Shakawkaw
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hee ik train zelf ook bij fit for free in leiden ik heb nooit problemen gehad met het gebruik maken van de materialen die bij body pump horen ik loop gewoon naar die zaal boven en doe me ding tenzij er een groepsles bezig is dan is het een ander verhaal en verder ligt er beneden een stang waar je lekker mee kan gooien dus ik zie het probleem niet echt
gr

er zijn dumbbells tot 35 kilo en bankdruk en een smit machine verder een tal van machines het zijn niet de beste spullen maar daar betaal je ook wel voor en als je gewoon zorgt dat je voor de groepslessen je gewichten pakt dan is er niks aan de hand want het zou een beetje raar zijn als je tijdens zo'n les binnenkomt en een paar gewichten gaat pakken maar dat staat ook op de deur TIJDENS GROEPSLESSEN VERBODEN TOEGANG
Klinkt nog steeds als een k*t sportschool. Er zijn betere in de regio.
Was je alleen toen je je contract daar tekende (zonder meerderjarige)? Zoja dan lijkt mij dat je het kan laten ontbinden aangezien je nog geen 18 bent?
Weet niet precies hoe die shizzle werkt maar denk dat er vast wel iemand te vinden is die het wel weet.
OT: Fit4Free GTFO!