AndroidHealthClinic

Review Ultimate Creatine - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Extreme kracht, massa en hardheid met de 7 beste Creatines in 1 product!
    Creatine is het meest gebruikte product voor spiermassa en spierkracht. Body & Fit Sportsnutrition heeft besloten de 7 meest effectieve creatines samen te combineren om zo tot de ultieme creatine te komen.

Gegarandeerd extreem krachtig voor spiermassa en kracht!

1 en 2. Di & Tri Creatine Malate – twee unieke vormen van Creatine. Hier is namelijk Malate gekoppeld aan Creatine. Creatine Malate wordt sneller en completer recht in de spiercel getransporteerd. Vooral voor, tijdens en na de training zuigen onze spieren Creatine Malate op als een spons.

Totaal geen bijwerkingen, geen onderhuids vocht vasthouden en geen maag krampen. Alle ingenomen creatine wordt in de spiercellen opgenomen er blijft niets in de darmen of buiten de spiercel. Naast meer explosieve spierkracht kan Di Creatine Malate als geen andere creatine ook je spieruithoudingsvermogen en het spierherstel verbeteren.

Creatine Malate wordt door vele kenners beschouwd als de beste creatine.

3. Creatine Pyruvate - combineert de prestatie verhogende effecten van creatine en pyruvaat. De koppeling van Creatine aan Pyruvaat zal je spieren extra energie en herstel geven voor waanzinnige trainingen. Dankzij Pyruvaat zal ook het uithoudingsvermogen meer toenemen.

Pyruvaat zet glycogeen om in bruikbare energie voor de spieren tijdens de training en in rust. Naast de explosieve kracht van creatine is pyruvaat dus van essentieel belang voor een groter uithoudingsvermogen. In klinische studies is zelfs aangetoond dat pyruvaat lichaamsvet verlaagd zonder vermindering van spier-eiwit, een zeer belangrijke factor bij het verhogen van vetvrije spiermassa! Onderzoek toont aan dat pyruvaat helpt bij het verbranden van vet, terwijl het de fysieke prestaties verbetert.

4. Creatine AKG - pompt je spieren letterlijk vol met creatine! Creatine AKG heeft een extra voordeel dat het in de aërobe route wordt gebruikt voor het produceren van energie, bekend als de Krebs cyclus. De Krebs-cyclus wordt gebruikt om het niveau van snel beschikbare energie in de spiercellen te vullen tussen de sets. Creatine zorgt voor snelle energie en kracht voor de voltooiing van meer herhalingen, AKG helpt dus energie-niveaus tussen de sets herstellen. De combinatie van de twee (Creatine AKG!) is een uiterst effectieve manier om je energie en kracht niveau hoog te houden tijdens je training! Creatine AKG maximaliseert Creatine concentraties in de spieren bij iedereen, zelfs bij de zogenaamde “non responders” op creatine.

5. Creatine Ethyl Ester - wordt 100% opgenomen in de spieren. Dankzij deze productiemethode blijft er geen milligram onbenut buiten de spiercel zoals met Creatine Monohydraat voor veel mensen wel het geval is. Creatine Ethyl Ester werkt dan ook direct en veel sterker als je gewend bent met andere creatine(s), je zult merken dat je tijdens de trainingen snel meer kracht ontwikkelt. De spiegel liegt ook niet, je zult sneller meer spiermassa opbouwen, compleet vrij van vet en vocht, alleen keiharde spiermassa!

6. Creatine Phosphate - direct bruikbare creatine voor de spieren. Creatine Phosphate is na inname vrijwel direct beschikbaar als bron voor spierenergie- en kracht.

Deze creatine wordt toegepast in zeer veel nieuwe creatineformules in het hogere segment. Sterk, spieropbouwend, snel opneembaar en vrij van bijwerkingen!

7. Creatine Citrate - is zeer gemakkelijk wateroplosbaar en wordt buitengewoon goed en ook snel opgenomen in de spieren. Tri Creatine Citrate heeft een veel hogere biologische beschikbaarheid ten opzichte van regulier creatine monohydraat. Zeer snel opneembaar en effectief.

Per dosering:
    Di creatine malate 500 mg
    Tri creatine malate 500 mg
    Tri creatine citrate 500 mg
    Creatine AKG 2:1 500 mg
    Creatine pyruvate 500 mg
    Creatine phosphate 500 mg
    Creatine ethyl ester 500 mg
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2+ weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Refreshing Lemonade / lekker frisse smaak
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 dosering in de ochtend + 1 dosering na de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? levering binnen 24 uur / goede service / gratis samples / gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Zie review.

Mijn review:
Voorwoord:

Ultimate Creatine is dus een nieuw product van Body en Fitshop.
Dit product bevat 7 verschillende soorten creatines.

Mede om het feit dat ik graag nieuwe producten wil uitproberen, heb ik de Ultimate Creatine aangeschaft.
Ook omdat er zoveel creatine producten op de markt zijn, is het zeker de moeite waard om te kijken welk product nu het beste aansluit op je wensen/training.

Smaak:

De Ultimate Creatine heeft, in tegenstelling tot veel andere creatine producten, een hele lekkere frisse smaak.
Er is van dit product maar 1 smaak leverbaar, te weten de Refreshing Lemonade.

Mixbaarheid:

Het product lost zeer goed op. Ik heb het tot op heden alleen nog maar gebruikt met water, maar ik denk dat het over het algemeen wel met iedere vloeistof goed te vermengen valt.

Voordelen:
- Goede mixbaarheid
- Prijs / kwaliteitverhouding
- Smaak
- Snelle opname / geen oplaadfase

Nadelen
:
- Tot op heden geen

Prijs:

Ik heb 19,90 euro betaald voor het product, wat ik een zeer schappelijke prijs vind.
Er zullen natuurlijk altijd wel goedkopere of duurdere varianten zijn, maar ik vind de huidige prijs zeker gerechtvaardigd gezien de kwaliteit van de producten van Body en Fitshop.

Eindoordeel:

Ik heb het product nu ruim 2 weken in gebruik, en ik kan zeggen dat Body en Fitshop hiermee wederom een kwalitatief goed product in haar assortiment erbij heeft.

Zoals het product beloofd, houd ik tot op ook geen onderhuids vocht vast, in ieder geval niet noemenswaardig.
Verder heb ik tot op heden ook geen andere nadelen kunnen ontdekken aan de Ultimate Creatine, wat dus weer als een voordeel gezien kan worden.

Wel heb ik voor mijn gevoel meer energie / kracht tijdens de training, maar dat is altijd moeilijk terug te herleiden naar een specifiek product, gezien het feit dat ik meerdere supplementen gebruik voor/tijdens/na mijn training.

Ik heb inmiddels al diverse creatine producten geprobeerd gehad, en tot op heden is de Ultimate Creatine 1 van mijn favorieten.
Mede hierdoor kan ik hem iedereen aanbevelen, zeker gezien de prijs is het altijd het proberen waard.

De prijs, frisse smaak e.d. zorgen ervoor dat dit product van mij een 10 als cijfer krijgt.

image.php.jpg

dus als ik het goed begrijp moet er minimaal een half uur tussen de eiwit en creatine zitten. ok man thanx

• Topic Starter Topic Starter
dus als ik het goed begrijp moet er minimaal een half uur tussen de eiwit en creatine zitten. ok man thanx

Dat er tussen beide minimaal een half uur moet zitten durf ik geen sluitend antwoord over te geven, maar over het algemeen is het volgens mij beter om de shake niet direct na je training in te nemen, maar minimaal een half uur later.

correct me if i am wrong

Ik vraag me af waarom een product dat beweert te bestaan uit de "meest effectieve creatines" geen monohydraat bevat. De meeste mensen die van alles geprobeerd hebben, komen toch uiteindelijk terug bij basic monohydraat, niks fancy.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vraag me af waarom een product dat beweert te bestaan uit de "meest effectieve creatines" geen monohydraat bevat. De meeste mensen die van alles geprobeerd hebben, komen toch uiteindelijk terug bij basic monohydraat, niks fancy.

Monohydraat is inderdaad een topper wat betreft creatines.

Ikzelf heb de monohydraat ook in gebruik, maar ik wissel regelmatig even af met bv. de Ultimate Creatine.

Kan nooit kwaad om af en toe eens wat te wisselen tussen verschillende producten.

Er zijn ook mensen die inderdaad zweren bij 1 product.

Monohydraat doet amper iets met me, ga ik eens CEE proberen, dan gaan de reps & sets véél beter... Is PUUR persoonlijk.

Ben met men 2e potje bezig, en ben er erg over te spreken.
Alleen is ie wel vrij snel op als je per dag 2 doseringen neemt.
Maar verder ben ik er al met al tevreden over merk het goed qua kracht en massa.

hmm :/

ik gebruik het nu 2 weken en ik merk geen verschil..
maar het is net ranja dus dan maar nemen omdat het lekker is :D

Na Result ook maar is aan deze wagen.

Vandaag begonnen dus zal binnekort nog wel ff updaten.

Zoals beloofd:

4 januari begonnen en zal morgen ochtend eindigen en overgaan op Result.

Na Result moest ik deze natuurlijk een kans geven en heb dit ook gedaan. 2 doseringen per dag (Ochtend en na het trainen) en op rust dagen ook 2 doseringen (Ochtend en avond). Al met al best een leuke blend met goede oplosbaarheid en smaak, maar niet te vergelijken met Result als je het mij vraagt.

Ik begon met de aangegeven doseringen, maar merkte er vrij weinig van en ben dus gaan verhogen naar 3 scheppen per dosering. Wat mij meteen opviel is dat er maar 3,5 gram creatine per dosering in zit en geen monohydraat dit zal vast een goede reden hebben. Wat er verder bij zit is geloof ik iets van dextrose of iets met snelle carbs. Dit zal zeker wel de opneembaarheid bevorderen, maar had van mij niet persé gehoeven.

Eerlijk is eerlijk en heb er eigenlijk niet veel van gemerkt. Erg jammer, want had dit met Result wel dat ik het goed kon merken. Om een lange review waar je eigenlijk niks wijzer van word, omdat ik puurweg er weinig over kan mededelen, omdat ik er niks van gemerkt heb kort te maken. Doet u mij maar gewoon creapure mono of result. ;)

Als je er wel goed op reageert heb je zeker een mooie blend. Compleet verhaal met een goede oplosbaarheid en snelle carbs.:cool:

zat eerst te twijfelen tussen deze of creapure.... result neem ik niet meer omdat ik hem smerig vind ( werkt wel goed overigens ! ) . maar zie nu dat 1 dosering van 10 gram maar 3,5 gram creatines bevat en dat is voor mij te weinig. hoe komt dit?

denk dat ik toch maar over schakel op creapure zodra mn result op is

zat eerst te twijfelen tussen deze of creapure.... result neem ik niet meer omdat ik hem smerig vind ( werkt wel goed overigens ! ) . maar zie nu dat 1 dosering van 10 gram maar 3,5 gram creatines bevat en dat is voor mij te weinig. hoe komt dit?

denk dat ik toch maar over schakel op creapure zodra mn result op is

De rest is suikers/dextrose. Dit is voor een iets betere opname, gebruik je ook met trainen.:)

in deze zitten toch meer soorten in dan in result dus zou toch moeten beter werken,monohydraat zit hier niet in,wrm niet?

in deze zitten toch meer soorten in dan in result dus zou toch moeten beter werken,monohydraat zit hier niet in,wrm niet?

Eigenlijk puur omdat we in dit product alleen de nieuwste creatine soorten wouden. Mijn ervaring is dat monohydraat meestal gewoon los wordt gekocht. :)

-Leon

We hebben de populaire Ultimate Creatine per heden voor een vaste lage prijs!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Extreme kracht, massa en hardheid met de 7 beste Creatines in 1 product!

1x 500 Gram voor 16,90!
2x 500 Gram 29,90!

Is deze creatine ook geschikt voor lopers en voetballers? of nemen die best een andere creatine?

ik gebruik hem zelf ook en ben er ook positief over ben 3kilo aangekomen en zie er stuk groter uit ik gebruik hem nu precies 3weken en hiervoor heb ik cellmass en monohydraat gebruikt en omdat hier zoveel verschillende creatine"s inzit klonk het voor mij interresant 4 augustus woog ik 81 nu 84

ik gebruik hem zelf ook en ben er ook positief over ben 3kilo aangekomen en zie er stuk groter uit ik gebruik hem nu precies 3weken en hiervoor heb ik cellmass en monohydraat gebruikt en omdat hier zoveel verschillende creatine"s inzit klonk het voor mij interresant 4 augustus woog ik 81 nu 84

Super! Houd ons even op de hoogte! :)

-Leon

Ik gebruik in combinatie met grow zit nu in week 3. Ik moet zeggen dat het super gaat ben in 3weken ongeveer van 108 naar 112kg gegaan maar dat komt ook wel een beetje door de voeding

Terug
Naar boven