XXL Nutrition

Aankondiging Undercover in Nederland, 11 mei.

Dat wijf die de afslankpillen verkocht one nice body :O.... Ik wil ook afslankpillen van dr... En een goeie workout erna. Haha wel voortaan even bij xxlnutritions de code vermelden. Doe maar een Tshirt rené t is winter nie mand tuiniert meer XD wat eenvage aflevering.

die asser idd

wie las nog meer 2e kamerlid DBB ipv D66?

hjahahahaha IK hahah ik dacht klaar ik ga dit niet eens zetten op dbb strx denken mensen dat ik gek ben. was bezig met kip klaar maken zo uit ooghoek :P

Wat me ook op viel was de reactie van die "loonjongen" van **********.nl toen alberto zei dat het illegaal was.

Die kale wilde volgens mij zeggen dat ze al jaren dit doen zonder ooit iets van politie gehoord te hebben. Alsof het gedoogd werd.

Laatst bewerkt door een moderator:
[Link niet meer beschikbaar]

Cliffs:

- Chick met goeie ass/waiste/tits verhouding

- Relaxte kale bb'r, die normaal reageert op ''de confrontatie''

- ********.nl is een legit site, in 2 dagen je pakketje binnen.:cool: (Thanks Alberto)

Lekker indd die Lisa uit osdorp, wat een ass

Noemen bronnen is nog steeds de regels, ook als de sites op TV zijn genoemd of elders. Geschoond.

Het script van GetXXL kwam wel aardig overeen met de uitzending.

"Het is De Anabolendealer" :roflol: wat een uitzending.

die van *** bron die niet genoemd mag worden .nl *** lachen zich werkelijk kapot nu gok ik :roflol:

wilt iemand nog wat dexaprine kopen? (owja en alberto uhmm... grapjuh?)

Relaxte gasten,een lekker wijf met een dikke ass en een bollenkweekster, wow wat een spektakel was het weer bij onze Alberto, dat dit kan in Nederland.

Afgezien van het onderwerp is het echt een lachwekkend slecht programma.
Doe eerst eens wat research naar het onderwerp wat je gaat behandelen....

heb in 2012 bij b en f dexaprine gekocht heb nog steeds de mail met prijs erin haha, kan ik geld terug vragen?

jep, heb ik toen ook gedaan.

@ 13:30

Hyper van een stacker en de HGC kuur injecteren van vrouwelijke urine :roflol: .

14wyghu.png

---------- Toegevoegd om 12:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:59 ----------

even mijn fotoshop skills:P die foto eronder had ik nog in mijn mail box van body en fitshop.

hij blackmailt B&F

Wat een slechte tv weer.

Typisch op maat gemaakt voor sbs volk. Net zoals dat iedere kerel die op vakantie gaat naar Azie daar minderjarige kinderen verkracht.....

Daarbij mis ik nog altijd het punt waar dit zou moeten verschillen van de gemiddelde drugs gebruiker, roker of persoon die drank gebruikt. Het is nog altijd je eigen keuze.

Terug
Naar boven