Isnogood
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 216
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Ik ben nog steeds op zoek naar 'n goed boek m.b.t. kernreceptoren.
Neem dan een boek over genetica?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben nog steeds op zoek naar 'n goed boek m.b.t. kernreceptoren.
Aanraders? Heb eigenlijk nog nooit een genetica boek opengeslagen.
Heb zelf sinds kort 'n gierige budget 9 inch ereader. Eerste paar minuten viel het tegen, maar uiteindelijk heb ik er al ettelijke uren op gelezen (heb hem nog geen week). Gelijk aardig wat boeken (in PDF) opgezet. Was om uit te proberen of zoiets wel zou werken voor mij; ja blijkbaar. Wil later dus de overstap maken naar 'n wat luxere.
Ik ben goed geleid en ken alle woorden wel zo'n beetje.Hej, kheb de bebook pure gekocht. Best fijn ding geen touch vindk alleen maar voordeel. Leest heel fijn alleen slecht in zonlicht en donker. Kostte €80 vind dat tog best duur.. MAarja als hij t blijft doen ben ik tevreden over!
Leesnu starting strength van mark rippetoe, pfoeh wel moeilijk Engels hoor!
Jammere is dat ik geen woorden enz. kan selecteren en dan opslaan in klembord ofzo en later kan vertalen op mn laptop ofzo. HOe doen jullie het? Gewoon onbekende woordjes noteren?
Zou dit dan een goeie oef. zijn voor mijn Engels?
Liefst zo'n biologie/medisch woordenboek.
Hej, kheb de bebook pure gekocht. Best fijn ding geen touch vindk alleen maar voordeel. Leest heel fijn alleen slecht in zonlicht en donker. Kostte €80 vind dat tog best duur.. MAarja als hij t blijft doen ben ik tevreden over!
Leesnu starting strength van mark rippetoe, pfoeh wel moeilijk Engels hoor!
Jammere is dat ik geen woorden enz. kan selecteren en dan opslaan in klembord ofzo en later kan vertalen op mn laptop ofzo. HOe doen jullie het? Gewoon onbekende woordjes noteren?
Zou dit dan een goeie oef. zijn voor mijn Engels?
kent er iemand een goed boek waarin heel de evolutietheorie en al zijn aspecten goed, en up to date worden uitgelegd?
kent er iemand een goed boek waarin heel de evolutietheorie en al zijn aspecten goed, en up to date worden uitgelegd?
)pm me eens als je m hebt aubwalla balla evolutie is religie duivel enz, kijk maar naar dit site!
http://www.biblelife.org/evolution.htm
ik had een ebook van lesmateriaal van mn neef die biochemie doet, maar die moet ik even weer opzoeken, was vrij uitgebreid. Ondertussen is talkorigins.org al nice.

"Darwin's Dangerous Idea: Evolution and the Meanings of Life (1995) is a book by Daniel Dennett which looks at some of the repercussions of Darwinian theory."Daniel Dennett is in mijn ogen de beste in het veld, zeker wat betreft de filosofische implicaties die er uit voortvloeien. Gasten als Dawkins en Harris maken er zich soms wat te makkelijk van af.
"Darwin's dangerous idea" is misschien het meest omvattende boek van hem, maar misschien dat er ondertussen al wat flaws inzitten aangezien het al enkele jaren oud is.

Kheb hier trouwens nog "the origins of order" van Stuart Kauffman in huis. Een beetje een onorthodoxe visie op evolutie doordat evolutie volgens hem ook deels te wijten zou staan aan mechanismen van zelforganisatie op de rand van chaos en structuur. De focus ligt echter te veel op micro-fysische processen om het voor mij begrijpelijk te maken (te veel mathematische modellen en getallen, en de lettertjes zijn te klein)
af te halen in Gent in ruil voor een ander boek of whey.
was enorm druk laatste tijd.
en mijn wiskunde kan ook nog wel wat aandacht gebruiken, misschien om deze in combinatie erbij te volgen.. https://www.coursera.org/course/maththink
Een ereader is gewoon een mooie toevoeging. Ik heb er verscheidene boeken opstaan die ik op reis niet hoef mee te nemen, en daarnaast 'n flink aantal studies (die ik bijgevolg geeneens hoef te printen).**** e-readers ik hou van echte boeken, die je kan voelen en ruiken.