XXL Nutrition

UG labs, brengen ze wat ze moeten brengen?

Ik vind wel dat er een beetje overdreven word met de kans van 70 tot 80% dat je hebt op fakes.
Denk dat als je een grotere betrouwbare dealer hebt tog zeker nog wel enige human grade spullen kan krijgen.
Tuurlijk ook die is afhankelijk van zijn leveranciers maar neem maar van mij aan dat er nog genoeg human grade ons land binnenkomt wat niet fake is

emiel zei:
Wat heb je tegen mij dat ik in mijn orals moet stikken is een griepje niet genoeg en om het nog erger te maken ik gebruik geen orals daar word ik misselijk van dat zullen wel meer mensen hebben maar ik durf het toe te geven.

Heb niks tegen jou, dat was gericht naar diegene die me via karma aan het uitschelden was, dacht dat ik het er wel duidelijk genoeg bij had gezet, zo niet sorry. Lees het nog eens over ;) miscommunicatie.

Ik quote mezelf ff, zie je het ook staan :)

Capoeirist zei:
Verder in het algemeen.. :)

Leuk dat mensen je uitschelden via de karma knop.

Kerel : nu voel je je vast nog beter. Stik niet in je orals zou ik zeggen. (of wel van mij part)

Infinity zei:
Ik vind wel dat er een beetje overdreven word met de kans van 70 tot 80% dat je hebt op fakes.
Denk dat als je een grotere betrouwbare dealer hebt tog zeker nog wel enige human grade spullen kan krijgen.
Tuurlijk ook die is afhankelijk van zijn leveranciers maar neem maar van mij aan dat er nog genoeg human grade ons land binnenkomt wat niet fake is

Een zeer groot percentage van de dealers interresseert het geen **** wat wij allemaal inspuiten, voor de fakes wordt nl net zoveel betaald als voor de real shit. Tuurlijk komt het nog wel binnen, maar tegenwoordig is nep bijna niet meer te onderscheiden van echt. Van de tien ampullen die je neemt, kunnen er zo 8 bij zitten die fake zijn...
Geef mij maar UG...

Als je een echt grote dealer hebt die interesseert het echt wel of die echt of nep verkoopt hoor.
Zoals ik al zei is iedereen afhankelijk maar wat heeft die persoon eraan als hij 10 klanten verliest door er drie te neppen

Ik ken er een die verkocht zo goed als alles nep, ben er zelf een tijd lang in geluist. Zo verpatst ie tijden lang aan onwetenden jongens die snel ff breed willen worden. Hij pikt ze er zo uit op de sportscholen. Neemt een abbo voor een maand en heeft zo tig klantjes lopen die een paar kuurtjes afnemen. Dat soort gasten bedoelde ik...
Zekerheid heb je vrijwel nooit, maar gezien de prijzen en aantallen in fakes (die er bijna niet van zijn) zou ik toch echt voor UG gaan!

Laatst bewerkt:
Tsja dan ben je tog echt bij de verkeerde geweest.
Ben zelf ook eens genept en heb bij teruggave van de ampullen netjes anderen gekregen.:)

Testo zei:
Dat wou ik dus ff weten.:D
Hopen dat je op deze kuur wel lekka knalt,kerel.
Succes ermee.

zal wel lukken..trouwens ik hou je wel op de hoogte.. inverband met deze topic..brengen ug's wat ze moeten brengen,..Ik denk van wel..

Infinity zei:
Tsja dan ben je tog echt bij de verkeerde geweest.
Ben zelf ook eens genept en heb bij teruggave van de ampullen netjes anderen gekregen.:)

ik heb mijn cash trouwens ook volledig terug gekregen..:D

mensen moeten niet zo moeilijk doen om dit hele verhaal over UG of HG. kijk gewoon zelf wat je wilt gebruiken of probeer ze allebei. Het ene werkt van HG labs beter en het ander van UG labs.

ik vind zelf bijna alles van g.s top dus gebruik dat ook. Als je dat niet vindt heb je al het recht om dat waar dan ook te zeggen maar het heeft geen nut om een hele discussie daarover aan te gaan.

kijk zelf wat je wilt en gebruik dat. klaar.

ene keer pak je 10 kilo andere keer 5, thats part of the game....

Terug
Naar boven