AndroidHealthClinic

US marines in actie....effe checken!

Moest ik die man daar zien liggen ik zou er ook gewoon op schieten. Liever hij eraan als de kans lopen dat hij mij enkele dagen nadien neerknalt of plannetjes beraamt met zijn andere vriendjes. [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Guntheru zei:
Moest ik die man daar zien liggen ik zou er ook gewoon op schieten. Liever hij eraan als de kans lopen dat hij mij enkele dagen nadien neerknalt of plannetjes beraamt met zijn andere vriendjes. [Afbeelding niet meer beschikbaar]
stoer!!!!

er bestaat ook nog zoiets als het krijgsgevangenschap, is in deze een goede oplossing.
"jah maar voor je het weet blazen ze zichzelf op!" Dit risico loop je nou eenmaal in een oorlog. Ook al hebben de soldaten er zelf voor gekozen, ze zitten nu eenmaal in deze situatie en zullen er hoe triestig dan ook toch echt zelf mee om moeten gaan.

andrew zei:
stoer!!!!

er bestaat ook nog zoiets als het krijgsgevangenschap, is in deze een goede oplossing.
"jah maar voor je het weet blazen ze zichzelf op!" Dit risico loop je nou eenmaal in een oorlog. Ook al hebben de soldaten er zelf voor gekozen, ze zitten nu eenmaal in deze situatie en zullen er hoe triestig dan ook toch echt zelf mee om moeten gaan.

Ik ken genoeg gasten die in voormalig joegoslavie hebben gediend.. en geen van hen is weer zo geworden als dat ze waren.. misschien geen goede vergelijking omdat deze jongens het veel zwaarder hebben ivm daadwerkelijk schieten ed.. maar het gaat om het principe.. en ik kan mij heel goed voorstellen dat op een gegeven moment de maar vol is.. en wat maakt in hun ogen nu 1 dode meer of minder uit.. in principe zijn de meesten toch al gesneuveld tijdens gevechten..

het nadeel voor deze jonge is dat hij het voor het oog van de media heeft gedaan en nu zal hij naar alle waarschijnlijkheid hard en genadeloos worden gestraft..

en dat vind ik oneerlijk..

Tja ik vind het ook maar raar, oorlogs regels. Als al je homiez om je heen afgeknalt worden en de pl**ris breekt uit, tja dan kan ik me goed voorstellen dat je dat soort regels aan je laars lapt. All is fair in love and war....

Terug
Naar boven