petrof
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 90
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 134kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zooooow.... ik dacht dat ik een dikke pens had! haha
Veel te snel stop gezet, die stoten van Roy vielen nog mee.
Veel te snel stop gezet, die stoten van Roy vielen nog mee.
Die coachende n*ger die telkens commentaar geeft tussen de scenes door is wel doodvermoeiend zeg, wat een infantiele zeiklul.

Maar het is toch gewoon gebrek aan techniek van Kimbo dat hij zich laat neerhalen door zo'n slome dikke papz*k? Ik kijk nauwelijks MMA (op UFC na dan), maar elke keer als er iemand op de grond gegooid wordt dan is 'ie ****ed. Je moet dan toch voorkomen, dat je op de grond gegooid wordt, door snelheid en techniek, waarna je z'n hele tyfuskop verbouwt met een paar goeie stoten? Tenminste, dan lijkt me zo, als leek-zijnde.
En die Rampage is echt een ****ing r*tard. Het enige wat ik hem hoor zeggen zijn van die oppervlakkige dingen: "Ademen!", "Stoten!", "Je moet opstaan!". Die shit kan ik ook nog wel bedenken.

ik vond het jammer,ben benieuwd of er iemand is die die vetklep kan verslaan...hij is 20 kilo zwaarder dan de rest. dit hoeft geen probleem te zijn met staand vechten maar met grondgevechten wordt het toch lastig. was trouwens bang dat hij met zijn pens op kimos hoofd wou gaan liggen....dan was kimbo echt gesliced..
Marcus Jones, Matt Mitrione, Wes Sims en Wes Shivers zijn net zo zwaar of misschien 2/3 kg lichter.Aan de ene kant wel, Kimbo heeft geen takedown defense en geen skills op de grond. Dat is hem ook amper geleerd, dus dat kan je hem niet kwalijk nemen. Maar aan de andere kant, Roy Nelson is niet "zo'n slome dikke papz*k". Roy heeft veel ervaring, en zijn grondwerk is erg goed. Roy heeft een zwarte band BJJ onder Renzo Gracie, en die krijg je niet zomaar. Hij is niet zomaar de eerste de beste
---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:41 ----------
Hij is niet 20kg zwaarder dan de restMarcus Jones, Matt Mitrione, Wes Sims en Wes Shivers zijn net zo zwaar of misschien 2/3 kg lichter.
daar heb je gelijk in,maar hij is wel ervarener dan de andere. die marcus jones wat een gozer haha. komt oorspronkelijk uit de NFL,enorme beer en wordt nu klaargestoomd als vechter.maar hij is meer een grote vriendelijke reus!

Aan de ene kant wel, Kimbo heeft geen takedown defense en geen skills op de grond. Dat is hem ook amper geleerd, dus dat kan je hem niet kwalijk nemen. Maar aan de andere kant, Roy Nelson is niet "zo'n slome dikke papz*k". Roy heeft veel ervaring, en zijn grondwerk is erg goed. Roy heeft een zwarte band BJJ onder Renzo Gracie, en die krijg je niet zomaar. Hij is niet zomaar de eerste de beste
---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:41 ----------
Hij is niet 20kg zwaarder dan de restMarcus Jones, Matt Mitrione, Wes Sims en Wes Shivers zijn net zo zwaar of misschien 2/3 kg lichter.

Je gaat nog wel een andere kant van hem zien in het huis![]()
laat dat erg goed maar met een korreltje zout nemen....het is behoorlijk armoedig als je kimbo in full mount hebt en je weet geen raad met wat je moet doen, zodat je zoals iedereen op de basisschool weleens heeft gedaan, je knie op de arm van de ander legt zodat je vrij bent om te slaan.
kansen te over om zijn arm te locken, maar nee....
Hij heeft Frank Mir verslagen op een van de grootste grappling toernooien (grapplers quest). Frank Mir wordt gezien als een van de heavyweights met de beste BJJ ter wereld. Tel dat op bij een zwarte band BJJ onder Renzo Gracie en je hebt zijn grond niveau. Zijn ground game is erg goed, statistieken en prestaties wijzen dat uit. Roy heeft tegen Kimbo precies gedaan wat hij wilde doen, namelijk het gevecht winnen en zo min mogelijk schade oplopen. Hij is niet iemand die erg veel actie onderneemt op de grond in de manier van constant naar submissions zoeken, maar hij kan mensen wel enorm goed controleren op de grond.