MuscleMeat

Van 103 kg tot... log van een jonge vader

Weet ik, als ik uitreken zou ik normaal rond de 2270 moeten eten (500 onder onderhoud). Maar ik weet van mezelf dat ik altijd wat over mijn Kcals ga en soms mijn braad/bak vet vergeet te tellen of er totaal naast zit met hoeveel ik gebruik. Vandaar dat ik myfitnesspal instel op 2100 omdat ik er altijd een beetje meer opneem.
Aghaa...

Als je straks gaat bulken dan zal je zien dat je zo weer richting de 80 kg squats gaat......goed vooruitzicht dus!

• Topic Starter Topic Starter
Yupla! Weer een trainingske afgewerkt. Had zin in meer vandaag. Nog 6 setjes van 12 leg raises gedaan en afgerond met bicep curls. Die waren al 3 weken niet meer gericht getraind.

Yupla! Weer een trainingske afgewerkt. Had zin in meer vandaag. Nog 6 setjes van 12 leg raises gedaan en afgerond met bicep curls. Die waren al 3 weken niet meer gericht getraind.

Wat heb je allemaal gedaan? Ik had gister ook veel zin in meer, maar het was zo enorm druk dat ik na drie oefeningen ik hem al afgetaaid ben.......:mad:

Jup ik blijf elke keer gewicht bij smijten. Enkel vermoeid gevoel in de benen tijdens het squaten. Denk dat de spieren nog moeten wennen aan dat 3 keer per week squatten. Ik kijk er naar uit dat deze cut gedaan is zodat ik zcht kan gaan knallen en groeien!

gisteren was het weer tijd om te knallen. Squaten wordt leuker aan 60kg, OHP aan 35kg begon al licht zwaar aan te voelen. Dus ik denk dat als we aan 40kg daar geraken het leuk zal worden haha. Zal dan ver tijd zijn om te deloaden op OHP vrees ik (fucking zwakke schouders blijkbaar). Deadlift zat op 80kg no problemo daar.

gewicht in deze morgen 89.9. Vrijdag stopt mijn Cut en zal ik een Navy vet% berkening doen.

Lekker bezig kerel! :thumb: Doe je je 5x5 volledig thuis? Of ga je ook nog naar de gym? :lifter:

Leuk dat je logt ik volg!
Al flink wat eraf en een goede basis om nu je kracht te verhogen! Hoe lang ben je als ik vragen mag! Je trainingen lijken wat kort, maar je doelen zijn anders dan de mijne. Hoe vaak train je nu gemiddeld per week?
Ga zo door! Ik ben trouwens ook een jonge vader die logt, kind is alleen nog niet in zicht, duurt nog wat jaartjes ;)

Leuk dat je logt ik volg!
Al flink wat eraf en een goede basis om nu je kracht te verhogen! Hoe lang ben je als ik vragen mag! Je trainingen lijken wat kort, maar je doelen zijn anders dan de mijne. Hoe vaak train je nu gemiddeld per week?
Ga zo door! Ik ben trouwens ook een jonge vader die logt, kind is alleen nog niet in zicht, duurt nog wat jaartjes ;)

Top nog een volger!

Ik ben 1m93. Training zijn inderdaad kort. Is eigen aan de start van 5x5 stronglifts denk ik. ik train 3 tot 4 keer per week. Meestal 3.

Als ik terug ga bulken binnen een kleine 2 weekjes ga ik terug wat meer oefeningen doen ook denk ik.

Gisteren was het Weer 5x5 Time

62.5 squat
45 bench
45 row

Foutje gemaakt bij eerste set van de squats. Lag 72.5 kilo op. Ik vroeg me echt af waarom het zo zwaar was haha. Eerste set en al zo zwaar. Ik dacht f**k :hornyna:, dit wordt mijn dagje niet. Na de 5 reps zag ik dat ik 10 kilo teveel aan mijn bar had gehangen :windup: de volgende 4 sets nog afgewerkt met 62.5 kilo :-)
Bench en Row gingen nog easiiieeee :lifter:

Ik heb donderdag nog 1 training voor de boeg voor ik een weekje vakantie neem. Daar kan ik niet trainen. Wat raden jullie mij aan als ik terug kom? Gewoon verder doen met de gewichten waar ik gestopt ben? Ik ben geneigd om de oefeningen waar ik nu al wat moeite heb 5 kilo te deloaden als ik terug start of is dit een slecht idee?

Waarom deloaden als je nog geen fail hebt gehad. Gewoon doorgaan zeg ik. :)
;)

ok blijven gaan dus :driving:

Voila. Het zit er op! Ik vrees zo hard voor die OHP als ik terug ben. Maar ik kijk al uit naar wanneer ik terug ben. Het enige dat ik ga missen op reis is mijn homegym haha. Tot later gasten!

IMG_2016.PNG

voila, laatste keer gewogen ook en metingen uitgevoerd. ik kwam uit op 89 kg (3-4 kilo afgevallen!) maar de gekste meeting was die van mijn middel. Daar ben ik maar liefst 8 cm kwijt van 98 naar 90 cm op 6 weken tijd vind ik wel geniaal :-).

Met de navy berekening uit te voeren kom ik uit op 18% lichaamsvet (4% daling). dus ik zit ergen stussen de 15 en 21 % haha. Persoonlijk in de spiegel denk ik nog rond de 20 uit te komen.

Tot later mensen!

Terug
Naar boven