XXL Nutrition

Unstoppable V2

Bezoekers in dit topic

Psvcr7

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
2 dec 2013
Berichten
3.800
Waardering
2.000
Lengte
1m85
Massa
86kg
Op facebook werd aangekondigd dat van de inmiddels al lang verboden pre workout unstoppable de 2de versie ervan kwam, ik kan echter nergens ingredienten vinden hiervan of een datum waarop hij uitkomt.
Kun je hetzelfde verwachten of wordt het zon bagger 2de versie?
 
Ik denk dat het wel een knaller wordt. Ze zijn een jaar bezig geweest iets nieuws te ontwikkelen. Als ze wilden mee-liften op het vorige succes van de naam, hadden ze vast wel wat snellers uitgebracht om zo meer inkomsten te genereren. Alhoewel het natuurlijk ook tegen kan vallen omdat mensen een enorm hoog verwachtingspatroon hebben. Is altijd beetje dubbel haha
 
Ik hoop op een inhoudelijk goed product. Niet alleen eens bom aan stims:D
 
Ik hoop op een inhoudelijk goed product. Niet alleen eens bom aan stims:D
Mensen willen dat toch alleen? Helemaal crazy gaan tijdens een training? Focus + energie(oneindig en lage pijngrens) + pomp + euforisch gevoel is voor de meesten écht wel het belangrijkste volgens mij. Daarom ging iedereen zo hard op Noxi, Jack en Unstoppable.
 
Dat is wel waar. Mooie stoffen waar het om gaat als Agmatine, Citrulline, Betaine en zo zijn vaak laag gedoseerd. Dat bedoel ik meer. Je koopt een bak stims de rest is "window dressing" of hoe noem je dat. :cool:
 
Haha, ja labeldressing toevallig? :P Anyway, als het goede energie, focus en pomp geeft, ben ik blij genoeg :D
 
Ben benieuwd wat voor shit ze er nu in hebben weten te gooien. Net zoals die drugs evolutie steeds weer een molecuultje veranderen zodat het weer mag oid.
 
Ben benieuwd wat voor shit ze er nu in hebben weten te gooien. Net zoals die drugs evolutie steeds weer een molecuultje veranderen zodat het weer mag oid.

Ja waarschijnlijk gooien ze er gewoon allemaal designer drugs in. Net als in craze een of andere designer meth amfetamine uit taiwan ofzo :D
 
Ja waarschijnlijk gooien ze er gewoon allemaal designer drugs in. Net als in craze een of andere designer meth amfetamine uit taiwan ofzo :D

haha precies:D
 
Niet ontkennen dat jullie het niet prettig vinden...
 
Oh, het komt negatief op mij over dat het een negatieve eigenschap is haha
 
Stiekem zijn we gewoon een stelletje vieze junkies..
 
Niks stiekems meer aan :roflol:
 
Hoop dat ze er goed veel drugs in gooien.
 
Niks stiekems meer aan :roflol:

echt he :roflol:



ik ben bas, en ik gebruik graag stofjes die net iets te dicht bij amfetamine komen voor mijn trainingen :o
 
Back
Naar boven