AndroidHealthClinic

V wilt maar niet

• Topic Starter Topic Starter
hier zie je em van de zijkant (iets minder gewicht):
http://www.youtube.com/watch?v=SzGIbU1ifV8&feature=youtu.be

technisch gezien is het haarscherp. maar je hebt vast gelijk, misschien kan de man met een wereldrecord op zijn naam nog wat leren van de gay ass deadlifts die die gast op jouw filmpje doet :rolleyes:

Rustig man. Waarom gay ass? Zwaar hoeft niet altijd beter te zijn.
Het ging gewoon om de juiste uitvoering en die kan ook op 2 punten zelfs nog beter.

Ik vind z'n rug wel erg gekromd. Leuk voor een max attempt. Niet cool om als perfecte deadlift vorm aan te houden.

bovenrug bolling maakt niet uit, lowerback is perfect. ;)

Rustig man. Waarom gay ass? Zwaar hoeft niet altijd beter te zijn.
Het ging gewoon om de juiste uitvoering en die kan ook op 2 punten zelfs nog beter.

gay ass vanwege de obsessie m.b.t. rechte rug, natuurlijke houding is gewoon bolling. gaat je alleen maar kilo's kosten, dus ook mass on the long run.

ik doe altijd
latpulldown widest grip mogelijk
t-bar row of cable row
BOR
wide grip pull ups

hier krijg je garandeerd grote rug van. Je kan e.v.t. rug 2x per week pakken?

Zelfs niet met oog op potentiele blessures? Dus buiten de contest rules? Zou jij zeggen dat je altijd maar zo moet deadliften?

de grootste boosdoener is als je rug tijdens het liften van vorm veranderd. als je met een rounded upperback start en finished is er geen probleem.

ik zal eens kijken of ik nog iemand kan door verwijzen naar deze thread die het beter kan uitleggen (met plaatjes enzo)

Ok cool, klinkt interessant.

Waarvoor gaat iedereen haten op een 300+ deadlift? **** it welke vorm het is, niemand in dit topic doet dat.

Stelletje heumeus.

Machine pullovers, nee echt.

Pullups
BOR
DL
Cable row
Lat pully

ook goed ;)

Ik heb nog nooit echt chins en pullups gedaan. Dus daar kan ik niet over oordelen afwisselen is het belangrijkste, als je jaar in jaar uit hetzelfde doet schiet je niet op.

En geef het de tijd het zal niet met een maand of 2-3 zomaar in verhouding zijn. En sommige hebben nou eenmaal minder aanleg voor een uitgesproken v-vorm.

Het valt me wel op dat ze in deze secties nogal kortzichtig zijn, niet verdiepen in bepaalde methodes van de andere takken van de krachtsport.

Terug
Naar boven