Fitness Seller

UG labs, brengen ze wat ze moeten brengen?

Dan moet je eens alle reactie's afkijken van mensen dat het alleen aan jou ligt (niet goed eet, niet goed traint, niet goed rukt whatever) en dat het spul toppie is.

Niet alleen dat.. genoeg mensen die het aanbidden (met redenen vast en zeker, of het heeft bij hun wel geholpen, of ze praten elkaar na, of ze dealen zelf)

Testo : Kan het goed vinden in jou post.

Dit is en blijft een ja en nee spelletje. Iedereen moet gewoon doen wat ie zelf wil. Genoeg mensen die nu zijn gaan nadenken hopelijk over het wel of niet gaan voor bepaalde merken.

Het is allemaal wel gezegd zo inderdaad.

• Topic Starter Topic Starter
Ik volg dit topic op de voet en zie het echt niet zo.

Er zijn mensen met goede ervaringen met UG labs en ook mensen met slechte ervaringen ermee. Als de mensen die er goede ervaringen mee hebben dat zeggen, dan aanbidden ze toch niet meteen UG labs? :)

Ook denk ik dat iedereen hier voor zichzelf praat. Zowel de mensen met positieve als negatieve ervaringen praten over first hand experience. Men praat elkaar dus niet na.

Gelukkig iedereen zijn eigen mening en ideen MrJ , daarom is het ook een discussie forum.

Iedereen moet doen en denken wat hij/zij zelf wil. Het staat in iedergeval vast dat niet altijd alles werkt, risico blijft bestaan of het nou UG is of HG , echter omdat HG al langer op de markt is is daar het risico groter maar de populariteit van UG kan ook de ondergang worden.

Precies, en de mogelijkheid tot die discussie is er nu. :)

Geen idee of de populariteit van UG labs hun ondergang zullen worden. Persoonlijk denk ik dat (iig de grote) UG labs zichzelf niet in de vingers willen snijden door bewust ondergedoseerde batches op de markt te zetten. De winst die ze daarmee winnen in $ weegt niet op tegen het verlies dat ze kunnen oplopen door een beschadigde reputatie en het verlies in vertrouwen van de consument.

De test prop die ik gehad had van GS zat vol
kristallen, m a w de testo was onstabiel geworden,
zodat ik de boel weer moest koken.
De dianabol die ik had heeft absoluut NIETS gewerkt.
De testo enanthaat was wel ok.
Ik heb nu naposims gebruikt en testo enanth vanuit een iraanse
apo...
gewoon topspullen, van de dianabol heb ik 6kg gewonnen de eerste 4 weken (ok water en vet).. met de dianabol GS, 1 kg (door hardere training/betere voeding waarschijnlijk).

Ik was een van de eerste die hier postte dat de dianabol van GS
gewoonweg crap was.
De meesten dachten onmiddellijk dat het aan mij lag.
Steeds meer komen er klachten van GS, de vreemde slierten en kristallen die in de vials zweven.... wil je dat in je lichaam spuiten?
En de orals... die niets doen.

Eigenlijk gaat het meestal zo, met UG labs.
Ze produceren eerst overgedoseerde spullen, (hebben ze ook gedaan)
om veel klanten te winnen, daarna maken ze goede gedoseerde spullen
(hebben ze gedaan),
en daarna maken ze sterk ondergedoseerde tot fake spullen (doen ze nu waarschijnlijk).
Het duurt dan nog een hele tijd voor iedereen het begint door te hebben, daarna verdwijnen ze van de markt.
Maar tergelijker tijd veranderen ze van naam, en het verhaal begint opnieuw, en ze hebben massa's winst opgestreken.

Dat zijn meer keiharde beschuldigingen dan een mening. Maar goed, als jij er zo over denkt.

MrJ zei:
Precies, en de mogelijkheid tot die discussie is er nu. :)

Met sommige wel, met sommige niet.. zoals gewoonlijk :)

En helaas is discussieren niet mijn sterkste punt.

Geen idee of de populariteit van UG labs hun ondergang zullen worden. Persoonlijk denk ik dat (iig de grote) UG labs zichzelf niet in de vingers willen snijden door bewust ondergedoseerde batches op de markt te zetten. De winst die ze daarmee winnen in $ weegt niet op tegen het verlies dat ze kunnen oplopen door een beschadigde reputatie en het verlies in vertrouwen van de consument.

Zie het met HG uit de apothekers wereld , iedereen groeide hard, mega bekende spullen als deca werken in grote malen vervalst, nu is het meer in fake te krijgen als in echt. Dus dat bedoel ik met populariteit en ondergang, niet zo zeer dat ze er zelf iets aan kunnen doen, maar omdat producten goed gaan werken en dat via mond op mond reclame gaat worden verspreid gaat men ook fake's maken ( geldwolven )

Tuurlijk willen ze goed product op de markt brengen, of dat nou uit idealisme is of niet, goed product betekend goede naam, meer afzet mogelijkheid en dus uiteindelijk meer geld. (en meer risico op fake en om gepakt te worden)

Chapeloere zei:
het verhaal begint opnieuw, en ze hebben massa's winst opgestreken.

Time will tell , het klinkt goed doordacht, in mijn ogen blijf je met geldwolven te maken hebben (kijk naar de vroegere illegale cd's als grazy bytes, twilight en zo)

Laatst bewerkt:
Capoeirist zei:
Met sommige wel, met sommige niet.. zoals gewoonlijk :)

En helaas is discussieren niet mijn sterkste punt.

Zie het met HG uit de apothekers wereld , iedereen groeide hard, mega bekende spullen als deca werken in grote malen vervalst, nu is het meer in fake te krijgen als in echt. Dus dat bedoel ik met populariteit en ondergang, niet zo zeer dat ze er zelf iets aan kunnen doen, maar omdat producten goed gaan werken en dat via mond op mond reclame gaat worden verspreid gaat men ook fake's maken ( geldwolven )

Tuurlijk willen ze goed product op de markt brengen, of dat nou uit idealisme is of niet, goed product betekend goede naam, meer afzet mogelijkheid en dus uiteindelijk meer geld. (en meer risico op fake en om gepakt te worden)

Ok, fakes in de zin dat een andere partij een UG lab probeerd na te maken. Dat kan ja.

Maar dacht dat zeker de grote UG labs daar zeer fel op zijn. :)

MrJ zei:
Maar dacht dat zeker de grote UG labs daar zeer fel op zijn. :)

track them down and kill them ? was leven maar zo makkelijk :p

je kunt er fel op zijn, net als wij zijn op de 80Km/h zone's , maar wat doe je er aan ? helemaal niks..

Capoeirist zei:
track them down and kill them ? was leven maar zo makkelijk :p

je kunt er fel op zijn, net als wij zijn op de 80Km/h zone's , maar wat doe je er aan ? helemaal niks..

Geen idee wat ze er tegen doen cq. kunnen doen. Hoef ik eigenlijk ook niet te weten ook, zolang eventuele fakers maar snel ermee ophouden. :)

Ik stem voor een polletje:

"Hoe was je ervaring met middelen van UG-labs?"
* positief
* negatief
* geen mening

Wie wil er zoiets opzetten?

Ha ik was ook gefaked met testos ..
K weet zeker dat hij mij in iedergaval nooit meer FAKED..

biggest j zei:

Hmm,ik zou niet meer posten maar ben nu toch nieuwsgierig naar je verhaal....je hebt em afgeschoten ofzo?:rolleyes:

ik zal ook nooit zegen dat t troep is, want heel veel mensen gaan dr super op, net zo goed als ECHTE human grade.
maar ik ben mischien een uitzondering en merk gewoon egt dat ug labs minder voor mij doen dan een human grade.
en ik lees dat hier meer mensen zijn die dat hebben.
(niet veel gelukkig)

biggest j zei:

jij had toch fake iraanse test enanthaat?

Het probleem met HG is dat gewoon 70-80% fake is, en je mag blij zijn als er al iets van werkzame stof inzit en al helemaal als het de stof is die erin hoort te zitten. Daarbij zijn sommige AAS helemaal HG niet te verkrijgen, denk aan: masteron, primobolan, boldone und in hoge doseringen, tren A en tren enanthaat. Naar mijn menig heb je met UG toch een grotere kans op echte spullen en meer gains.

Iedereen moet gewoon dat pakken wat i het beste vindt......

Laatst bewerkt:
hardgainers zei:
jij had toch fake iraanse test enanthaat?
Het probleem met HG is dat gewoon 70-80% fake is, en je mag blij zijn als er al iets van werkzame stof inzit en al helemaal als het de stof is die erin hoort te zitten. Daarbij zijn sommige AAS helemaal HG niet te verkrijgen, denk aan: masteron, primobolan, boldone und in hoge doseringen, tren A en tren enanthaat. Naar mijn menig heb je met UG toch een grotere kans op echte spullen en meer gains.
Iedereen moet gewoon dat pakken wat i het beste vindt......

ZO IS HET MAAR NET..

Vage posts van jou,kerel...je geeft geen antwoord op mn vraag...

IK ZIT MOMENTEEL DUS OOK OP GG;

100mg prop eod..
100mg mast eod..
500mg boldenone iedere 5 dagen..
Ik zit nu ongeveer 1 week in m'n kuur..
De POMP is al aanwezig,en mijn kracht en libido zijn al een beetje omhoog gegaan...

Maar wat heb je nou met die dealer gedaan dan?

tjaa..
Hem eventjes bij de les gehouden zullen we maar zeggen!

Terug
Naar boven