pump beast
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 135
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien heb je hier iets aan:nog aanraders? Ik zoek simpel te begrijpen boeken over het bewegings mechanisme van de mens en anatomie en lichamelijke reacties op bepaalde dingen etc.
Hoor het graag![]()
Ik heb 3,5 jaar niks meer aan wiskunde gedaan, destijds had ik wiskunde A.
Moet wat met toegepaste wiskunde op financieel gebied gaan doen voor aankomende studie. Wil dus de basis van wiskunde onder de knie krijgen, al zal dat ook een poos werk zijn.
Veel op Khanacademy kijken, MIT heeft ook veel online staan en heb het Basisboek Wiskunde van Craats gekocht. Denk dat deze cursus dan ook decent is om erop verder te borduren. Is echt zo belachelijk veel beschikbaar, ook op Itunes zijn er tig podcasts van Stanford, MIT en ga zo maar door. Moet gewoon even goed kijken wat ik precies ga volgen en goed te doen is.
Wanneer ik alles beheers ga ik beginnen in 'Econometrics for Finance' heb dat e-book gedownload.
Ik ben nu "Blink" aan het lezen van Malcolm Gladwell. Schrijver uit New York. Erg interessant, leerzaam en leuk boek.
Ondertitel: The Power of Thinking Without Thinking

Weet niet of ik mijn vraag hier kwijt kan, maar ik probeer het toch.
Ik ben van MBO naar HBO gegaan, echter heb ik met het vak rekenen erg veel moeite.
Mensen van Havo en Vwo fixen dit wel ff, maar ik heb op MBO geen rekenen gehad, en daarvoor op Kader niveau op het middelbare ( zelfs daar heb ik het afgesloten met een 5) . We hebben wel een rekenboek als lesboek, maar dit is een behoorlijk hoog niveau waar ik de ballen niet van snap.
Ik schrok me rot toen ik cijfers met letters erachter zag staan
Nou heb ik te horen gekregen dat er een boek is voor MBO'ers -> HBO'ers op het gebied van rekenen.
Echter kan ik dit boek niet vinden, iemand die toevallig meer hierover weet?
Wiskunde boek voor Havo niveau aanschaffen weiger ik overigens, aangezien ik geen zekerheid heb dat ik hier wat aan heb en studieboeken me al een fortuin kosten.

Weet er iemand een goeie 'basisboek' voor IEDEREEN die slecht is in wiskunde(daarmee bedoel ik VMBO niveau)? Waarmee je het naar Havo-niveau kan opbouwen?
Ik ben namelijk alles vergeten en wil het toch op zekere mate goed hebben
Ow wat leuk! Op een speelse wijze de tafeltjes van 10 spelen!