- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is nog altijd 1 zijn woord tegen de andere.. Wie zegt dat het niet anders is gegaan?
Misschien was de vader zijn dochtertje wel aan het aanranden en waren de rollen omgedraaid. Niemand dat nu de waarheid zal weten.
Ik volg Big T hierin.. but like i said rednecks. De persoon stond op zijn property en was een gevaar voor zijn familie. Alles kan en mag in state of cowboys.
Ethische kwesties![]()

Dus als je ooit eens iemand dood wilt slaan hoef je alleen maar te zeggen dat hij een poging deed je dochtertje "aan te randen" ... (wat betekent "alledgedly mollested" eigenlijk ?)
Gelukkig meer mensen in dit topic die het mooi vinden en maar een paar huilies die allemaal weer niet vinden kunnen. "je hebt het recht niet" etc.
En OF je het recht hebt. Als ik een dochtertje zou hebben en dit zou gebeuren zou ik die persoon ook helemaal lens slaan. Datie vervolgens dood gaat is niet mijn probleem. Mooi opgelost ook, want pedofilie is een ongeneeslijke ziekte en pedo's zijn beter af dood dan levend. Van mij mogen ze allemaal een dodelijke injectie krijgen. Come at me
In Amerika kan je er misschien goed vanaf komen, als je iemand uit zelfverdediging dood slaat(in dit geval voor zijn dochtertje), maar in NL zou je toch wel 5-10 jaar cel krijgen... Houd het dus maar lekker uit je hoofd
+1 Je mag het recht niet in eigen hand nemen. Maar waarschijnlijk zal hij geen hele lange gevangenisstraf krijgen.
+1. Dan had het inderdaad meer de indicatie gegeven dat hij voor de kill aan het gaan was.plus het feit dat hij het op de ouderwetse manier heeft afgehandeld met de vuisten... voor hetzelfde geld kon hij zelf een pak rammel terug krijgen en had hij als hij hem echt wou killen een knuppel of andere wapen bijgepakt
Dan is het dus JUIST WEL jouw probleem, jij slaat hem tenslotte doodIn Amerika kan je er misschien goed vanaf komen, als je iemand uit zelfverdediging dood slaat(in dit geval voor zijn dochtertje), maar in NL zou je toch wel 5-10 jaar cel krijgen... Houd het dus maar lekker uit je hoofd
![]()