- Waardering
- 138
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Matig GetXXL. Heeft het nog zin voor mij om er nu mee te beginnen? Ik zie dat het 1 juli is begonnen.You submitted this quiz on Sun 14 Jul 2013 3:26 PM PDT (UTC -0700). You got a score of 9.75 out of 10.00.
Tief, wou straight 10's voor epigenetica, faal ik al bij week 2![]()
Ja kan prima als je geen certificaat wilt halen, alleen de eerste 2 weken aan lectures staan er nog op, in totaal circa 2 uur. Ga er 'n middag voor zitten en je bent bij. Als je echter wel 'n certificaat wilt halen is dat problematisch: deadline voor week 1 is al verstreken, en die van week 2 is overmorgen dacht ik.Matig GetXXL. Heeft het nog zin voor mij om er nu mee te beginnen? Ik zie dat het 1 juli is begonnen.
You submitted this quiz on Sun 14 Jul 2013 3:26 PM PDT (UTC -0700). You got a score of 9.75 out of 10.00.
Tief, wou straight 10's voor epigenetica, faal ik al bij week 2![]()
Ok thanks, jij hebt er $39 voor gelapt?Ja kan prima als je geen certificaat wilt halen, alleen de eerste 2 weken aan lectures staan er nog op, in totaal circa 2 uur. Ga er 'n middag voor zitten en je bent bij. Als je echter wel 'n certificaat wilt halen is dat problematisch: deadline voor week 1 is al verstreken, en die van week 2 is overmorgen dacht ik.
Oh nee, ga wel voor zo'n certificaat, maar niet signature track. Heeft voor mij in principe geen toegevoegde waarde omdat ik professioneel niks doe in de biologie. Doe dus alleen voor de leuk zo'n gratis certificaat.
Hmm ik wil ook wel zo'n certificaat. Dan wacht ik totdat er een nieuwe startdatum is. Wel jammer want heb nu zeeën van tijdOh nee, ga wel voor zo'n certificaat, maar niet signature track. Heeft voor mij in principe geen toegevoegde waarde omdat ik professioneel niks doe in de biologie. Doet dus alleen voor de leuk zo'n gratis certificaat.

Deze is ook vandaag begonnen:Hmm ik wil ook wel zo'n certificaat. Dan wacht ik totdat er een nieuwe startdatum is. Wel jammer want heb nu zeeën van tijd![]()
Thanks bro, die ga ik denk ik ook volgenDeze is ook vandaag begonnen:
http://www.coursera.org/course/pcd
Afhankelijk hoe ik qua tijd zit wil ik die ook gaan volgen voor 'n certificaat. Ik probeer, in hoeverre m'n tijd dat toelaat, de celbiologie/chemie/fysiologie achtige courses te volgen. Ben gewend alles, maar dan ook echt alles wat dit betreft, uit boeken en journals te leren. Maar zo'n course voegt echt wat toe, plaatst bepaalde zaken in perspectief wat heel zinvol is voor mij om er 'n beter begrip van te hebben.

Welke tak van wiskunde wil je verbeteren? Je kunt van deze nog de course materials inkijken: http://www.coursera.org/course/calc1
Ik heb 3,5 jaar niks meer aan wiskunde gedaan, destijds had ik wiskunde A.
Moet wat met toegepaste wiskunde op financieel gebied gaan doen voor aankomende studie. Wil dus de basis van wiskunde onder de knie krijgen, al zal dat ook een poos werk zijn.
Veel op Khanacademy kijken, MIT heeft ook veel online staan en heb het Basisboek Wiskunde van Craats gekocht. Denk dat deze cursus dan ook decent is om erop verder te borduren. Is echt zo belachelijk veel beschikbaar, ook op Itunes zijn er tig podcasts van Stanford, MIT en ga zo maar door. Moet gewoon even goed kijken wat ik precies ga volgen en goed te doen is.
Wanneer ik alles beheers ga ik beginnen in 'Econometrics for Finance' heb dat e-book gedownload.
echt irritant he als docenten met je cijfers ****en terwijl je een straigt wilt
keep goin tiger
and keep typin
mmmmmm
[Link niet meer beschikbaar]
nu vraag ikk me ook af : kheb zelf p vwo niveau wiskunde a,12 met aardige eaze
afgerond op de middelbare school.
Hierna andere richting op gegaan maar zou er nog steeds beter in willen worden.
hoe lastig is een wiskunde studie op hbo als die er is? of wo niveau dan en
hoe is de nerdverhouding?
mit en ndere hoogstaande uni's,, of dat nou tech is of niet,
kun je veel van de website al leren aan publicaties idd!

valt dat zo hard op man? ik heb nog noooooooooooooooooooo
it op dit forum over drugs gepraat!
---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 19:38 ----------
door niet zo te typen