Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Excuses aanvaard, gelukkig komt niet iedereen uit 020- area.emiel zei:Sorry voor iedereen ik kom uit het buitenland( lees buiten Amsterdam).
Daarom komt wat ik schrijf soms niet goed over.
Waar het om gaat, ik ga goed op GS Boldenone Tren Ac en Tren Ent met 400mg TEsto cyp ik ben na een jaar niet gebruiken in 3 weken weer even groot Als Testo, kom maar op ouwe haha volgend jaar ben jaar uitgenodigt mee te gaan naar de K1 in dat **** stadion..
IDD, iedereen reageert anders op middelen, maar het is misschien wel eens interessant om een tevredenheids-polletje aan te maken over de UG labs!emiel zei:Als GS en dergelijke niet goed is waarom groei ik dan op homo mg's en heb ik 52 cm armen? maar wat nu nog leuker is dat ik niet gaat op IGF van nutral terwijl mijn maatje er als een speer op gaat en ik paarse bulten ervan krijg en na 3 weken gestopt te zijn ze nog heb.
Wat zal dit beteken of het is troep of iedreen reageert anders op medicijnen als je deze vraag voor jezelf beantwoordt kunnen we gelijk stoppen met deze topic en verder gaan met betere vragen..
Dit varkentje vind het verhaal verder moeilijk te volgen!emiel zei:Ik hoop dat alle varkens dit konden volgen en alle gewone mensen ook.
emiel zei:Sorry voor iedereen ik kom uit het buitenland( lees buiten Amsterdam).
Daarom komt wat ik schrijf soms niet goed over.
Waar het om gaat, ik ga goed op GS Boldenone Tren Ac en Tren Ent met 400mg TEsto cyp ik ben na een jaar niet gebruiken in 3 weken weer even groot Als Testo, kom maar op ouwe haha volgend jaar ben jaar uitgenodigt mee te gaan naar de K1 in dat **** stadion.
Als GS en dergelijke niet goed is waarom groei ik dan op homo mg's en heb ik 52 cm armen? maar wat nu nog leuker is dat ik niet gaat op IGF van nutral terwijl mijn maatje er als een speer op gaat en ik paarse bulten ervan krijg en na 3 weken gestopt te zijn ze nog heb.
Wat zal dit beteken of het is troep of iedreen reageert anders op medicijnen als je deze vraag voor jezelf beantwoordt kunnen we gelijk stoppen met deze topic en verder gaan met betere vragen.
Ik hoop dat alle varkens dit konden volgen en alle gewone mensen ook.

Leviathan zei:Precies!
Je zult wel een oooh zooo betrouwbare leverancier moeten hebben, maar je hebt nu eenmaal met Aziaten te maken, en als die op een of andere manier toch iets meer kunnen verdienen door een minder zuiver product te leveren doen ze het in minstens 6 van de 10 gevallen.
Omdat te kunnen controleren zullen UG labs hun grondstoffen voor elke batch ook al moeten laten analyseren. Dat is een onbegonnen zaak en kost handenvol geld.
bigtony zei:Dit is denk ik wat het is. Die gasten van GS ea. zijn denk ik integer en zeer OK. Ze komen namelijk zelf ook uit de bodybuildinghoek en zijn misschien meer idealistisch dan keihard zakelijk aan het produceren.
Verder hebben ze een hoop geld lopen te investeren in apparatuur om hun sap te maken. Dan gaan ze natuurlijk niet hun handeltje, door troep op de markt af te zetten, om zeep helpen.
Het risico dat er een keer iets tussen hebt dat ietsjes minder werkt moet je als gebruiker misschien maar voor lief nemen. Daar is de prijs ook naar. Van de andere kant kan een extra labtest hier en daar ook geen kwaad. Al is het maar om het vertrouwen terug te winnen.
Keep up the goodwork guys!!

bigtony zei:Dit is denk ik wat het is. Die gasten van GS ea. zijn denk ik integer en zeer OK. Ze komen namelijk zelf ook uit de bodybuildinghoek en zijn misschien meer idealistisch dan keihard zakelijk aan het produceren.
Verder hebben ze een hoop geld lopen te investeren in apparatuur om hun sap te maken. Dan gaan ze natuurlijk niet hun handeltje, door troep op de markt af te zetten, om zeep helpen.
Het risico dat er een keer iets tussen hebt dat ietsjes minder werkt moet je als gebruiker misschien maar voor lief nemen. Daar is de prijs ook naar. Van de andere kant kan een extra labtest hier en daar ook geen kwaad. Al is het maar om het vertrouwen terug te winnen.
Keep up the goodwork guys!!
heheheemiel zei:Yo Testo een Vip tafel in dat stadion kan echt niet, ik wil ergens in een hoekje zitten met een kap over mijn kop heen maar K1 is K1 dus moeten we erbij zijn.
Over de Gear heb ik slecht nieuws ik ben binnen 1 week 4 kilo afgevallen maar bankte vandaag op 160 een zesje na 4 weken weer een beetje trainen is het nu goed of slecht ik laat het aan de zieke geest over van de persoon die ijzer optillen een sport vind.
daarom lijk ik weer niet op Testo maar meer op zijn kleine nichtje haha maar er komt een dag en dan laat ik hem weer zien wat de ouwe mannen tillen 350 deadlift gaat zeker wel weer lukken want ik laat me niet op mijn kop zitten door die 020 varkens zoals Testo, ik heb geen Nutral nodig daar ga ik alleen van huilen die doet pijn met zetten.

bigtony zei:Ze komen namelijk zelf ook uit de bodybuildinghoek en zijn misschien meer idealistisch dan keihard zakelijk aan het produceren.
Infinity zei:Precies en dan moeten bepaalde mensen niet blijven janken over hun slechte ervaring![]()
Dr. Worf zei:Uit het boek 'Anabolics 2004' heb ik dit lijstje. Het is de prijs in dollar voor een kg ruw produkt.
Ethylestrenol $9900/kg
Methenolone $18000/kg
Methandriol $2100/kg
Methandrostenolone $4000/kg
Methyltestosterone $1150/kg
Nandrolone Phenylpropionate $4000/kg
Nandrolone decanoate $4800/kg
Oxandrolone $27000/kg
Oxymetholone $4000/kg
Stanozolol $4600/kg
Testosterone $1900/kg
Testosterone undecanoate $3000/kg
Testosterone propionate $2500/kg
Trenbolone $23000/kg
Een potje dianabol van 100tabs 10mg kost het UG-lab dan zo'n $4,- aan grondstof. Doe daar nog een paar centen bij voor het potje en de label. Daar maken ze dus IMO wel dikke winst op..
inVorm zei:Ze moge van mij best wat verdienen aan de producten die ze maken. Is imo gewoon risico geld!
inVorm zei:Ja ik denk absoluut dat daar iedealitische mensen/bb-ers tussen zitten, dat zou ie geval voor mijzelf gelden.
inVorm zei:Ja ik denk absoluut dat daar iedealitische mensen/bb-ers tussen zitten, dat zou ie geval voor mijzelf gelden.