MuscleMeat

Uitstekende buik maar met laagvetpercentage

TheElijah

Cool Novice
Waardering
7
Lengte
1m72
Massa
77kg
Vetpercentage
10%
allereerst moet ik zeggen dat ik niet zeker wist in welk topic ik dit zou moeten plaatsen.
dit is het probleem:

ik heb een laag (niet extreem) vetpercentage, je kan mij buikspieren altijd goed zien, ook als ik ze niet aanspan. toch zie ik als ik in de spiegel kijk dat mn buik een stuk naar voren komt, waardoor het lijkt op een buikje.

vraag: Hoe kan dit?

(extra
ik zag dat ronnie coleman en andere grote namen dit ook soms hebben.)

Het zijn je ingewanden? Hou je je buik opzettelijk los, dan lijkt het mij wel logisch dat je buik wat bolling naar buiten staat. Normaal gezien houdt iedereen zijn buik toch ingetrokken. Je weet wel niet aangespannen maar gewoon je buik naar binnen.. :D

Toevallig geen lordosis ? Zou kunnen...maybe.

Het zijn je ingewanden? Hou je je buik opzettelijk los, dan lijkt het mij wel logisch dat je buik wat bolling naar buiten staat. Normaal gezien houdt iedereen zijn buik toch ingetrokken. Je weet wel niet aangespannen maar gewoon je buik naar binnen.. :D

Hiermee is alles gezegd.
En man heeft van nature in ontspannen toestand geen platte buik, dat komt door de ligging van je ingewanden. :)
Vrouwen zitten anders in elkaar, en kunnen in ontspannen toestand wel een platte buik hebben. Dat is de natuur, doe je niks aan.
Voeding speelt ook een rol natuurlijk, want een volle maag is ook niet plat. :D

Pro's hebben hun dikke buik te danken aan alle groeihormonen, insuline en steroiden (vaak de combinatie) die ze gebruiken. Door groeihormonen groeien niet alleen je spieren, maar ook je ingewanden, waardoor die bolle buik erger word.

• Topic Starter Topic Starter
Hiermee is alles gezegd.
En man heeft van nature in ontspannen toestand geen platte buik, dat komt door de ligging van je ingewanden. :)
Vrouwen zitten anders in elkaar, en kunnen in ontspannen toestand wel een platte buik hebben. Dat is de natuur, doe je niks aan.
Voeding speelt ook een rol natuurlijk, want een volle maag is ook niet plat. :D

Pro's hebben hun dikke buik te danken aan alle groeihormonen, insuline en steroiden (vaak de combinatie) die ze gebruiken. Door groeihormonen groeien niet alleen je spieren, maar ook je ingewanden, waardoor die bolle buik erger word.

dat is warscheinlijk dan ook de reden voor die enorm dikke kaakspieren...

---------- Post toegevoegd Sun 5 Feb 2012 om 12:36 ----------

nou heel erg bedankt, ik ben weer geholpen :D

wellicht is de vacuum oefening iets voor je.
door bepaalde buikspier te trainen krijg je een natuurlijk corset dat je buik strakker maakt.

google het zou ik zeggen

• Topic Starter Topic Starter
denk niet dat het veel zal schelen maar kan het proberen, kwaad zal het niet doen lijkt me :D

Ik heb hetzelfde probleem, vooral met een trui lijk ik soms echt een buikje te hebben. Niet dat ik shredded ben ofzo, maar blokjes toch min of meer te zien. Nice to know dat het aan ingewanden ligt.

Keihard trainen, dan valt het bolle buikje minder op met een dikke chest erboven:D

heb ik ook man, niks aan het handje

Je houding kan ook het probleem zijn , en die vaccuum oefeningen niet onderschatten.

Is normaal gozer... Door het vele eten en vele water drinken wordt tie alleen maar boller. Heb ik ook en ik sta momenteel op 5% dus niks aan het handje. Gr

een dikkere borst en wijdere rug kweken ;)

post pics dan pff kansloos dit mis heb je nog steeds een hoger bf

rug rechter, borst meer naar voren, vacuum oefenening, en houding kan ook liggen aan zwakke hams/onderrug.

Nuff said.

Kleinere maaltijden nemen, dan is het minder.

Terug
Naar boven