XXL Nutrition

vage sportschool...

Echo15

Cool Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik ben nu 2/3 maanden lid bij FitForFree in leiden. Toen ik me daar had ingeschreven waren er een bepaalde aantal stangen

3x 1kg
1x 20kg
1x in smith machine

en genoeg gewichten aanwezig, ik dacht van oke dit is allemaal wel goed genoeg.

Nu 2/3 maanden later blijkt dat er een aantal stangen en gewichten zijn verplaatst naar BodyPump (een andere soort training) dus nu zijn er minder gewichten en stangen beschikbaar voor de leden die daar niet aan meedoen (alleen nog een 1x1kg stang en eentje van 20kg)

Ik ben nog voor 1 jaar lid maar als al dit soort dingen verdwijnen word het onmogelijk om nog redelijk te trainen, ik bedoel er zijn nog nauwelijks losse gewichten (in totaal max 150kg ofzo).

Kan ik er wat van zeggen ofzo of gewoon vertrekken naar een andere gym? Of moet ik dit maar accepteren en nog 10 maanden betalen?(had 1 jaar lidmaatschap afgesloten) want ik bedoel het moet van mij kant komen om te betalen maar ook van hun om genoeg materiaal aan te bieden want ik kan toch ook niet zomaar zeggen van, hmm nu ga ik even half jaartje 10 euro per maand betalen ipv 20...

Overigens had ik allang in gedachten om weg te gaan bij FitForFree dus als dat nu mogelijk is zou dat mooi zijn :p

(ze hebben niet eens een squat rack ???)

Leg hen vriendelijk het probleem uit , weigeren ze hier aandacht aan te besteden . Geld terugvragen , ... (bij 2de optie je papa meenemen ) ;)

• Topic Starter Topic Starter
maar heb ik volgens de wet recht op dat materiaal(dat het aanwezig is) of op mijn geld indien ze weigeren het terug te zetten?

Geen idee of het wettelijk is, maar je mag hopen van wel. Anders kunnen ze nu ineens alles verwijderen behalve een biceps curl machine ofzo, en de huidige leden toch nog verplichten verder te betalen :-/

Dat kan toch niet ik bedoel het MOET gewoon van beide kanten komen. Maar het beste wat ik dus kan doen is naar die baas toe stappen vragen of het materiaal terug mag zo ja: oke prima, zo niet:wat kan ik dan doen?

Mja die twee maanden dat je al getraind hebt ga je wss niet terugbetaald krijgen , maar je abo vroegtijdig stopzetten is wel het minste dat ze moeten doen vind ik .

bij 2de optie je papa meenemen QUOTE]

of je mama

haha

en nu serieus?

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

Mja die twee maanden dat je al getraind hebt ga je wss niet terugbetaald krijgen , maar je abo vroegtijdig stopzetten is wel het minste dat ze moeten doen vind ik .

Ja dat bedoel ik want die 2 maanden die ik al heb getraind boeit niet ik ga daar niet moeilijk over doen maar ik zie er wel tegen om met wat zij te bieden heb nog 10 maanden te trainen.

fit for free is best goedkoop in leiden toch ?

17euro per maand

Aan het begin van je training gewoon even een bezoek brengen aan de bodypump ruimte en alles wat je nodig hebt om goed te trainen mee nemen.

Als ze er over beginnen te zeiken kan je natuurlijk aangeven dat dat materiaal altijd in de andere ruimte lag en dat je ervoor betaald hebt om ermee te trainen.

Meestal word je zwaar genekt door sportscholen.
Kijk eens wat er in je contract staat :)

dat had ik al gevraagd en van t materiaal in de bodypump ruimte mogen wij geen gebruik maken...

wat shivo zegt kan je ook doen , gwn geen bal van aantrekken en nemen die spullen . Met beetje karakter is dit de beste oplossing , want kneem aan dat deze gym het dichts bij je thuis is . Als je nog een andere moet zoeken enzo verplaatsing ...

wat shivo zegt kan je ook doen , gwn geen bal van aantrekken en nemen die spullen . Met beetje karakter is dit de beste oplossing , want kneem aan dat deze gym het dichts bij je thuis is . Als je nog een andere moet zoeken enzo verplaatsing ...

er zijn 2 andere sportscholen dichtbij

haha 17 euro per maand

waarom ga je niet bij sportcity te leiden centraal ?
of leiderdorp?
spongebob kan toch overal trainenn

aub lees goed wat er allemaal staat in dit topic -.-''

dat had ik al gevraagd en van t materiaal in de bodypump ruimte mogen wij geen gebruik maken...

Wie zegt dat je het moet vragen? Gewoon pakken. Ze komen vanzelf een keer naar je toe om te zeggen dat je niets uit die ruimte mee mag nemen..dan kan jij gelijk aangeven dat het eerst in deze ruimte lag en of het andersom dus blijkbaar wel mag...vanuit de fitnessruimte dingen verplaatsen naar de bodypump ruimte.

Misschien kan je wel nog wel ene punt maken van het feit dat jij je contract hebt getekend omdat dat materiaal aanwezig was en nu niet meer.

Trouwens.. ik woon zelf vlak naast leiden. Als ik jou was zou ik proberen onder dat contract uit te komen en een andere sportschool te kiezen. Fysiek op de rijndijk is volgens mij wel een goede. Train zelf in Boskoop. Wel een eindje rijden maar dumbbells tot 60 kg...als je meer info wilt stuur je maar een berichtje.

edit: Zie net dat je 15 bent dus dan zal boskoop wel te ver uit de richting zijn.

Terug
Naar boven