Fitness Seller

unstoppable op nuchtere maag

specialpaint

Ripped Bodybuilder
Waardering
479
Lengte
1m60
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
heren bb ers

heeft iemand van jullie ervaring met het nemen van ,, unstoppable,, op nagenoeg nuchtere maag alleen wat snelle carbs banaan wat red bull chocolade etc

ga dan korte training doen en goed opwarmen ivm fotoshoot op vakantie

graag iemand die het wel eens s.ochtens heeft genomen en wat het effect was

gr opa

Deze morgen nog gedaan. Effect is bij mij hetzelfde. Het enige verschil met savonds is dat ik sneller moe ben en ik soms ook maag/darm klachten krijg.

• Topic Starter Topic Starter
Deze morgen nog gedaan. Effect is bij mij hetzelfde. Het enige verschil met savonds is dat ik sneller moe ben en ik soms ook maag/darm klachten krijg.

oke maar de energie en pomp werkt dan wel begrijp ik

---------- Toegevoegd om 19:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ----------

wat is het maximale aantal scoops wat je genomen hebt ?? ik al een keer 3 maar dan ga je echt als een raket en idd beetje maagpijn

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha wow 3 scoops :eek:

Ik neem het wel vaker zo ja, whey shake en handje noten, pre-work en dan trainen. Gaat heerlijk :D

Haha wow 3 scoops :eek:

Ik neem het wel vaker zo ja, whey shake en handje noten, pre-work en dan trainen. Gaat heerlijk :D

weet je ik ben vrij immuun voor pre-workouts dmaa deed ook niks bij mij agmatine ook niet alleen
unstoppable doet wel iets maar ik moet het niet meer als 1 a2 maal p. week doen

opa

weet je ik ben vrij immuun voor pre-workouts dmaa deed ook niks bij mij agmatine ook niet alleen
unstoppable doet wel iets maar ik moet het niet meer als 1 a2 maal p. week doen

opa

Lekker hierbij blijven dan toch, dan heb je iets gevonden dat voor jouw werkt ;)

Ik zou zeggen knal 1 scoop op LEGE maag en zie wat gebeurt, ze werken dan vrijwel meteen.
Als het effect jou niet bevalt, doe nog scoop erbij.
Wat eten kan je altijd na het innemen van je pre-wo.

Heeft trainen op nuchtere maag voordelen dan? Ik heb brandstof nodig voordat ik ga trainen

Heeft in mijn ogen niet echt een voordeel. Ik ga op 1-1,5 scoop al lekker. Als ik meer neem dan krijg ik teveel last van men maag.

Pre workout voor een vakantiekiekje? Ik dacht dat dat spul voor ongemotiveerde mensen was die geen zin hebben om te fitnessen.

Ken een vriend die dat eens deed.

Was mooie dienst, lekkere cake en koffie

• Like
Waarderingen: mat
ik maak altijd op mijn vakantie een aantal foto.s meestal de laatste dag gewoon omdat je dan lekker bruin bent een mooie plek opzoeken de reden voor s.ochtens is omdat dan niet met al die pottekijkers zit en niet zo volgevreten ben met eten

laatste keer heb ik geloof het of niet s. ochtens om 7.00 uur 2 bananen gegeten 2 glazen met wodka gemixt met
red bull en ben gaan oppompen nou geloof me een pomp krijg je nu wil ik het in combie met unstoppable doen

daarna uiteraard goed ontbijten en zwemmen om nuchter te worden hahaha

opa

Tis toch sowieso altijd de bedoeling om een preWO op redelijk lege maag in te nemen? Het word dan sneller opgenomen en hoe sneller het opgenomen word hoe meer je het als een 'rush' ervaart en hoe hoger de concentratie actieve ingrediënten in je bloedstroom.

Tis toch sowieso altijd de bedoeling om een preWO op redelijk lege maag in te nemen? Het word dan sneller opgenomen en hoe sneller het opgenomen word hoe meer je het als een 'rush' ervaart en hoe hoger de concentratie actieve ingrediënten in je bloedstroom.

Dit is correct inderdaad...

ik doe altijd op nuchtere maag, met volle maag of ietswat gevuld merk ik er niets van

Terug
Naar boven