AndroidHealthClinic

Aankondiging Undercover in Nederland, 11 mei.

Ik had serieus tegen alberto gezegd: Were are the bodies?
Je hebt toch zo goed onderzoek gedaan, hoeveel doden zijn er op jaarbasis in NL door anabolen?

Hopen dat wij hier NL geen verbod krijgen net als België

Lekker druk hier :D

Je hebt toch zo goed onderzoek gedaan, hoeveel doden zijn er op jaarbasis in NL door anabolen?
Dat willen mensen toch niet zien? Ieder goed lijf komt door anabolen, want dat wondermiddel is makkelijk te krijgen, maar je gaat er dood aan. Zo kan de gemiddelde kijker met een gerust hart zijn zak chips leegvreten , en commentaar hebben op je bak rijst

0. Noppes. Nada. Storm in een glas water dit joh.
Vond het al dom dat geen van de betrapte een goed weerwoord had of een redelijk dialoog kon houden. Je lult die vent er zou uit met z'n gezeik over illegaal. Verantwoordelijk ligt altijd bij de gebruiker.... Zogenaamd schadelijk voor de gezondheid. Koop bewijzevan een doosje asperientjes bij de drogist en neem ze allemaal en je valt dood neer. En dat is prima legaal.

de nakomelingetjes die uit die vruchtbaarheidsbehandelingen volgen...;)
verloskundigengrapje, niet geschikt voor dbb :o

Dan had ik je bij deze nu het liefst op je neus gestompt!
Ik laat zelf hcg meelopen met me kuur, een middel dat schaars is en idd voor vruchtbaarheids behandelingen.
Wie is de zwakkeling, ik! Want ik heb mede dankzij hcg(ivf)
een pracht van een sterke en vooral slimme dochter!
Ik zou me kapot moeten schamen dat ik dit middel zelf gebruik/misbruik.
Maar dat is denk ik het egoisme in me?
Als ik zie wat mijn meisi medisch heeft moeten doorstaan,punctie etc noem maar op.
Om die kleine te mogen krijgen.....respect!
Zijn wij hier de zwakkelingen met aas om groter te worden, dan mensen die gewoon een kinderwens hebben.

En verloskundige grapje?Nieuw voor me, krijg zeker niet te horen welke praktijk?
En niet geschikt voor op dbb?Gewoon sowieso niet geschikt!
Even nadenken vriend voordat je zo'n opmerking maakt.

Ik laat zelf hcg meelopen met me kuur, een middel dat schaars is en idd voor vruchtbaarheids behandelingen.
Als ik zie wat mijn meisi medisch heeft moeten doorstaan,punctie etc noem maar op.
Zijn wij hier de zwakkelingen met aas om groter te worden, dan mensen die gewoon een kinderwens hebben.

En verloskundige grapje?Nieuw voor me, krijg zeker niet te horen welke praktijk?

Sla jij meisjes?

die site is nog gewoon up trouwens

Haha daar gaan mn toekomst plannen.. vaders zat ook mee te kijken, zegt die van: Zie je nou dat dat spul dodelijk is. Als je dat gaat gebruiken kan je oprotten uit het huis...

Dat wordt dus een huis huren voor 12 weken:p

Kan je terug zeggen: Een auto kan ook dodelijk zijn als je niet weet hoe je die moet besturen.

Nee, jij interpreteert zaken compleet verkeerd.
Ieder mens, jij incluis, wordt als slappeling geboren, hoewel er mentaal al echte vechters bij zitten.
Ik zou de laatste zijn die zo'n oordelende opmerking over kinderen maakt!

Uitzending viel me reuze mee. Die kale verkoper was best relaxd haha! Best een grote kerel volgens mij.

Jammer dat Jesse er niet in zat, beetje neppe AAS verkopen aan Alberto en zo :(

Valt nog mee dat ze creatine of whey niet hebben genoemd.

"Dit is zomaar op internet te bestellen. "

Nee, jij interpreteert zaken compleet verkeerd.
Ieder mens, jij incluis, wordt als slappeling geboren, hoewel er mentaal al echte vechters bij zitten.
Ik zou de laatste zijn die zo'n oordelende opmerking over kinderen maakt!

de nakomelingetjes die uit die vruchtbaarheidsbehandelingen volgen...;)
verloskundigengrapje, niet geschikt voor dbb
Je hebt het toch zelf over nakomelingetjes uit vruchtbaarheidsbehandelingen?

Dat HCG urine van zwangere vrouwen is is toch nieuw voor mij. Bedankt Alberto voor deze info!
Alleen pregnyl, al het UG werk is recombinant en er is ook genoeg HG werk recombinant. Heb iets gemist als ik de thread zo lees?

Dat zwangere vrouwen van week 4 tot week 16 van hun zwangerschap in die blauwe kannen plassen voor Moeders voor Moeders: Met die HCG die uit die urine onttrokken wordt, worden geneesmiddelen vervaardigd die gebruikt worden bij vruchtbaarheidsbehandelingen....
en dus ook voor andere doeleinden ;)
We leven in 2014, die shit kunnen we al jarenlang recombinant maken, en dat gebeurt ook. Op grote schaal.

Je hebt het toch zelf over nakomelingetjes uit vruchtbaarheidsbehandelingen?

Hier wordt dat vaker door de verloskundigen gezegd als er nieuwe kindjes op de wereld gezet worden.
Die toevoeging "van die vruchtbaarheidsbehandelingen" was bedoeld als terugverwijzing niet als onderscheid.

Ik zie dat het er vervelend staat. Excuus. Kwestie van vingervlugheid: sneller typen dan denken.

(en als je weet dat HCG een bijdrage aan mijn kinderschare geleverd heeft, zegt dat denk ik genoeg)

Terug
Naar boven