Fitness Seller

UEFA Europa League 2009/2010

Die mong*len zenden weer niks uit vanavond. :mad:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

2 kleine weddenschappen om het leuker te maken. Kom op Joden!! Ben benieuwd wat ze zonder Suarez kunnen. Vorige week liet hij het afweten met zijn idiote voorzetten.

Feliciteerd aan belgische teams, mooie voetbalavond gistere!

Feliciteerd aan belgische teams, mooie voetbalavond gistere!
Inderdaad. Anderlecht heeft een pak rammel gegeve aan bilbao, alleen spijtig dat club brugge een pak rammel heeft gekrege van valencia.:( Standard heeft het ook goed opgelost

Pijnlijk om te zien hoe machteloos ajax nog altijd is zonder suarez, de onberekenbaarheid, creativiteit en constante dreiging die van suarez uitgaat werd nodig gemist.

Ajax creëerde veel te weinig.
en ik vond Juventus ook echt anti voetbal spelen, vooral de 2e helft.
Voor eigen publiek spelen, en dan genoegen nemen met 0-0 en met 10 man op eigen helft staan -.-

Laatst bewerkt:
Ajax creëerde veel te weinig.
en ik vond Juventus ook echt anti voetbal spelen, vooral de 2e helft.
Voor eigen publiek spelen, en dan genoegen nemen met 0-0 en met 10 man op eigen helft staan -.-

Waarom krachten verspillen als het niet nodig is? Je hoeft geen kenner te zijn om te zien dat Ajax geen kans had om iets te creëeren.

Waarom krachten verspillen als het niet nodig is? Je hoeft geen kenner te zijn om te zien dat Ajax geen kans had om iets te creëeren.

Niet zo gek met 11 man in het doel, ze hadden het af moeten maken toen ze de kans kregen, thuis dus. Naja, top 3 kan zich nu volledig focussen op een mooi einde van de competitie :)

Ik zeg ook niet dat het niet slim is;)
Het was heel effectief wat Juve deed.
En Ajax had thuis gewoon moeten winnen, want daar speelden ze Juve compleet weg.

Juventus heeft het gewoon slim gedaan door zo defensief en risicoloos te gaan spelen. Alleen om zoiets voor je thuispubliek te doen vind ik wat jammer;)

Ik zeg ook niet dat het niet slim is;)
Het was heel effectief wat Juve deed.
En Ajax had thuis gewoon moeten winnen, want daar speelden ze Juve compleet weg.

Juventus heeft het gewoon slim gedaan door zo defensief en risicoloos te gaan spelen. Alleen om zoiets voor je thuispubliek te doen vind ik wat jammer;)

Ik zou er anders helemaal geen problemen mee hebben gehad als ajax uit bij juve met 1-2 had gewonnen en in de arena zo een 0-0 binnenhaalt. En ik denk met mij het gros van de ajax fans/supporters.

Ik zou er anders helemaal geen problemen mee hebben gehad als ajax uit bij juve met 1-2 had gewonnen en in de arena zo een 0-0 binnenhaalt. En ik denk met mij het gros van de ajax fans/supporters.

Sja, tuurlijk is het winnen/doorgaan het allerbelangrijkste.
Maar ik zelf houd van mooi voetbal, dus vond het wel zonde om zo een wedstrijd te zien.

Al denk ik dat als het in het voordeel van Ajax was, dat het me niets kon schelen xD

Inderdaad. Anderlecht heeft een pak rammel gegeve aan bilbao, alleen spijtig dat club brugge een pak rammel heeft gekrege van valencia.:( Standard heeft het ook goed opgelost

Bwoh een pak rammel, 't is en blijft één vd beste Spaanse ploegen van't moment hé ;) En pas halverwege de 1ste verlenging zijn ze "gekraakt". Vind het alleszins wel weer een pluim op de hoed van Koster dat hij zijn spelers laat voetballen. Na 30 sec staat Valencia 1-0 en wordt het een ware belegering op het Brugse doel, in plaats van constant met 10 voor eigen doel te liggen, is Brugge blijven proberen. Ze hebben een mooi Europees parcours afgelegd, enkel jammer dat ze nu op Valencia gebotst zijn. Ze kunnen zich alleszins niks verwijten.. Hopelijk doen Anderlecht en Standard het ook de volgende ronde goed. Hamburg en Panathinaikos zijn zeker te pakken, dus hopelijk worden het warme voetbalavondjes!

Sja, tuurlijk is het winnen/doorgaan het allerbelangrijkste.
Maar ik zelf houd van mooi voetbal, dus vond het wel zonde om zo een wedstrijd te zien.

Al denk ik dat als het in het voordeel van Ajax was, dat het me niets kon schelen xD

Ik ook hoor, ben blij dat suarez er weer bij is morgen. Ik denk 2-0.

morgenavond: AZ - Standard Luik

donderdagavond: Anderlecht - Ajax

Tijd om onze zuiderburen te laten zien hoe het spelletje gespeeld moet worden...

Al een oude post, maar moest er gewoon mee lachen gezien de huidige situatie.:D

Laat de 'Wanneer heeft België voor het laatst aan een wk of ek meegedaan' reacties komen:)

Laatst bewerkt:
Hamburg-Anderlecht om 19.00.
Ik vrees dat ze rammel gaan krijgen, maar als ze in topvorm zijn maken ze zeker een kans op een goed resultaat.

Panathinaikos-Standard. Ik schat de kansen op 60-40

Laatst bewerkt:
mauves army havin a party, drinkin whodka n bacardi
ik hoop op een flits van ons Brussels dynamite, romelu lukaku!!

Komt er nog wat op TV?

---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

Laat maar :o

Terug
Naar boven