XXL Nutrition

UG labs, brengen ze wat ze moeten brengen?

Ik kon je prima volgen hoor,ouwe nep-rotterdammer.:D

En die uitnodiging staat,gab!!;)

Ik verwacht natuurlijk wel een plaatje aan een VIP-tafel,he?:p

emiel zei:
Sorry voor iedereen ik kom uit het buitenland( lees buiten Amsterdam).
Daarom komt wat ik schrijf soms niet goed over.
Waar het om gaat, ik ga goed op GS Boldenone Tren Ac en Tren Ent met 400mg TEsto cyp ik ben na een jaar niet gebruiken in 3 weken weer even groot Als Testo, kom maar op ouwe haha volgend jaar ben jaar uitgenodigt mee te gaan naar de K1 in dat **** stadion..
Excuses aanvaard, gelukkig komt niet iedereen uit 020- area.
(lees: no-go area!) :D
emiel zei:
Als GS en dergelijke niet goed is waarom groei ik dan op homo mg's en heb ik 52 cm armen? maar wat nu nog leuker is dat ik niet gaat op IGF van nutral terwijl mijn maatje er als een speer op gaat en ik paarse bulten ervan krijg en na 3 weken gestopt te zijn ze nog heb.
Wat zal dit beteken of het is troep of iedreen reageert anders op medicijnen als je deze vraag voor jezelf beantwoordt kunnen we gelijk stoppen met deze topic en verder gaan met betere vragen..
IDD, iedereen reageert anders op middelen, maar het is misschien wel eens interessant om een tevredenheids-polletje aan te maken over de UG labs!
emiel zei:
Ik hoop dat alle varkens dit konden volgen en alle gewone mensen ook.
Dit varkentje vind het verhaal verder moeilijk te volgen!

emiel zei:
Sorry voor iedereen ik kom uit het buitenland( lees buiten Amsterdam).
Daarom komt wat ik schrijf soms niet goed over.
Waar het om gaat, ik ga goed op GS Boldenone Tren Ac en Tren Ent met 400mg TEsto cyp ik ben na een jaar niet gebruiken in 3 weken weer even groot Als Testo, kom maar op ouwe haha volgend jaar ben jaar uitgenodigt mee te gaan naar de K1 in dat **** stadion.
Als GS en dergelijke niet goed is waarom groei ik dan op homo mg's en heb ik 52 cm armen? maar wat nu nog leuker is dat ik niet gaat op IGF van nutral terwijl mijn maatje er als een speer op gaat en ik paarse bulten ervan krijg en na 3 weken gestopt te zijn ze nog heb.
Wat zal dit beteken of het is troep of iedreen reageert anders op medicijnen als je deze vraag voor jezelf beantwoordt kunnen we gelijk stoppen met deze topic en verder gaan met betere vragen.
Ik hoop dat alle varkens dit konden volgen en alle gewone mensen ook.

Hoi Oli :D

Leviathan zei:
Precies!
Je zult wel een oooh zooo betrouwbare leverancier moeten hebben, maar je hebt nu eenmaal met Aziaten te maken, en als die op een of andere manier toch iets meer kunnen verdienen door een minder zuiver product te leveren doen ze het in minstens 6 van de 10 gevallen.
Omdat te kunnen controleren zullen UG labs hun grondstoffen voor elke batch ook al moeten laten analyseren. Dat is een onbegonnen zaak en kost handenvol geld.

Dit is denk ik wat het is. Die gasten van GS ea. zijn denk ik integer en zeer OK. Ze komen namelijk zelf ook uit de bodybuildinghoek en zijn misschien meer idealistisch dan keihard zakelijk aan het produceren.

Verder hebben ze een hoop geld lopen te investeren in apparatuur om hun sap te maken. Dan gaan ze natuurlijk niet hun handeltje, door troep op de markt af te zetten, om zeep helpen.

Het risico dat er een keer iets tussen hebt dat ietsjes minder werkt moet je als gebruiker misschien maar voor lief nemen. Daar is de prijs ook naar. Van de andere kant kan een extra labtest hier en daar ook geen kwaad. Al is het maar om het vertrouwen terug te winnen.

Keep up the goodwork guys!!

bigtony zei:
Dit is denk ik wat het is. Die gasten van GS ea. zijn denk ik integer en zeer OK. Ze komen namelijk zelf ook uit de bodybuildinghoek en zijn misschien meer idealistisch dan keihard zakelijk aan het produceren.
Verder hebben ze een hoop geld lopen te investeren in apparatuur om hun sap te maken. Dan gaan ze natuurlijk niet hun handeltje, door troep op de markt af te zetten, om zeep helpen.
Het risico dat er een keer iets tussen hebt dat ietsjes minder werkt moet je als gebruiker misschien maar voor lief nemen. Daar is de prijs ook naar. Van de andere kant kan een extra labtest hier en daar ook geen kwaad. Al is het maar om het vertrouwen terug te winnen.

Precies en dan moeten bepaalde mensen niet blijven janken over hun slechte ervaring;)

bigtony zei:

ja toch :thumbs:

emiel zei:
Yo Testo een Vip tafel in dat stadion kan echt niet, ik wil ergens in een hoekje zitten met een kap over mijn kop heen maar K1 is K1 dus moeten we erbij zijn.
Over de Gear heb ik slecht nieuws ik ben binnen 1 week 4 kilo afgevallen maar bankte vandaag op 160 een zesje na 4 weken weer een beetje trainen is het nu goed of slecht ik laat het aan de zieke geest over van de persoon die ijzer optillen een sport vind.
daarom lijk ik weer niet op Testo maar meer op zijn kleine nichtje haha maar er komt een dag en dan laat ik hem weer zien wat de ouwe mannen tillen 350 deadlift gaat zeker wel weer lukken want ik laat me niet op mijn kop zitten door die 020 varkens zoals Testo, ik heb geen Nutral nodig daar ga ik alleen van huilen die doet pijn met zetten.
hehehe :roflol:

bigtony zei:
Ze komen namelijk zelf ook uit de bodybuildinghoek en zijn misschien meer idealistisch dan keihard zakelijk aan het produceren.

Uit het boek 'Anabolics 2004' heb ik dit lijstje. Het is de prijs in dollar voor een kg ruw produkt.

Ethylestrenol $9900/kg
Methenolone $18000/kg
Methandriol $2100/kg
Methandrostenolone $4000/kg
Methyltestosterone $1150/kg
Nandrolone Phenylpropionate $4000/kg
Nandrolone decanoate $4800/kg
Oxandrolone $27000/kg
Oxymetholone $4000/kg
Stanozolol $4600/kg
Testosterone $1900/kg
Testosterone undecanoate $3000/kg
Testosterone propionate $2500/kg
Trenbolone $23000/kg

Een potje dianabol van 100tabs 10mg kost het UG-lab dan zo'n $4,- aan grondstof. Doe daar nog een paar centen bij voor het potje en de label. Daar maken ze dus IMO wel dikke winst op..

Infinity zei:
Precies en dan moeten bepaalde mensen niet blijven janken over hun slechte ervaring;)

Ik heb nog niemand zien janken over slechte ervaringen.
Ik heb alleen meningen gelezen van gebruikers. Er worden alleen gebruikerservaringen gedeeld.

Van sommige mensen zijn die negatief! Dit FEITELIJKE GEGEVEN wordt echter niet op prijs gesteld door bepaalde leden en van de hand gedaan met: Had je maar beter moeten eten of trainen
Prettig om te weten dat er hier op het board een aantal helderzienden zijn die mij kunnen vertellen dat ik verkeerd heb gegeten in 2 GS-only kuren. Misschien kunnen ze mij op basis van deze helderziendheid ook vertellen wat ik precies verkeerd heb gedaan.

Dus ga jullie gang! Ik wacht.....

bigtony zei:

Uit welke hoek ze komen weet ik niet, maar ondanks hun "lage" prijzen denk ik toch dat ze er een HELE FLINKE CENT op verdienen. De prijzen gaan echt wel verschillende keren over de kop!

Laatst bewerkt:
Dr. Worf zei:
Uit het boek 'Anabolics 2004' heb ik dit lijstje. Het is de prijs in dollar voor een kg ruw produkt.
Ethylestrenol $9900/kg
Methenolone $18000/kg
Methandriol $2100/kg
Methandrostenolone $4000/kg
Methyltestosterone $1150/kg
Nandrolone Phenylpropionate $4000/kg
Nandrolone decanoate $4800/kg
Oxandrolone $27000/kg
Oxymetholone $4000/kg
Stanozolol $4600/kg
Testosterone $1900/kg
Testosterone undecanoate $3000/kg
Testosterone propionate $2500/kg
Trenbolone $23000/kg
Een potje dianabol van 100tabs 10mg kost het UG-lab dan zo'n $4,- aan grondstof. Doe daar nog een paar centen bij voor het potje en de label. Daar maken ze dus IMO wel dikke winst op..

Ook te kort door de bocht, jij denkt nu dat ze dus bekant 40 euro op een potje pakken, maa vergeet niet dat er vantevoren GIGANTISCHgeinvesteerd moet worden in ontwikkeling, apparatuur en voorbereiding,TIJD en inkoop van idd de grondstoffen.

De "handelaar" die er tussenzit doet het ook niet voor niets!?

Daarnaast is het gewoon vergelijkbaar met een "legal" productieunit, dus ook GS heeft "personeel" als kostenpost, en ook een ruimte die geld kost.....Ik ben niet hun accountant, en het zal idd wel winstgevende business zijn want het lijkt me nou ook geen sociale werkplaats daar, maar er zit meer omheen dan je denkt Dr. Wolf

Ze moge van mij best wat verdienen aan de producten die ze maken. Is imo gewoon risico geld!

bigtony zei:

inVorm zei:
Ze moge van mij best wat verdienen aan de producten die ze maken. Is imo gewoon risico geld!

Verdienen is natuurlijk ok, en flink verdienen ook, want uiteindelijk doen ze het daar voor.

Denk je nou echt dat producenten van AS idealistische mensen zijn ? die ruiken ook geld, tuurlijk misschien willen ze goed product neerzetten, maar geld is de factor die telt.

En dat er hier zoveel mensen zitten die en/of helderziend zijn en/of de GS mensen persoonlijk kennen en wekelijks een biertje met hun drinken.. sure..sure..

Tuurlijk kan er keer een slechte batch tussen zitten, maar gezien de ervaringen zijn er dat de laatste tijd toch wel een behoorlijk aantal. ( nu komt men natuurlijk aanzetten met dat GS meer is gaan afzetten en dat het procentueel gezien nog best meevalt)

Maar zo heilig is het product dus echt niet als dat vele je hier willen doen geloven

Ja ik denk absoluut dat daar iedealitische mensen/bb-ers tussen zitten, dat zou ie geval voor mijzelf gelden.

inVorm zei:
Ja ik denk absoluut dat daar iedealitische mensen/bb-ers tussen zitten, dat zou ie geval voor mijzelf gelden.

Juistem, zo zou ik dat ook hebben. Misschien is dat naïef..... ik weet niet. Natuurlijk zit er ook geld bij, maar dat is niet de doorslaggevende factor om ermee te beginnen. Daarbij mag er ook goed aan verdiend worden, gezien het risico dat eraan kleeft.....

Dat het goed verdienen is is natuurlijk waar, het is illegaal/criminelen praktijken.. wie niet steelt of erft, zal werken tot hij sterft is het gezegde toch.

Maar idealitische mensen zitten bij greenpeace, en kijk, zelfs daar draait het een heel stuk om geld. idealisme in de huidige maatschappij werkt niet, service wel, maar voornamelijk goedkope producten, dat is wat de mensen willen. Dus het zal voor 90% puur zakelijk zijn.

• Topic Starter Topic Starter
inVorm zei:

Zo zijn de UG labs ontstaan, uit een soort van idealistisch oogpunt.

Een tegengewicht bieden aan alle HG fakes die de markt vervuild hebben. Uitgangspunt is in eerste instantie de bb community voorzien van goede en betaalbare AAS.

emiel : dat jij groeit, great, gelukkig heb je spul gehad wat wel werkte. Ik had iets wat niet werkte en dat mag ook best gezegd worden. Het gaat erom dat men het UG gebeuren in het algemeen verheiligd, mag best, maar ook daar gaat het niet altijd goed.

Verder in het algemeen.. :)

Leuk dat mensen je uitschelden via de karma knop.

Kerel : nu voel je je vast nog beter. Stik niet in je orals zou ik zeggen. (of wel van mij part)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie trouwens niemand die UG labs verheiligd hier...

Ik geloof dat alles inmiddels wel gezegd is....dit leidt nergens meer toe...

Ik ga iig niet meer posten in dit ja en nee spelletje.

Terug
Naar boven