- Waardering
- 699
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Na bijna een jaar herinner jij je plotseling dit topic weer?![]()
heeft een of andere nerd je dat aangeraden ofzo?
waarom linux gebruiken
gewoon xp gebruiken of vista, dat is het beste.
heeft een of andere nerd je dat aangeraden ofzo?
waarom linux gebruiken
Yeah right...heeft een of andere nerd je dat aangeraden ofzo?
waarom linux gebruiken

Ik vind ook alles wat ik niet ken of gebruikt heb domme rommel en wat ik wel ken het beste!

waarom zou een doorsnee thuisgebruiker linux moeten gebruiken??
windows is gewoon het beste, vroeger misschien niet maar nu wel. als je een redelijk modern systeem hebt draait het als een tierelier (gewoon zorgen dat windows en virusscanner up to date blijven) en je kan al je programma's gebruiken.
als je linux hebt werkt het weer allemaal anders en zijn een heleboel programma's niet beschikbaar.
windows is gewoon veel gebruiksvriendelijker.
. In het begin even wennen misschien, maar uiteindelijk makkelijker dan onder Windows. Een heleboel programma's onder Windows hebben prima tegenhangers in de open-source wereld. Een paar voorbeelden :
-> Mozilla Firefox, Konqueror
Op mijn werk PC helaas alleen Vista.... 
ik betaal niks.cutler is de natte droom van Gates en Ballmer, tenminste als hij wel netjes betaald (?)
Downloading ubuntu as we speak!str_repeat("hahahahahahahahahaha",11000000);heeft een of andere nerd je dat aangeraden ofzo?
waarom linux gebruiken
Die is idd zeer sweet.
Je hoeft je voor mij niet te excuseren, ik verkoop geen macsEn een mac vind ik gewoon te duur voor wat ik ervoor krijg (sorry T), dus dan linux maar weer proberen.Downloading ubuntu as we speak!

str_repeat("hahahahahahahahahaha",11000000);
Omdat je er niet mee kan werken wil nog niet zeggen dat het slechter is... Windows mocht willen dat ze ook maar ergens in de buurt komen qua stabiliteit en configuratiebiliteit, of wat het woord ook in het Nederlands heet.
Ben nu de DVD aan het branden met Ubuntu, zet hem wel eerst naast XP.
mocht het niet bevallen dan kan ik gewoon op XP blijven.