- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Ow chickenleg dudes

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ow chickenleg dudes

Toch wel, in tegenstelling tot het populaire gedachtengoed valt het vies tegen.
Wat leesvoer:
http://www.bodyrecomposition.com/training/squats-hormones-and-growth.html/

Ik sla Lyle mcDonald wel wat hoger aan. Er staat alleen dat je test levels voor zo'n 30 tot 60 minuten hoger zijn dan normaal. Hoeveel hoger dat wordt niet eens vermeldt. En dat zou volgens jou dus betekenen dat je binnen dat tijdsframe extra massa aanzet op je hele lichaam...
Squats zijn heel goed voor je, maar ze zijn niet geschikt als test booster.
Lyle McDonald gaat ook al paar jaar echt slecht tegen aan.Ik sla Lyle mcDonald wel wat hoger aan. Er staat alleen dat je test levels voor zo'n 30 tot 60 minuten hoger zijn dan normaal. Hoeveel hoger dat wordt niet eens vermeldt. En dat zou volgens jou dus betekenen dat je binnen dat tijdsframe extra massa aanzet op je hele lichaam...
Squats zijn heel goed voor je, maar ze zijn niet geschikt als test booster.
Lyle McDonald gaat ook al paar jaar echt slecht tegen aan.
bekijk het anders als een huis, je gaat toch liever gaan wonen in een huis met een sterke fundering
ik heb nooit gezegd dat je biceps er van groeien, heb gewoon gezegd dat als je benen traint dat je sneller aan uw gewenst lichaam gaat komen dan als je geen benen traint
waarom half werk doen dat hem na een langere tijd toch nadelig ga zijn?
benen trainen zorgt nu eenmaal voor een betere hormonale reactie, waardoor het zeker gaat helpen bij het kweken van een bovenlichaam!!
maar als ze benen trainen denk ik dat ze wel meer uit hun bovenlichaam gaan halen.

Daarom zitten ze ook meestal op een bankje.Ja want ze zakken al door hun stekkebenen bij 20 kg barbel curl nog voor hun armen vermoeid zijn![]()