- Waardering
- 3.208
Big T,
Jij reageert alsof het de jongen zijn bedoeling was om de man dood te slaan.
Als ik alle informatie over dit incident die ik heb bij elkaar optel krijg ik een heel ander beeld van deze situatie;
We hebben een jonge vader van 23 jaar in de kracht van zijn leven die plotseling van iemand hoort dat iemand zijn dochtertje heeft meegenomen, vervolgens gaat hij als een speer opzoek en hoort hij zijn dochtertje schreeuwen in de stal en ziet dat zijn eigen dochtertje door een volwassen vent op gruwelijke wijze seksueelwordt misbruikt.
Hij slaat vervolgens de man een aantal keren op zijn nek en hoofd (dit is onderzocht en die zin duid erop dat er geen extreme afranseling heeft plaatsgevonden)
Vervolgens in staat van paniek belt de vader de politie zelf op en zegt het volgende;
"Come on! This guy is going to die on me! I don't know what to do!"
Wat heeft deze man nou verkeerd gedaan volgens jou? Je zegt zelf dat je hem de afranseling van zijn leven zou hebben gegeven wat als die man dan ook was overleden moesten we jou dan ook een flinke straf opleggen?
"De Amerikaan sloeg de aanrander herhaaldelijk op het hoofd, waardoor die ter plaatse overleed"
Toch gek dat iemand sterft als je herhaaldelijk keihard op het hoofd slaat zeg.
En dan vraag jij wat hij verkeerd heeft gedaan? Om te beginnen had hij de man niet herhaaldelijk op het hoofd hoeven te slaan. Als je op het punt bent dat je iemand dood slaat dan spreek je over extreem harde slagen op dodelijke plaatsen.
Maar mijn reacties hier waren op posts die de indruk gaven dat hij de dood verdiende, en dat gaat een stap te ver. Zelfs als je er vanuit gaat dat zijn dood een 'ongeluk' was (wat ik dus niet zo zie).