MuscleMeat

UB/LB with a twist

johnny-bravo.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ow chickenleg dudes :)

wat lees voer:

[Link niet meer beschikbaar]

Ik sla Lyle mcDonald wel wat hoger aan. Er staat alleen dat je test levels voor zo'n 30 tot 60 minuten hoger zijn dan normaal. Hoeveel hoger dat wordt niet eens vermeldt. En dat zou volgens jou dus betekenen dat je binnen dat tijdsframe extra massa aanzet op je hele lichaam... :rolleyes:

Squats zijn heel goed voor je, maar ze zijn niet geschikt als test booster.

Ik sla Lyle mcDonald wel wat hoger aan. Er staat alleen dat je test levels voor zo'n 30 tot 60 minuten hoger zijn dan normaal. Hoeveel hoger dat wordt niet eens vermeldt. En dat zou volgens jou dus betekenen dat je binnen dat tijdsframe extra massa aanzet op je hele lichaam... :rolleyes:

Een verhoging die niet resulteert in extra spiermassa ben je niet veel mee. Maar ja het is een verhoging.

Lyle McDonald gaat ook al paar jaar echt slecht tegen aan.

bekijk het anders als een huis, je gaat toch liever gaan wonen in een huis met een sterke fundering

Lyle McDonald gaat ook al paar jaar echt slecht tegen aan.

bekijk het anders als een huis, je gaat toch liever gaan wonen in een huis met een sterke fundering

Het gaat er niet om of squaten goed voor je is of niet, het gaat erom dat de hormoontoename zo kort en laag is dat het geen verschil uitmaakt. Het mooie verhaal dat je spierballen groter worden van squats is gewoon onzin, tenzij je iedere rep even een curl doet bij het frontsquaten. Ik was er zelf ook een tijdje van overtuigt, maar wat verder onderzoek leert dat het gewoon een broodje aap verhaal is.

ik heb nooit gezegd dat je biceps er van groeien, heb gewoon gezegd dat als je benen traint dat je sneller aan uw gewenst lichaam gaat komen dan als je geen benen traint

ik heb nooit gezegd dat je biceps er van groeien, heb gewoon gezegd dat als je benen traint dat je sneller aan uw gewenst lichaam gaat komen dan als je geen benen traint

Nee, je gaf aan dat dat door de hormonale reactie zou komen en dat klopt gewoon niet:
waarom half werk doen dat hem na een langere tijd toch nadelig ga zijn?
benen trainen zorgt nu eenmaal voor een betere hormonale reactie, waardoor het zeker gaat helpen bij het kweken van een bovenlichaam!!

Verder vind ik net als jij dat een ieder die serieus traint en daartoe in staat is gewoon zou moeten squaten, helaas zie ik bijna dagelijks gespierde spijkers met satéprikkers als benen voorbijkomen. Toch geeft dat aan dat het trainen van je benen niet nodig is om een knap bovenlichaam te krijgen. Er zijn er zat die inderdaad alleen de bovenkant trainen en de rest een beetje "bijhouden" met fietsen, hardlopen of voetballen etc.

maar als ze benen trainen denk ik dat ze wel meer uit hun bovenlichaam gaan halen.

Terug
Naar boven