XXL Nutrition

Usain Bolt: 9.4 seconds That’s the human limit... no matter how hard you train

hoe denken de meeste over doping gebruik bij sprinters, die lichamen liegen er niet over. Ik kan het haast niet geloven dat het naturel is.

Geen discussie over doping aub :o

• Topic Starter Topic Starter
Bolt verliest van Gatlin???

De olympisch kampioen van 2004 klokte 9,94 en hield daarmee de olympisch kampioen van 2008 en 2012 0,01 achter zich. Bolt had dit seizoen, mede door lichte pijntjes, nog maar één 100 meter gelopen in 10,09.

Wordt als groot nieuws gebracht, alsof er nu opeens iemand sneller is dan Bolt. De beste tijden van Bolt zijn het bewijs dat hij ver uit de snelste is. Dat hij eens wordt verslagen ligt aan de tijd van Bolt zelf en dus zijn vorm/motivatie.
Ik durf mijn geld nu al op goud te zetten voor Bolt in 2016.

Vorig jaar rond deze tijd verloor hij ook van Blake. Toch had hij de OS weer dik gewonnen.
Op het WK gaat hij ook gewoon winnen :)

De olympisch kampioen van 2004 klokte 9,94 en hield daarmee de olympisch kampioen van 2008 en 2012 0,01 achter zich. Bolt had dit seizoen, mede door lichte pijntjes, nog maar één 100 meter gelopen in 10,09.

Wordt als groot nieuws gebracht, alsof er nu opeens iemand sneller is dan Bolt. De beste tijden van Bolt zijn het bewijs dat hij ver uit de snelste is. Dat hij eens wordt verslagen ligt aan de tijd van Bolt zelf en dus zijn vorm/motivatie.
Ik durf mijn geld nu al op goud te zetten voor Bolt in 2016.

En Blake dan?

LOL zie u'm net voorbij komen, Finale tennis Roland Garros.......
foto's aan het maken.....

Vanavond Churandy vs Usain :D ( 21.48 BBC 3 :P )

Gatlin die vorige week bolt versloeg is weer door lemaitre afgetroefd.
[Link niet meer beschikbaar]

Zieke snelheid op het einde van Lemaitre, met een goede start zo 9.80!

Check m nu op bbc :D Komt in een f1 wagen de baan op

Begint binnen paar minuutjes. Stay tuned!

---------- Post toegevoegd 13 June 2013 om 21:53 ----------

Jammer voor Martina. Zal hij nu ook nog 'blij' zijn?

Hallo, dit forum spreekt me aan maar ik weet niet of ik als voetballer op dit forum aan het juiste adres ben. Ik heb ook een vraagje over sprinten. Ik gebruik sinds een aantal wedstrijden een apparaatje van Adidas Micoach onder m'n voetbalschoenen. Op mijn voetbalschoenen was mijn hoogste sprintsnelheid 30,8 km/h, vanmiddag ging ik hardlopen op gewone hardloopschoenen en hield toen het apparaatje gewoon in m'n hand. Ik zag op de app dat ik 30,71 km/h haalde. Weet iemand die verstand van sprinten heeft of dit een beetje snel is en hoe het komt dat ik op straat een mindere snelheid haal ?

Terug
Naar boven