuscleMeat

UB/LB with a twist

Toch wel.

En wat zou je dan kunnen bewijzen met fotos van voetbal benen?Dat je van voetballen geen serieuze poten krijgt?

Google is your best friend Johny.
Zoals ik al eerder aangaf, hebben veel zelfverklaarde bodybuilder een vertroebeld beeld van wat 'in verhouding 'is.
Als je de Mr Olympia kandidaten mooie benen vindt hebben, hoor je bij die groep. :)
Dat is geen probleem hoor, al moet je dan niet proberen anderen je mening op te dringen.

Ronaldo bv heeft een lichaam dat perfect in verhouding is, terwijl de meesten het hier een ecto zullen vinden met skinny legs.
Veel voetballers doen er ook krachttraining bij, maar niet zozeer voor hypertrofie.

Google is your best friend Johny.
Zoals ik al eerder aangaf, hebben veel zelfverklaarde bodybuilder een vertroebeld beeld van wat 'in verhouding 'is.
Als je de Mr Olympia kandidaten mooie benen vindt hebben, hoor je bij die groep. :)
Dat is geen probleem hoor, al moet je dan niet proberen anderen je mening op te dringen.

Ronaldo bv heeft een lichaam dat perfect in verhouding is, terwijl de meesten het hier een ecto zullen vinden met skinny legs.
Veel voetballers doen er ook krachttraining bij, maar niet zozeer voor hypertrofie.

Die hebben dan ook geen serieus bovenlichaam :) dan zijn benen nogal snel in verhouding :)

En ik heb het ook niet over in verhouding zijn.Ik heb over dat je door enkel te voetballen geen stevige poten kweekt.

En olympia poten vind ik niet bepaald mooi ,maar ze zijn wel groot :)

Ik wil mensen niks opdringen.Maar mijn mening is dat alle energie steken in je bovenlichaam en dan benen half zn gat trainen op niks trekt.Dat gaat de verhoudingen zeker niet ten goede komen.

Maar ja ieder zo zn ding :)

Ik zal mijn idee daarover nog een keer proberen uit te leggen dan:

Als je al redelijke benen hebt , is het prima te doen om 2 x p.w ub te trainen en 1 x pw lb.
Tenzij je flink gaat kuren misschien.
Dan ziet het al gauw uit verhouding uit inderdaad.
Zelf zou ik lb w net zoveel trainen als ub maar de redelijk overdreven reacties altijd dat 'Het er dan niet uitziet 'slaan nergens op.
Of continue de 'foto's! 'kaart trekken , is ook een beetje simpel.

Ik zal mijn idee daarover nog een keer proberen uit te leggen dan:

Als je al redelijke benen hebt , is het prima te doen om 2 x p.w ub te trainen en 1 x pw lb.
Tenzij je flink gaat kuren misschien.
Dan ziet het al gauw uit verhouding uit inderdaad.

Als idd :)

De Foto kaart trekken dus? :)
Als diegene er zelf tevreden mee is, moet de meute het dan de grond inboren?

De grond in boren niet.

Maar ook niet wat zeggen om hem tevreden te maken :)

Als je niet kan zingen en iedereen zegt van wel en je schrijft je in voor x factor dan sta je daar wel mooi voor aap :)

Zingen?
X factor?
Benen?

Oh wacht…
Als ts een bodybuildwedstrijd wilt draaien, neem ik al mijn woorden terug.
Dan is het inderdaad niet voldoende om zelf tevreden te zijn.
Dan moeten jullie ook tevreden zijn uiteraard.

Inschrijven om mooi voor aap te staan is dan een beetje lullig.
Al vind ik stiekem iedereen in een slip, bruin getant, zijn spieren aanspannend op een podium sowieso al een beetje voor aap staan. ;)
Maar dat is een andere discussie.

Zingen?
X factor?
Benen?

Oh wacht…
Als ts een bodybuildwedstrijd wilt draaien, neem ik al mijn woorden terug.
Dan is het inderdaad niet voldoende om zelf tevreden te zijn.
Dan moeten jullie ook tevreden zijn uiteraard.

Inschrijven om mooi voor aap te staan is dan een beetje lullig.
Al vind ik stiekem iedereen in een slip, bruin getant, zijn spieren aanspannend op een podium sowieso al een beetje voor aap staan. ;)
Maar dat is een andere discussie.

Ja die slip zou uit moeten,beetje dwaas zo een slip.

waarom half werk doen dat hem na een langere tijd toch nadelig ga zijn?
benen trainen zorgt nu eenmaal voor een betere hormonale reactie, waardoor het zeker gaat helpen bij het kweken van een bovenlichaam!!

Zorgt bv rug trainen niet voor die hormonale reactie?
En hoeveel procent zou die hormonale reactie daadwerkelijk schelen?

de benen is de grootste spier van uw lichaam dus denk niet dat het te onderschatten is.

de benen is de grootste spier van uw lichaam dus denk niet dat het te onderschatten is.

Heb je daar toevallig wat onderbouwende onderzoeken van?
Niet zozeer dat je benen 'de grootste spiergroep van uw lichaam is'.
Maar meer hoeveel benen trainen daadwerkelijk scheelt voor een betere hormonale reactie.

Ik lig in de sportschool altijd in een deuk om die Johnny Bravo types.

Vraag mij toch altijd wel af of ze zelf niet zien dat de symmetrie weg is.

johnny-bravo.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven