XXL Nutrition

Vader slaat aanrander dochtertje dood

als dit je overkomt kan je volgens mij niet meer normaal denken , stoppen slaan door
maar omdit nou normaal te vinden , nee

Het is nog altijd 1 zijn woord tegen de andere.. Wie zegt dat het niet anders is gegaan?
Misschien was de vader zijn dochtertje wel aan het aanranden en waren de rollen omgedraaid. Niemand dat nu de waarheid zal weten.

Ik volg Big T hierin.. but like i said rednecks. De persoon stond op zijn property en was een gevaar voor zijn familie. Alles kan en mag in state of cowboys.

Ethische kwesties :popcorn:

get off off my property sonny!:D

Goed gedaan door die vader!:thumbs:

Dus als je ooit eens iemand dood wilt slaan hoef je alleen maar te zeggen dat hij een poging deed je dochtertje "aan te randen" ... (wat betekent "alledgedly mollested" eigenlijk ?)

Vermeend misbruikt. Hij heeft die kerel doodgeslagen, dus hoe weten wij nu of die kerel echt zijn dochtertje aanrandde? Lees ook nergens dat het meisje dit heeft bevestigd, alleen dat ze het naar omstandigheden goed maakt. Lijkt mij in ieder geval dat niemand hier kan zeggen hoe die zou reageren als zoiets gebeurd, daar kom je dan pas achter.

Iemand vermoorden gaat veel te ver. Daar ga je later ook nog last van krijgen. Oog om oog, tand om tand. Maar de weegschaal is hier niet in balans.

Meh, ik zou ook helemaal losgaan als iemand me kind zou aanranden

Opgeruimt staat netjes

mooi gelijk opgelost

Gelukkig meer mensen in dit topic die het mooi vinden en maar een paar huilies die allemaal weer niet vinden kunnen. "je hebt het recht niet" etc.

En OF je het recht hebt. Als ik een dochtertje zou hebben en dit zou gebeuren zou ik die persoon ook helemaal lens slaan. Datie vervolgens dood gaat is niet mijn probleem. Mooi opgelost ook, want pedofilie is een ongeneeslijke ziekte en pedo's zijn beter af dood dan levend. Van mij mogen ze allemaal een dodelijke injectie krijgen. Come at me

Gelukkig meer mensen in dit topic die het mooi vinden en maar een paar huilies die allemaal weer niet vinden kunnen. "je hebt het recht niet" etc.

En OF je het recht hebt. Als ik een dochtertje zou hebben en dit zou gebeuren zou ik die persoon ook helemaal lens slaan. Datie vervolgens dood gaat is niet mijn probleem. Mooi opgelost ook, want pedofilie is een ongeneeslijke ziekte en pedo's zijn beter af dood dan levend. Van mij mogen ze allemaal een dodelijke injectie krijgen. Come at me

Dan is het dus JUIST WEL jouw probleem, jij slaat hem tenslotte dood:rolleyes: In Amerika kan je er misschien goed vanaf komen, als je iemand uit zelfverdediging dood slaat(in dit geval voor zijn dochtertje), maar in NL zou je toch wel 5-10 jaar cel krijgen... Houd het dus maar lekker uit je hoofd:rolleyes:

+1 Je mag het recht niet in eigen hand nemen. Maar waarschijnlijk zal hij geen hele lange gevangenisstraf krijgen.

Gok op een 10j.. Maar eens dat in de gevangenis uitkomt dat hij een childpredator is, zullen de rollen wel omgedraaid worden en zal hij telkens de zeep mogen pakken van de grond

Ik zou wel sneu vinden als hij de bak in moest.. Ik zou precies hetzelfde gereageerd hebben.

De dader komt er eigenlijk makkelijk vanaf, want die heb je vermoord. Terwijl jij dan nog jaren moet zitten. Dus wie heeft er dan gewonnen? Daar komt bij dat aanranding een erg breed begrip is.

Dude got what he deserved...

Ik denk dat het bij de vader zwart voor de ogen is geworden. Dat kan ik mij ook levendig voorstellen.
Ik geloof ook niet dat hij nog weet hoe hij uit zijn dak is gegaan. Het gaat er om dat er geen enkele vorm van zelfbeheersing aan te pas is gekomen.

Zou jij "gecontroleerd" tekeer gaan als je dat ziet gebeuren bij jouw kind?

Nee.. Dat geloof ik niet. Bij mij zouden ook alle stoppen er uit gaan. Dat is natuurlijk, je beschermd wie zichzelf niet kan beschermen. Zeker als het je kind is.

plus het feit dat hij het op de ouderwetse manier heeft afgehandeld met de vuisten... voor hetzelfde geld kon hij zelf een pak rammel terug krijgen en had hij als hij hem echt wou killen een knuppel of andere wapen bijgepakt

plus het feit dat hij het op de ouderwetse manier heeft afgehandeld met de vuisten... voor hetzelfde geld kon hij zelf een pak rammel terug krijgen en had hij als hij hem echt wou killen een knuppel of andere wapen bijgepakt
+1. Dan had het inderdaad meer de indicatie gegeven dat hij voor de kill aan het gaan was.

Dit is 'gewoon' blinde woede geweest.

Zeer goed gedaan door die vader ik begrijp hem volkomen zouden alle vaders moeten doen het systeem faalt altijd.

Dan is het dus JUIST WEL jouw probleem, jij slaat hem tenslotte dood:rolleyes: In Amerika kan je er misschien goed vanaf komen, als je iemand uit zelfverdediging dood slaat(in dit geval voor zijn dochtertje), maar in NL zou je toch wel 5-10 jaar cel krijgen... Houd het dus maar lekker uit je hoofd:rolleyes:

Ja want doden kunnen praten. Hoody wat ben je toch een oen

Terug
Naar boven