Fitness Seller

Vader slaat aanrander dochtertje dood

Toch wel een typisch Nederlands topic, er is een meisje van 4 misbruikt en iedereen heeft het over de dader die niet had mogen sterven.

Tuurlijk moet er een onderzoek komen maar het kan al zijn dat je iemand met 1 klap dood slaat.

Kijk als nou blijkt dat die vent 30x op hem heeft ingebeukt okee maar toch zie ik dit soort dingen niet gebeuren als je dochter net misbruikt is en waarschijnlijk op meters afstand ligt.
Maargoed je weet het niet he.

zo moet dat gaan :thumbup: Texassstyle :D

Weer eentje minder, nothing to see here, walk along.

Goeie zaa dit, pedos moet je gewoon kapotrammen, bij verkrachting tot de dood aan toe

Goeie zaa dit, pedos moet je gewoon kapotrammen, bij verkrachting tot de dood aan toe
Verkrachten met een verroeste botte lepel of een cactus als het even kan...

Wel geweldig hoe die sheriff zegt: hij had het recht zijn dochter te verdedigen. Hier zou heel het land op z'n kop staan...

Heerlijk zoals iedereen het (zelfs op dbb) met elkaar eens is bij zo'n onderwerp :D

Wat een onzin om dit goed te keuren. Verzachtende omstandigheden ja, maar iemand doden is nog altijd véél erger dan iemand misbruiken.

Een flink pak slaag had die pedoseksueelzeker verdient, en vervolgens de cel in, maar niet de dood. En mij maak je niet wijs dat die vader niet heel goed wist dat hij dodelijke slagen aan het uitdelen was. Beetje serieus blijven he. Dit lijkt op doodslag, maar verder onderzoek is nodig om dat uit te maken.

Jij hoort als (ex)juicer wel de term ''Roid rage'' te kennen.

EINDELIJK!!!!!!!

Na al die frustrerende topics over dat het slachtoffer nog weer de lul is met straffen enzo eindelijk eens goed nieuws!!!
sad voor het dochtertje :(

Terecht,ik zou ook ****ing flippen.

Man verdedigt eigen bloed ...

Laatst bewerkt:
Ik had hem eerst aangerand, dan vermoord.

Nee serieus, goed gedaan, had ik ook gedaan

gelukkig krijg jij nog geen mier doodgeslagen met je armpjes dus je komt toch nooit in die situatie.

had deze al een tijdje maar killy poste maar niet :(

Laatst bewerkt:
http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-18522383

No charge for Texas dad who killed daughter's 'rapist': A US father who found his five-year-old daughter being raped, then beat the alleged attacker to death will not be charged, prosecutors have said.

Texas Penal Code, Title II - General Principles of Criminal Responsibility, Chapter 9 - Justifications Excluding Criminal Responsibility, Subchapter C. Protection of Persons. Sec. 9.32 Deadly Force in Defense of Persons.
(a) A person is justified in using deadly force against another:
(1) if the actor would be justified in using force against the other under Section 9.31; and
(2) when and to the degree the actor reasonably believes the deadly force is immediately necessary:
(B) to prevent the other's imminent commission of aggravated kidnapping, murder, coïtusual assault, aggravated coïtusual assault, robbery, or aggravated robbery.
That's why there was no indictment against the texas father, because he didn't do anything illegal.

Triest wat er in dat land allemaal kan. Wel belachelijk zwaar straffen bij minder zware feiten, maar doodslag? No problem gewoon vrijuit. Goed signaal geef je zo: neem het recht maar in eigen handen, je hebt niets te verliezen. De volgende slaat hem opzettelijk dood en komt er gewoon mee weg. Maar verkrachters gooien ze soms 20 of 30 jaar achter de tralies.

Sommige mensen verdienen de dood en pedocoïtusuelen die een meisje verkrachten vallen hier wel onder. Ik vind er niets mis mee recht in eigen handen te nemen bij deze. Als ik een dochter had en dit gebeurde zou ik precies hetzelfde doen, met alle plezier. De gevolgen voor mezelf zijn dan niet van belang.

Triest wat er in dat land allemaal kan. Wel belachelijk zwaar straffen bij minder zware feiten, maar doodslag? No problem gewoon vrijuit. Goed signaal geef je zo: neem het recht maar in eigen handen, je hebt niets te verliezen. De volgende slaat hem opzettelijk dood en komt er gewoon mee weg. Maar verkrachters gooien ze soms 20 of 30 jaar achter de tralies.

Van kinderen blijf je gewoon af met je poten.
Dit kan je die vader niet verwijten dat hij zijn kind beschermt of wraak uit.
Ik had hem ook kapot gemaakt en dat is je taak als vader.
Als je het niet kan voorkomen zorg je iig dat hij het nooit meer kan doen.

Volledig met het vonnis eens en had ook wel verwacht dat het zo zou aflopen in Texas.

jij had em idd netjes billenkoek gegeven en de politie gebeld en dan samen keurig op aankomst van deze gewacht.:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 12:55 ----------

Sommige mensen verdienen de dood en pedocoïtusuelen die een meisje verkrachten vallen hier wel onder. Ik vind er niets mis mee recht in eigen handen te nemen bij deze. Als ik een dochter had en dit gebeurde zou ik precies hetzelfde doen, met alle plezier. De gevolgen voor mezelf zijn dan niet van belang.

ik denk dat je je op zon moment daar ook niet eens bewust van bent, zowel dan is het al het laatste dat belangrijk is. op dat moment dan..

Van kinderen blijf je gewoon af met je poten.
Dit kan je die vader niet verwijten dat hij zijn kind beschermt of wraak uit.
Ik had hem ook kapot gemaakt en dat is je taak als vader.
Als je het niet kan voorkomen zorg je iig dat hij het nooit meer kan doen.
Dat is niet aan het slachtoffer of familie om te bepalen wat zijn straf zou moeten zijn, daar hebben we rechtbanken en de wet voor.

Anders kan je iedereen gaan vermoorden die iets doet wat tegen de wet is en waarvan jij vindt dat het erg genoeg is. Dat is de logica die daaruit volgt namelijk.

Puur omdat kinderen gevoelig liggen bij de meeste mensen wil nog niet zeggen dat moord of doodslag plegen plots je RECHT is.

Waarom moet ik dit eigenlijk uitleggen? Waarom begrijpen niet meer mensen dit? Van jou had ik verwacht individuele rechten en de rule of law beter te begrijpen Patrick.

jij had em idd netjes billenkoek gegeven en de politie gebeld en dan samen keurig op aankomst van deze gewacht.:rolleyes:
Ik had hem waarschijnlijk het pak slaag van zijn leven gegeven. Vervolgens inderdaad op politie gewacht om hem te arresteren. Maar ik weet welke slagen dodelijk zijn en welke niet. En de meeste mensen weten dat.

Waarschijnlijk is de reden dat de vader hem doodsloeg precies de wetgeving in Texas. Men weet dat men er toch niet voor gestraft kan worden, dus waarom niet gelijk doodslaan? Heeft ook weinig gevolgen voor je geweten nadien, want ze denken dat het niet eens onethisch is (gezien de wet het goedkeurt).

Wat jullie ook beweren, de dood is niet de verdiende straf voor dit. Niemand heeft het recht om het leven van een ander te eindigen. Iedereen heeft recht op een proces. Als je dat niet snapt dan moet je gewoon wat gaan nadenken. Als we dit ok vinden dan is het einde zoek. En het is een grove schending van rechten. Een veel ergere schending van rechten dan verkrachting of aanranding zelf. Al wat je dus doet is jezelf nog erger maken dan de dader. En wie het verdedigt mag daar ook eens over gaan nadenken.

De vader verdiende verzachtende omstandigheden, maar geen vrijspraak over de gehele lijn.

O ja en voor iemand het in zijn hoofd haalt dat ik die kl***zak verdedig: wat mij betreft had hij gerust voor lange tijd mogen wegrotten in de cel. Was waarschijnlijk ook nog een zwaardere straf geweest.

Dat is niet aan het slachtoffer of familie om te bepalen wat zijn straf zou moeten zijn, daar hebben we rechtbanken en de wet voor.

Anders kan je iedereen gaan vermoorden die iets doet wat tegen de wet is en waarvan jij vindt dat het erg genoeg is. Dat is de logica die daaruit volgt namelijk.

Puur omdat kinderen gevoelig liggen bij de meeste mensen wil nog niet zeggen dat moord of doodslag plegen plots je RECHT is.

Waarom moet ik dit eigenlijk uitleggen? Waarom begrijpen niet meer mensen dit? Van jou had ik verwacht individuele rechten en de rule of law beter te begrijpen Patrick.

Ik had hem waarschijnlijk het pak slaag van zijn leven gegeven. Vervolgens inderdaad op politie gewacht om hem te arresteren. Maar ik weet welke slagen dodelijk zijn en welke niet. En de meeste mensen weten dat.

Waarschijnlijk is de reden dat de vader hem doodsloeg precies de wetgeving in Texas. Men weet dat men er toch niet voor gestraft kan worden, dus waarom niet gelijk doodslaan? Heeft ook weinig gevolgen voor je geweten nadien, want ze denken dat het niet eens onethisch is (gezien de wet het goedkeurt).

Wat jullie ook beweren, de dood is niet de verdiende straf voor dit. Niemand heeft het recht om het leven van een ander te eindigen. Iedereen heeft recht op een proces. Als je dat niet snapt dan moet je gewoon wat gaan nadenken. Als we dit ok vinden dan is het einde zoek. En het is een grove schending van rechten. Een veel ergere schending van rechten dan verkrachting of aanranding zelf. Al wat je dus doet is jezelf nog erger maken dan de dader. En wie het verdedigt mag daar ook eens over gaan nadenken.

De vader verdiende verzachtende omstandigheden, maar geen vrijspraak over de gehele lijn.

O ja en voor iemand het in zijn hoofd haalt dat ik die kl***zak verdedig: wat mij betreft had hij gerust voor lange tijd mogen wegrotten in de cel. Was waarschijnlijk ook nog een zwaardere straf geweest.

Big T,

Jij reageert alsof het de jongen zijn bedoeling was om de man dood te slaan.
Als ik alle informatie over dit incident die ik heb bij elkaar optel krijg ik een heel ander beeld van deze situatie;

We hebben een jonge vader van 23 jaar in de kracht van zijn leven die plotseling van iemand hoort dat iemand zijn dochtertje heeft meegenomen, vervolgens gaat hij als een speer opzoek en hoort hij zijn dochtertje schreeuwen in de stal en ziet dat zijn eigen dochtertje door een volwassen vent op gruwelijke wijze seksueelwordt misbruikt.

Hij slaat vervolgens de man een aantal keren op zijn nek en hoofd (dit is onderzocht en die zin duid erop dat er geen extreme afranseling heeft plaatsgevonden)
Vervolgens in staat van paniek belt de vader de politie zelf op en zegt het volgende;

"Come on! This guy is going to die on me! I don't know what to do!"

Wat heeft deze man nou verkeerd gedaan volgens jou? Je zegt zelf dat je hem de afranseling van zijn leven zou hebben gegeven wat als die man dan ook was overleden moesten we jou dan ook een flinke straf opleggen?

Terug
Naar boven