MuscleMeat

vage sportschool...

Ik zat 2 jaar aan een zwaar k*tte sportschool vast! Enige manier dat ik eraf was gekomen was iemand het abbonement over laten nemen.

hee ik train zelf ook bij fit for free in leiden ik heb nooit problemen gehad met het gebruik maken van de materialen die bij body pump horen ik loop gewoon naar die zaal boven en doe me ding tenzij er een groepsles bezig is dan is het een ander verhaal en verder ligt er beneden een stang waar je lekker mee kan gooien dus ik zie het probleem niet echt

gr

• Topic Starter Topic Starter
hee ik train zelf ook bij fit for free in leiden ik heb nooit problemen gehad met het gebruik maken van de materialen die bij body pump horen ik loop gewoon naar die zaal boven en doe me ding tenzij er een groepsles bezig is dan is het een ander verhaal en verder ligt er beneden een stang waar je lekker mee kan gooien dus ik zie het probleem niet echt

gr

je gaat gewoon naar die bodypump zaal en dat mag?

je gaat gewoon naar die bodypump zaal en dat mag?

ja zolang er geen groepslessen zijn mag je gewoon naar binnengaan als de deur aan de voorkant dicht is moet je gewoon via de zijkant gaan bij die fietsen die is altijd open k train er bijna een jaar en nog nooit gezeur gehad dus gewoon gebruik maken zolang er geen groepslessen zijn ;)

gr

eigenlijk is zo handelen van de sportschool incorrect, zolang er jaarabonnementen lopen van mensen die kt doen, zouden ze ervoor moeten zorgen dat dit optimaal kan gebeuren, ofwel rest van abonnement terugbetalen.
De bazin van onze fitness heeft me gezegd, hadden ze de krachttraining moeten opgeven nu, dat ze gingen moeten de rest van de lopende jaaarabonnementen terugbetalen, of dat wettelijk is, of zij het gingen zien als morele verplichting weet ik niet.
maar ze hebben slimmer gehandeld bij ons, verder gekeken dan hun neus lang is. Ze hebben onze zaal nodig voor de Zumba, en wat hebben ze gedaan? verbouwingen he, ze hebben een nieuwe, zelfs iets grotere ruimte voor ons voorzien.
Zoals de bazin me zei : mensen die kt doen, zijn allemaal jaarabonnementen, we hebbene r nog nooit zo veel gehad als nu, en wat als de zumba-rage stilvalt? die mensen voor kt ben je dan al lang kwijt, als je nieuwe dingen wilt bijdoen zegt ze, moet je uitbreiden he...AAngezien er steeds maar voort mensen bijkomen bij ons voor kt, gaat het wel de investering waard zijn

Zijn er wel dumbbells?
Met 150 kg aan gewichten kun je best nog een aantal oefeningen doen lijkt me.
Hoe zit het met de machines, hebben die steekgewichten? Niet dat je die eraf moet slopen, maar kun je al met de hele stack setjes draaien? Het lijkt me dat je met een beetje inventiviteit nog wel 10 maanden vooruit kunt.

Je moet gewoon je mond open trekken en gewoon de zaal in lopen als er niemand is om wat stangen/gewichten te lenen. Zou niet snappen waarom ze daarom moeilijk over zouden doen en als dat zo is dan moet je er gewoon een punt van maken zodat zij het daar kunnen overleggen met elkaar.

Als niemand er wat van zegt of laat merken, dan weten zij ook van niks en zal er weinig veranderen.

Als je er vanaf wil komen: Ga naar de dokter en vraag of hij een attest wil maken dat je niet meer kan trainen door iets aan je rug. Daarna nemen je ouders dat attest naar de fitness en zeggen ze dat het abonoment afgesloten moet zijn omdat je niet meer kan trainen.

Materiaal wegnemen = contractbreuk

Toch?!

er zijn dumbbells tot 35 kilo en bankdruk en een smit machine verder een tal van machines het zijn niet de beste spullen maar daar betaal je ook wel voor en als je gewoon zorgt dat je voor de groepslessen je gewichten pakt dan is er niks aan de hand want het zou een beetje raar zijn als je tijdens zo'n les binnenkomt en een paar gewichten gaat pakken maar dat staat ook op de deur TIJDENS GROEPSLESSEN VERBODEN TOEGANG

er zijn dumbbells tot 35 kilo en bankdruk en een smit machine verder een tal van machines het zijn niet de beste spullen maar daar betaal je ook wel voor en als je gewoon zorgt dat je voor de groepslessen je gewichten pakt dan is er niks aan de hand want het zou een beetje raar zijn als je tijdens zo'n les binnenkomt en een paar gewichten gaat pakken maar dat staat ook op de deur TIJDENS GROEPSLESSEN VERBODEN TOEGANG

Klinkt nog steeds als een k*t sportschool. Er zijn betere in de regio.

Klinkt nog steeds als een k*t sportschool. Er zijn betere in de regio.

dat is zeker waar ik heb in het verleden bij sportschool fysiek getraind dat is echt een goede sportschool aleen het nadeel is ervan je moet drinken daar kopen mag niet van thuis nemen en hij is best prijzig drm ben ik overgestapt naar fit for free het is goedkoop en daarom moet je niet verwachten dat je professionele krijgt maar dat is mijn mening erover

gr

Kijk of er meer mensen in je sportschool zijn die last hebben van die beslissing. Kies dan een beetje zorgvuldig een aantal mensen uit en ga als groep bij de eigenaar klagen. Als jij met 10 man/vrouw een klacht hebt dan heb je meer munitie dan dat je alleen met een klacht komt.

Kies niet de herrie schoppers uit maar mensen die een sportschool niet kwijt willen als klant.

Succes

Was je alleen toen je je contract daar tekende (zonder meerderjarige)? Zoja dan lijkt mij dat je het kan laten ontbinden aangezien je nog geen 18 bent?
Weet niet precies hoe die shizzle werkt maar denk dat er vast wel iemand te vinden is die het wel weet.:D

OT: Fit4Free GTFO!

• Topic Starter Topic Starter
Was je alleen toen je je contract daar tekende (zonder meerderjarige)? Zoja dan lijkt mij dat je het kan laten ontbinden aangezien je nog geen 18 bent?
Weet niet precies hoe die shizzle werkt maar denk dat er vast wel iemand te vinden is die het wel weet.:D

OT: Fit4Free GTFO!

ik was alleen ja en nog meer mensen zeiden tegen mij dat ik hem op die manier kan laten ontbinden dus ik ga het proberen :D

gewoon wat van zeggen. of anders gewoon de bodypump ruimte ingaan.

Serieuze antwoord is gewoon vragen of er meer gewichten/stangen (terug) mogen komen. Zo niet dan vraag je inderdaad met een bevoegde/ouder je geld terug. Simpel. Je hebt gewoon het recht om lekker te trainen en er genoeg materiaal is. (zeker als de gym dat belooft)

Of doe gewoon 10 maanden alleen cardio, hahaha!

who cares dat er een paar 1kg stangen weg zijn.
zolang die 20'er en de schijven er nog zijn maakt da toch allemaal nix uit.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven