MuscleMeat

Aankondiging Uitslag Big-T Memorial Contest 2018

Bezoekers in dit topic

Ik heb hier helemaal geen toestemming voor nodig, want het is een foto die jij zelf in het publieke domein hebt geplaatst.
De foto die jij gebruikt staat in geen enkele openbare mediabestand en voor gebruik dien je nog steeds overeenstemming te vragen aan de eigenaar.
Zoals ze het in de AVG "ondubbelzinnige toestemming". En dat is hier niet van toepassing.
Dat het forum reglement hierin niet of weinig duidelijk in voorziet is geen reden om het dan maar wel zonder toestemming te gaan gebruiken.
Ik ben en was ervan overtuigd dat ik alle beelddragende extensies verwijdert had, schijnbaar niet goed genoeg gekeken of ik vond het wel kunnen.
Nu jij hier heel erg duidelijk MISBRUIK van maakt, voel ik me zeer naïef.
Mijn log is gesloten dus de daarin voorkomende foto's zijn per definitie niet voor gebruik bedoelt.
 
De foto die jij gebruikt staat in geen enkele openbare mediabestand en voor gebruik dien je nog steeds overeenstemming te vragen aan de eigenaar.
Zoals ze het in de AVG "ondubbelzinnige toestemming". En dat is hier niet van toepassing.
Dat het forum reglement hierin niet of weinig duidelijk in voorziet is geen reden om het dan maar wel zonder toestemming te gaan gebruiken.
Ik ben en was ervan overtuigd dat ik alle beelddragende extensies verwijdert had, schijnbaar niet goed genoeg gekeken of ik vond het wel kunnen.
Nu jij hier heel erg duidelijk MISBRUIK van maakt, voel ik me zeer naïef.
Mijn log is gesloten dus de daarin voorkomende foto's zijn per definitie niet voor gebruik bedoelt.
Lees overweging 18 van de AVG even na, hij is namelijk helemaal niet van toepassing op mij. Of denk je dat ik er een beroeps- of handelsactiviteit op nahoud?
Deze verordening is niet van toepassing op de verwerking van persoonsgegevens door een natuurlijk persoon in het kader van een louter persoonlijke of huishoudelijke activiteit die als zodanig geen enkel verband houdt met een beroeps- of handelsactiviteit.
 
Lees overweging 18 van de AVG even na, hij is namelijk helemaal niet van toepassing op mij. Of denk je dat ik er een beroeps- of handelsactiviteit op nahoud?
Inbefore jij gaat nu die foto gebruiken om het belang van voedingssupplementen te benadrukken en zo je boek aan de man proberen te brengen.
 
Yeah laten we Ron bashen. :fu:
 
Wij noemen dat gewoon gratis weggeven.

Ik heb 1 boek gekocht en 1 gekregen. Maar ik snap er geen ene fuck van.
Nou heb een aantal pagina's gelezen en het meeste kan ik wel volgen maar heb een achtergrond in chemie en ook wat kennis van biochemie maar zeker niet op het niveau van Galen.
 
Nou heb een aantal pagina's gelezen en het meeste kan ik wel volgen maar heb een achtergrond in chemie en ook wat kennis van biochemie maar zeker niet op het niveau van Galen.
Ik heb geeneens een achtergrond in (bio)chemie. :(
 
inkijk exemplaar zal al interessant uit , mogelijk ga ik binnenkort mijn lectuur collectie uitbreiden ^^
 
Alle deelnemers bedankt voor de deelname en alle winnaars gefeliciteerd met de prijzen!

Spijtig dat ik zo vlak voor het weekend moet vernemen dat we afscheid hebben moeten nemen van Ron, ik ben hier rouwig om en zal hem missen.

RFFNCK snap wel dat je door de geringe deelnemerslijst en de logjes die gedurende de contest vroegtijdig sluiten moeite hebt om er nog tijd in te steken. Uiteindelijk twee deelnemers bij de vrouwen is wel heel treurig, doet overigens niets af aan de prestaties van Lucille en Hill.

Topic niet sluiten a.u.b. er gebeurt tenminste weer eens wat.
 
Hoe kan je iemand beoordelen op progressie zonder te weten wat het traject is geweest en begin...

Dan KAN je toch enkel naar de beginfoto en eindfoto kijken? ;)
Voor de rest lig ik er ook niet allemaal van wakker hoor :p

Het verhaal heeft toch ook wel wat invloed? Waarom moeten ze anders een log bijhouden? Dan kan je net zo goed alleen een before en after foto posten en puur daarop beoordelen.
Ach, vorig jaar heb ik van een aantal mensen ook een lage beoordeling gehad die überhaupt ook niet maar 1x in mijn log hadden gekeken. Uiteindelijk bepaalt iedereen zijn criteria om te stemmen. Het voelt inderdaad zuur en onrechtvaardig, maar je moet je er gewoon overheen zetten, het is niet anders. Ik was 15 kg afgevallen en van fluffy naar shredded gegaan, maar sommigen kijken enkel naar de eindfoto en concluderen dan dat je als natty niet zoveel massa hebt als een ander die al 10 jaar aan de tren zit, dus geven 1 of 2 sterren.

Ik denk dat Ron zijn stemmen op diverse deelnemers en zijn reacties daarbij nogal in het verkeerde keelgat zijn geschoten. In ieder geval bij mij.

Ano_115081 heeft bijvoorbeeld heel hard zijn best gedaan en tot het einde meegedaan ondanks zijn medische kwalen e.d. Het enige wat onze Ron doet is zeggen, geen abs daarom een 1.

Sorry hoor, wie geeft er nou 1 ster aan een deelnemer? Ja, de voor wat IQ betreft minder bedeelde forumleden die nog altijd internetwrok koesteren om wat voor zielige reden dan ook, maar daar hoort Ron geloof ik niet bij. Dus ik snapte dat eerlijk gezegd ook niet.

Dan krijgt mouss nog een sneer vanwege zijn puffynipples. En als hij daarop reageert krijgt ie een extra sneer dat het zonde is dat hij het niet weg heeft laten halen.... :scratch:

Ik had in ieder geval anders verwacht en vond het nogal teleurstellend.

Oh, en inderdaad op DBB draait alles om escalatie en elkaar afzeiken, hoog testosteron hier onder de mannen. Zeker op vrijdag. Dat is de nationale injectdag geloof ik!
Dit! Iedereen die mee heeft gedaan of wedstrijden draait weet hoe diep je kunt gaan. Niemand verdient 1 ster, of je moet er met de pet naar hebben gegooid. Iedereen die serieus zijn best heeft gedaan verdient m.i. in ieder geval 3 sterren, maar dat is slechts mijn visie.
 
Back
Naar boven