- Waardering
- 699
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CK CK CK, Atari?
str_repeat("hahahahahahahahahaha",11000000);
Omdat je er niet mee kan werken wil nog niet zeggen dat het slechter is... Windows mocht willen dat ze ook maar ergens in de buurt komen qua stabiliteit en configuratiebiliteit, of wat het woord ook in het Nederlands heet.
voor hem is windows veel te beperkt!Ubuntu,zit vol met allerlei programma's en eigen firewall.
Is een antivirus programma nog nodig?
Handige link Davy![]()
ja dat heeft iemand als topictarter ook echt nodigvoor hem is windows veel te beperkt!

De laatste keer dat ik met linux gespeeld heb was het nog veel consolewerk (Fedora core 6 destijds). Er is een hoop veranderd inmiddels zeg, allemaal weer een stuk beter op geworden. Gamen doe ik tegenwoordig toch al niet meer op mijn pc, dus de overstap is voor mij inmiddels weer makkelijker te maken. Ondersteuning is ook aanwezig aangezien mijn neef inmiddels al jaren linux op de desktop gebruikt (naast de vele servers die hij onderhoudt), dus af en toe iets vragen is ook geen probleem. Voorheen was mijn vriendin nog een obstakel in dit soort dingen, maar sinds ze haar eigen laptop heeft is dat probleem ook uit de wereld.
En een mac vind ik gewoon te duur voor wat ik ervoor krijg (sorry T), dus dan linux maar weer proberen.Downloading ubuntu as we speak!
ik betaal niks.
maar wat is de meerwaarde van linux vergeleken met windows voor iemand als de topicstarter? ik zeg niet dat linux k*t is maar niet voor bepaalde doelgroepen.
Ben nu de DVD aan het branden met Ubuntu, zet hem wel eerst naast XP.
mocht het niet bevallen dan kan ik gewoon op XP blijven.
May the source be with you.

Alles draait prima, net zo makkelijk.
heb windows er al af gehaald, documenten op usb gezet, en nu overbrengen naar ubuntu. met openoffice
.
Veel plezier met Ubuntu Installatie was een piece of cake niet?Veel plezier met Ubuntu
![]()
Stelt niks voor, zelfs voor mij met me beknopte kennis van PC's

)
Weet iemand welke toetsenbord instelling ik moet hebben, het euro teken bij ctrl Alt 5 doet het nu niet?
Er is me geadviseerd om Ubuntu Linux te instaleren.
Wat voor een (problemen) kan ik tegenkomen?
kan ik het programma zo naast Windows xp instaleren ?
al mijn verdere programma's Adobe, Windvd, internetbeveiliging enz worden die overgenomen?
Kan ik mijn hotmail account nog gebruiken?
zoals je ziet heb ik veel vragen, en zoek zoveel mogelijk tips en advies.
alvast bedankt.![]()
1. Juiste drivers. het werkt totaal anders dan windows houdt hier rekening mee.
2. Ja dit is mogelijk, zorg wel dat je dan een bootloader hebt. wordt bij de nieuwste ubuntu wel mee geinstalleerd.
3. Nee dat wordt niet overgenomen. Wel is er voor linux veel freeware die dat soort programma's kan vervangen.
4. Ja hotmail werkt via een webmail omgeving(imap) en is gewoon te benaderen via een explorer.