XXL Nutrition

Unstoppable V2

Ben benieuwd. Denk dat ik direct een shitload inkoop om een voorraadje te hebben. Je weet nooit wanneer hij weer van de markt wordt gehaald ;)

Ben heel benieuwd. Hoop dat het versie 1 enigszins kan evenaren!

als ie even goed is als de eerste versie zeker halen.

anders kan ik er altijd wat extra dmaa bij gooien :o

Nieuwe variant op een designerdrugs, flink verkopen en wachten op de ban. Ach.. kunnen we in ieder geval weer een paar maanden beuken in de gym.

Vond de eerste versie al niks, hetzelfde met Jack. Zal wel per persoon verschillen.

Als ie even slecht is als de eerste versie, ga ik hem zeker niet halen.

Shark, je zal er waarschijnlijk niet zo afhankelijk van zijn als de rest ;) De rest heeft het nodig om te presteren, wij niet..

Misschien wel ja. De enige die ik goed vond was no xplode 2.0nt en crack. Allebij verboden vanwege 1.3. Alles erna vond ik allemaal bende.

Misschien wel ja. De enige die ik goed vond was no xplode 2.0nt en crack. Allebij verboden vanwege 1.3. Alles erna vond ik allemaal bende.
NoxiPro, Shatter SX7 en Neurocore (met Yohimbe destijds) vond ik echt wel knallers :) No-Xplode was vooral zo populair vanwege de vinpocetine die erin zat, wat helaas ook verboden werd...

Goede ouwe tijd hehe

laatst stond hier iets over alphadrive en devils shot

die twee schenen ook wel goed te werken kan ik me herinneren, zijn die nog te krijgen? en dan wel met dmaa

Voor de junkies onder ons,Craze komt ook nieuwe versie van

[Link niet meer beschikbaar]

Wat voor stof zit er dit keer in?
Vitamin C (as ascorbic acid) 250mg 277%

Craze Proprietary Blend 4.75g * :

Creatine Monohydrate, Trimethylglycine (Betaine Anhydrous), L-Tyrosine, L-Citrulline, Choline Bitartrate, Greater Galangal Extract (root), Little Clubmoss Extract (whole plant), Caffeine, Anhydrous, Green Coffee Bean Extract, Velvet Bean Extract (seed)

Terug
Naar boven