Fitness Seller

Aankondiging Undercover in Nederland, 11 mei.

Dexaprine stond nog tot jaar geleden in de schappen nu is t goed genoeg om heel sbs6 orogramma over te maken XD TJA sensatie sensatie XD

Hier wordt dat vaker door de verloskundigen gezegd als er nieuwe kindjes op de wereld gezet worden.
Die toevoeging "van die vruchtbaarheidsbehandelingen" was bedoeld als terugverwijzing niet als onderscheid.

Ik zie dat het er vervelend staat. Excuus. Kwestie van vingervlugheid: sneller typen dan denken.

(en als je weet dat HCG een bijdrage aan mijn kinderschare geleverd heeft, zegt dat denk ik genoeg)

Die had ik nog niet eens gelezen.
Kus! :)

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

Echt he ;)
Ach gevoelige kwestie f. Maar uit de wereld nu.
Kunnen weer de stoere bbers uithangen ;)

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

even mijn kant dan: ik vond het wel zo netjes om EERST jou een pm te sturen, wist ik veel of je hier nog las of inmiddels ergens anders.
Daarna GELIJK hier openbaar excuus gemaakt

(vóórdat jij de PM hier deed kopiëren).

Ik vind het prima dat hij er staat, staat verder niets anders in dan wat ik eerder hier ook schreef, maar had wel gevoeliger kunnen liggen bijvoorbeeld met die persoonlijke info erin ook, dus snap de reactie van anderen ook.

Echte prive info had ik er heus uitgehaald.Als die er al in had gestaan.

Weer een hoop sensatie om niks natuurlijk met die stegeman...
Tis toch al jaren bekend dat anabolica vrij makkelijk via het internet is te bestellen..

Laat hem lekker achter pedofielen aangaan of echte zaken waar de samenleving aan te lijden heeft.

Die had ik nog niet eens gelezen.
Kus! :)

Echt he ;)
Ach gevoelige kwestie f. Maar uit de wereld nu.
Kunnen weer de stoere bbers uithangen ;)

Echte prive info had ik er heus uitgehaald.Als die er al in had gestaan.

:aai: :thumbs: Lief!

Zo en nu ga ik heel ladylike mijn traantje wegpinken en de mannen hier verder aan het woord laten.

• Like
Waarderingen: mat
Post uit het gastenboek: "Dankzij, Alberto uitgekomen op deze website, binnenkort even een bestelling plaatsen." :roflol:

Goed bezig Alberto!

[Link niet meer beschikbaar]

Cliffs:

- Chick met goeie ass/waiste/tits verhouding

- Relaxte kale bb'r, die normaal reageert op ''de confrontatie''

- *********.nl is een legit site, in 2 dagen je pakketje binnen.:cool: (Thanks Alberto)
Goeie samenvatting.

ligt het aan dat ik op curacao zit dat de link niet werkt of is dit bij andere mensen ook het geval=>?

Alberto heeft wel al zijn stelling sterk onderbouwd.

Nee, jij interpreteert zaken compleet verkeerd.
Ieder mens, jij incluis, wordt als slappeling geboren, hoewel er mentaal al echte vechters bij zitten.
Ik zou de laatste zijn die zo'n oordelende opmerking over kinderen maakt!

Goeie redding

TheRay schrijft...
Ik wil wel Winstrol doen....
Als ik vanavond geld overmaak, kan ik dan einde van de week binnen hebben nog ???

:lol::lol::lol:

Zwakke aflevering zoals altijd eigenlijk mbt dit onderwerp...

Onze kenner mag ook nog wel wat bijscholing gebruiken.
[Link niet meer beschikbaar]

Wat ik me nu afvraag, overigens nog niet de uitzending gezien, is het nu binnengekomen als waarschuwing of reclame om te gebruiken? :eek:
Het zal best weer vragen opgeleverd hebben in de huiskamers gevuld met een gymganger, bodybuilder of niet.. En de wazige eiwitpotten zullen her en der ook wel minitieus worden gelezen door ouders.
Altijd leuk zo'n uitzending. :D

oh jee krijgen we allemaal weer afkeurende blikken op het werk de volgende dag

edit * Oh k*t hij is al geweest ? GEMIST >_<

Ik kuur niet ik zit aan een shake dieet :yes:

Dat wijf die de afslankpillen verkocht one nice body :O.... Ik wil ook afslankpillen van dr... En een goeie workout erna. Haha wel voortaan even bij xxlnutritions de code vermelden. Doe maar een Tshirt rené t is winter nie mand tuiniert meer XD wat eenvage aflevering.

Terug
Naar boven