AndroidHealthClinic

Van Begin Tot Eind Beginnerstrainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Iemand nog iets aan mijn schema te verbeteren

Hoeft niet perse rusttijd te verminderen, zo lang je maar sterker wordt. Ik rust zelf ook meestal 4 minuten ofzo tussen zware sets, bij lichter werk maar 1-2 minuten. Ik heb ooit ergens een grafiek gezien dat qua ATP niveau te hervullen tot >90% ca. 3 minuten nodig is.
Over je schema.. ligt eraan als je elke set tot het uiterste gaat denk ik dat je snel tegen een muur loopt met 3 keer per week normaal benchen
Zaterdag deadlift + benen, maandag rug trainen en dan dag erna squatten is ook niet zo ehh.. doordacht.
Ik zou het gewoon simpel houden en een paar basisoefeningen kiezen en die 1 a 2 keer per week op knallen.

ja je hebt gelijk... ga maar eens wat anders zoeken.

:rolleyes: ik ga russian bench routine doen voor 6 weken.... zal een hele opgaven zijn.

In grote lijnen:

ma: bench +abs
di: Benen (squat)
wo: bench
do:rust
vrij: Bench +abs
za: Deadlift + rug

veel geluk!
valt wel mee die routine, vooral in het begin, idd op einde is het zwaar: dus knallen maar :D

ik denk dat je schema nu beter in elkaar zit!
qua rusttijden hanteer ik het zelfde als metal militia, volgens mij werkt dit het beste

17 mei:

Was eigenlijk van planom als eerste te gaan squaten maar ben toch begonnen met deadlift. 3de keer dat ik deadlift. rustig aangedaan me de squat moet eerst rustig de techniek onder de knie krijgen.

deadlift....

6*80
4*90
4*100
1*110
1*140 (nieuw pr)

Squat

8*50
8*55
8*60
8*65

leg extension

8*55
8*65
8*65
8*65

leg curl

4*8*50

Heel blij dat ik dat ik de deadlift met 20 kg heb verbeterd:):):)

Terug
Naar boven