- Waardering
- 277
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie start!Yes derde training zit er op. Gewichten zijn nog altijd licht. Opwarming aangepast naar 15 reps op lege bar en dan opgebouw naar hoger gewicht met 8 reps. Voelde veel vlotter aan tijdens de eigenlijke 5x5!

CardioMaar nu eerst de nieuwe kamer van mijn zoon gaan opschuren
Gewoon doorgaan.Hier zijn we weer! Training 4 van het stronglift programma zit er op. Heb deadlift met 30 kg naar boven gedaan en de andere 2 met 5kg. Het is nog steeds te makkelijk! But hey we gaan door. Als we aan iets beginnen maken we het beter af ook! Straks denk ik eiwit pannenkoeken maken!!! Maar nu eerst de nieuwe kamer van mijn zoon gaan opschuren
eiwit pannekoeken zijn wel lekker, vooral met een beetje kaneel erop (tip) 
Gewoon doorgaan.eiwit pannekoeken zijn wel lekker, vooral met een beetje kaneel erop (tip)
![]()
2 eieren waarvan 1 dooier, 1banaan prakken en er doorheen mengen, 1 theelepel kaneel. Beetje olie in een klein pannetje en bakken maar..

Als het echt veeeel te licht is verhoog dan het gewicht met iets grotere stappen. Heb ik bij de BP ook gedaan. stronglifts gaf aan te starten op 40 kilo. Ik ben gestart op 72 kilo.Ja gisteren avond niet kunnen loggen, maar wel getraind na een volgeboekt weekend. 5x5 het was squat, bench, row dag.
iezie piezie weeral. Voor bankdrukken en Row blijft zeer licht aanvoelen. Ik begin te denken om toch at extra oefeningen te doen ook. De workouts zijn echt kort ook.
ja misschien wel ff wat kilo's bijsmijtenZou zelf dan ook in iets grotere stappen vooruit proberen te gaan......
Dat is wel laag hoor...