1987Sander1987
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 133
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb nog nooit iemand gezien met een 250kg deadlift en een kleine rug.
World record?
Dacht dat coleman 400 lbs. deed of is dat filmpje van daar voor?

Wat is dit nou weer voor onzin, graag niet vervuilen met die ecto's die hun lichaam slopen met uber zware deadlifts. Aardig gewicht kan hij deadliften, maar hoe breed hij erbij staat. Come on.

Hoe kan je zoveel gewicht hebben en toch zo klein zijn? someone please explain

dat had ik wel gelezen, maar ik kon er niet uit opmaken over welke oefening dat ging.
maar sowieso moet je er progressie inhouden, ga eens door naar de 5x10 dan 5x12 en als je dat bereikt hebt kan je ervoor kiezen om bijvoorbeeld 5 kilo om je middel te hangen (d.m.v. een dipriem,belt,ketting,spanband whatever) weer te beginnen bij 5x6 en weer door te gaan tot je 5x12 etc etc etc
een andere methode die bij mij heel goed werkte als ik maar 1 keer pullups deed in de week was progressie op totaal aantal herhalingen. ik koos ervoor om 30, 40 en 50 herhalingen te doen. zodra ik 50 herhalingen had gehaald dan verhoogde ik het gewicht wat ik erbij had hangen om mijn dipriem en ging weer voor 30 herhalingen in totaal. zou er dus zo uit kunnen zien: 6/6/7/6/5 = 30 totaal. de week erna 40 herhalingen in totaal. bij het eerste setje probeerde ik dan meestal mijn maximaal aantal behaalde herhalingen (met dat gewicht) te verbeteren maar bleef wel altijd 1 herhaling bij falen vandaan.
gewoon zorgen dat je op een manier jezelf verbeterd, continu hetzelfde doen heeft gewoon geen nut. een jongen bij mij in de sportschool deed al 3x10 toen ik er kwam trainen en nu na 5 jaar nog steeds 3x10. raad eens hoeveel hij er beter uit is gaan zien door die methode?![]()
Wat is dit nou weer voor onzin, graag niet vervuilen met die ecto's die hun lichaam slopen met uber zware deadlifts. Aardig gewicht kan hij deadliften, maar hoe breed hij erbij staat. Come on.
@Sander,
ik ben gister bezig geweest en voel hem wel aardig vandaag in me Lats.![]()
Je geeft aan altijd 4x8 te doen, daarmee afwisselen?
5x5 lekker zwaar, 4x8 een poosje, 3x12? als afwisseling ofzo ?

die ecto vreet jou wel op als ontbijt, en hij weegt ong evenveel als jij dus 'ecto' was een slechte woordkeuze

@Sander,
ik ben gister bezig geweest en voel hem wel aardig vandaag in me Lats.![]()
u r kiddin' right? zo niet, dan weten we gelijk het probleem van je lack of V-vorm. doe je wel deadlifts? of durf je niet zwaar te gaan...
p.s. deze man heeft een haarfijne techniek, dus waarom lichaam slopen?
edit: serieus.. haten op iemand die meer dan 4x zijn eigen lichaamsgewicht deadlift... please tell me youre not serious, anders verdien je echt een ban
uber czs aansturing? freak genetics? dunnow... hij is natuurlijk ook wel de enige in de wereld die dit kan aan dat BW, dus probably gewoon ****ing gifted![]()
In die video doet hij geen (goede) conventionele deadlift. Ten eerste moet de bar op de grond rusten tussen reps. Ten tweede is z'n start positie niet goed, de bar moet in het midden boven je voeten en tegen je schenen aan.
Deadlift is de oefening die in je rugschema moet hebben zitten.
Natuurlijk doe ik wel Deadlifts, maar dan met een betere vorm en niet zo heel zwaar wat hij doet. Ik doe 8-10 reps op proper form.

Juist, behalve dat het het meest essentiele van een deadlift mist is het een perfecte deadlift.Ja oke, als hij hem op de grond rust is het een echte (deadlift) en alleen dat hij iets niet tegen zijn schenen aan zit.
Verder is die perfect.

Ik vind z'n rug wel erg gekromd. Leuk voor een max attempt. Niet cool om als perfecte deadlift vorm aan te houden.