AndroidHealthClinic

Aankondiging Undercover in Nederland, 11 mei.

Nee, jij interpreteert zaken compleet verkeerd.
Ieder mens, jij incluis, wordt als slappeling geboren, hoewel er mentaal al echte vechters bij zitten.
Ik zou de laatste zijn die zo'n oordelende opmerking over kinderen maakt!

Bedankt voor je excuus en uitleg.
Waardeer dat je het even recht wilde zetten maar had ook gewoon op het topic gekund.
Ipv prive.Toch?
Maar goed. Bedankt

Niet boos zijn!Ik bedoel het heel anders dan jij het hebt geïnterpreteerd!Dat grapje werd wel vaker gemaakt als de verloskundigen hier een kindje ter wereld gingen zetten.Ik zou never nooit zo'n oordelende opmerking durven maken, helemaal niet over vruchtbaarheidsbehandelingen. Ik weet wat dat van iemand vraagt en weet zowel de route als de uitkomst ervan.Het spijt me als ik zaken zo geformuleerd hebt dat jij deze indruk kreeg, maar wilde het even recht zetten

Pb delen had ook weer niet gehoeven man.. Is niet voor niets een privé bericht.

Ik wil ook zo een hcg kuurtje om 20 kg af te vallen... Iemand een idee waar ik bloembollen kan kopen?

Het gaat nog redelijk in dit topic, maar laten we nu niet vol debiel gaan.

We moeten nooit vol debiel gaan.

Alleen pregnyl, al het UG werk is recombinant en er is ook genoeg HG werk recombinant. Heb iets gemist als ik de thread zo lees?

We leven in 2014, die shit kunnen we al jarenlang recombinant maken, en dat gebeurt ook. Op grote schaal.
maar waar gaan de blauwe kannen dan heen?
inb4
[Link niet meer beschikbaar]

Pb delen had ook weer niet gehoeven man.. Is niet voor niets een privé bericht.

Niet mee eens.
De opmerking staat hier gewoon on topic,en kan erg gevoelig liggen.
Zoals hier.
Dus als je dan netjes excuus maakt, en het een misplaatste ongelukkige opmerking is.
Prima,excuus aanvaard!Kan gebeuren zijn allemaal mensen.
Maar wees een VENT (in dit geval een vrouw)
En maak dan hier netjes excuus,(en niet alleen via pm)

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

Dit

Alleen pregnyl, al het UG werk is recombinant en er is ook genoeg HG werk recombinant. Heb iets gemist als ik de thread zo lees?

We leven in 2014, die shit kunnen we al jarenlang recombinant maken, en dat gebeurt ook. Op grote schaal.

Nee je hebt niks gemist. Er werd verder niks uitgelegd, alleen even snel gezegd dat hcg in de urine van zwangere vrouwen zit omdat dat nou eenmaal sensationeel klinkt op tv.

Niet mee eens.
De opmerking staat hier gewoon on topic,en kan erg gevoelig liggen.
Zoals hier.
Dus als je dan netjes excuus maakt, en het een misplaatste ongelukkige opmerking is.
Prima,excuus aanvaard!Kan gebeuren zijn allemaal mensen.
Maar wees een VENT (in dit geval een vrouw)
En maak dan hier netjes excuus,(en niet alleen via pm)

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

Dit

Kan wezen, maar als iemand er voor kiest om het privé te doen, is het niet meer dan respectvol om dat niet te delen. Ik neem aan dat mensen zelf kunnen beslissen of dat openbaar gemaakt moet worden ja of nee, hoeven anderen niet voor ze te beslissen.

Maargoed dat is mijn mening.

Vanwaar dan een tekort?5jaar persoonlijk helaas ervaring mee gehad.

Vanwaar dan een tekort?5jaar persoonlijk helaas ervaring mee gehad.
Van Pregnyl kan prima een tekort ontstaan, dat komt wel uit de urine van zwangere vrouwen. Alleen recombinante varianten, zoals Ovitrelle, kan in principe geen tekort aan zijn, omdat ze het gewoon zelf in cultuur kunnen synthetiseren. Wordt al ruim een decennium gesynthetiseerd, dus heel nieuw is dat ook weer niet.

Kan wezen, maar als iemand er voor kiest om het privé te doen, is het niet meer dan respectvol om dat niet te delen. Ik neem aan dat mensen zelf kunnen beslissen of dat openbaar gemaakt moet worden ja of nee, hoeven anderen niet voor ze te beslissen.

Maargoed dat is mijn mening.

Ik respecteer je mening.Had hem ook nooit op het topic gezet,als ze hier ook even excuus en uitleg had gegeven.
Dat had had wel zo netjes geweest, wie weet hoeveel mensen het nog lezen en in die molen zitten.
Dan had netjes hier uitleg wel op ze plaats geweest.

Nogmaals,klaar voor mij.Excuus geaccepteerd

even mijn kant dan: ik vond het wel zo netjes om EERST jou een pm te sturen, wist ik veel of je hier nog las of inmiddels ergens anders.
Daarna GELIJK hier openbaar excuus gemaakt

(vóórdat jij de PM hier deed kopiëren).

Ik vind het prima dat hij er staat, staat verder niets anders in dan wat ik eerder hier ook schreef, maar had wel gevoeliger kunnen liggen bijvoorbeeld met die persoonlijke info erin ook, dus snap de reactie van anderen ook.

Terug
Naar boven